2024-08-21, 14:33
Medlem
Borka88s avatar
Ramlade in på en Live med Prefab-Andreas tidigare idag, han såg inte road ut kan jag säga. Nu svettas det i mögel-kojan, nu kanske han till och med utvecklar en riktig PTSD..

Nu syns det vilken gris hen är, inför sitt nya följe som kommer vända drevet mot källkritik-baronen.
Det Rävskägget inte kollade upp, var att Andreas skänker med jämna mellanrum pengar till ensamstående Youtube tittande mammor. Nu kommer dom efter dig, ditt nya följe.

Till sist: KARMA!
Citera
2024-08-21, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Ramlade in på en Live med Prefab-Andreas tidigare idag, han såg inte road ut kan jag säga. Nu svettas det i mögel-kojan, nu kanske han till och med utvecklar en riktig PTSD..

Nu syns det vilken gris hen är, inför sitt nya följe som kommer vända drevet mot källkritik-baronen.
Det Rävskägget inte kollade upp, var att Andreas skänker med jämna mellanrum pengar till ensamstående Youtube tittande mammor. Nu kommer dom efter dig, ditt nya följe.

Där ser man!

Men sa han något som du kan berätta om här?

Och var hittar man honom?
Citera
2024-08-21, 14:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Också roligt hur uslingen resonerar kring att Chrippa går med på en fight för mindre pengar mot Anjo eller Rask. Vad tror du själv? Ni har mobbat och målat upp en person som satan i 8 månader, jämför det med en kille som han inte hyser något agg emot.

Tror Chrippa hade fightat mot Anjo och Rask gratis.
Ja, den biten var hysteriskt kul, i synnerhet som Rask trodde att han hade "räknat ut och avslöjat" någon sanning.
Alla inser att han kan gå för en liten peng mot dem eftersom han är säker på att han dänger upp dem.
Med L får han räkna med skador.
Det värsta som kan hända med Anjo är väl att klunsen ramlar över honom .. Rask är inget problem han kommer stanna i kojan och yra om covid, böldpest eller något annat lika trovärdigt.
Citera
2024-08-21, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88

Inte konstigt, uslingen kollade på hans instagram i 10 sekunder och målade upp honom som den värsta människan någonsin. Carl-Fredrik har 0 tankeverksamhet. Hans undergång kom långsammare än många här hoppats men alla visste att visningarna och ryggdunkningarna skulle stiga honom åt huvudet och hans riktiga jag skulle sippra fram.

Nu ser hans kommentarsfält ut som på den gamla goda tiden, och den här gånger kan han inte skylla på Chrippa. Skulle bli förvånad om han kunde återvända till sina gamla Chrippa-videos ens utan att folk reagerar negativt.
Citera
2024-08-21, 14:52
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Live ikväll??? Hahahahahahahaa

Bara good vibes och AI-punk! Snart flyger det, baby!
Citera
2024-08-21, 15:04
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Inte konstigt, uslingen kollade på hans instagram i 10 sekunder och målade upp honom som den värsta människan någonsin. Carl-Fredrik har 0 tankeverksamhet. Hans undergång kom långsammare än många här hoppats men alla visste att visningarna och ryggdunkningarna skulle stiga honom åt huvudet och hans riktiga jag skulle sippra fram.

Nu ser hans kommentarsfält ut som på den gamla goda tiden, och den här gånger kan han inte skylla på Chrippa. Skulle bli förvånad om han kunde återvända till sina gamla Chrippa-videos ens utan att folk reagerar negativt.

Exakt! Han kommer INTE kunna snacka illa om NÅGON nu. Folk kommer reagera direkt.

Nu är det ju inte så, men man kan få drömma lite. Tänk om han skulle dyka upp i nästa video med blåtira och bomullstuss i näsan. "Hörni... Så här är det...".
Citera
2024-08-21, 15:15
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Höstkalsongdårens bravader fortsätter, folket kräver en förklaringslive kl 22 ikväll där vi serveras AI punk och "vadårå?,ag har inte läst några kommentarer"

HÖSTKALSONGDÅREN 🤣🤣🤣🤣 kaffe över hela skärmen!
Citera
2024-08-21, 15:20
Medlem
Krakatoas avatar
Det är ju så jävla sjukt hur hjärntvättad T är också. Hur fan kan hon inte lugnt och sansat säga åt Baronen när han valsar ut från kojan efter ett maniskt tjackrace:

"Du älskling, är det så lämpligt att lägga upp det här? Jag menar, du dömer en karl pga utseende och några instagramposter och hänger ut honom inför hela internet. Han har väl inte gjort dig något?".
Citera
2024-08-21, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Det är ju så jävla sjukt hur hjärntvättad T är också. Hur fan kan hon inte lugnt och sansat säga åt Baronen när han valsar ut från kojan efter ett maniskt tjackrace:

"Du älskling, är det så lämpligt att lägga upp det här? Jag menar, du dömer en karl pga utseende och några instagramposter och hänger ut honom inför hela internet. Han har väl inte gjort dig något?".

Mm, tror Carl-Fredrik mår mycket dåligt över att hans fru också är hemma på dagarna numera. Han känner väl att han måste skådespela lite om dagarna nu, istället för att gå upp efter 12, scrolla IG och slötitta på TV måste han ge skenet av att göra något produktivt så han kanske börjar dagen med att skrubba listerna med en tandborste för att hon inte ska tjata.
Citera
2024-08-21, 15:49
Medlem
Prefab-baronen
Citera
2024-08-21, 15:49
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Mm, tror Carl-Fredrik mår mycket dåligt över att hans fru också är hemma på dagarna numera. Han känner väl att han måste skådespela lite om dagarna nu, istället för att gå upp efter 12, scrolla IG och slötitta på TV måste han ge skenet av att göra något produktivt så han kanske börjar dagen med att skrubba listerna med en tandborste för att hon inte ska tjata.
Just därför ser jag faktiskt fram emot ”hussten” i år!

Det kommer bli det närmsta förvärvsarbete Alexander Thicccock har varit i hela sitt liv!
Upp tidigt och försöka se ut som han gör något hela dagen.
Lipvideo i lånad bil eller maniskt många panikvideos med slumpartat content för att desperat försöka jag views?
Vilket som så är jag taggad!
Citera
2024-08-21, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Just därför ser jag faktiskt fram emot ”hussten” i år!

Det kommer bli det närmsta förvärvsarbete Alexander Thicccock har varit i hela sitt liv!
Upp tidigt och försöka se ut som han gör något hela dagen.
Lipvideo i lånad bil eller maniskt många panikvideos med slumpartat content för att desperat försöka jag views?
Vilket som så är jag taggad!
Det känns i luften... HUSSTEN är på väg till tonerna av AI punk och tandagnisslan! Just nu känns det riktigt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in