Citat:
Ja, efter att han kände sig kränkt när han insåg att hans pappa utnyttjade honom, som alla knarkare gör. Videon är från i oktober-november. Han är ett problem som förstör allt han rör, och ständigt drar med sig sin familj i fördärvet. Alla problem han drar på sig kan kopplas till hans omåttliga behov av att filma sig själv och ge uttryck för allt han tänker och allt han har upplevt. Kanske är det bra att hans barn får klart för sig att deras pappa spridit porrfilmer på sig själv och morsan på internet. För då kanske de snabbare inser att deras pappas filmande inte alls ligger i deras intresse, bara i hans eget. Så de kan börja ställa krav och bryta sig fri från det här vansinnet. Deras pappa är en sjuk man, och han har varit besatt av att filma sig själv långt innan hans barn var tilltänkta. Trots att han fått barn på barn, har ändå inte prioriteringarna blivit annorlunda.
Citat:
Tycker det där är så jävla fascinerande, att hans behov av uppmärksamhet är viktigare än ett möjligt åtal.
Eller är han för dum för att göra den kopplingen? Eller tror han inte det kommer hända honom? Han är så jävla fascinerande våran julegris
Jag har iaf bestämt mig nu för att åka på rättegången, hur är det här med lyckta dörrar, kan Rask få igenom en sådan åtgärd genom att lipa i salen?
Eller är han för dum för att göra den kopplingen? Eller tror han inte det kommer hända honom? Han är så jävla fascinerande våran julegris
Jag har iaf bestämt mig nu för att åka på rättegången, hur är det här med lyckta dörrar, kan Rask få igenom en sådan åtgärd genom att lipa i salen?
Han verkar inte ha några spärrar. Han bara maler på utan eftertanke.
Ja, det hade varit kul. Man hade kunnat göra det till lite av en fan-träff. Man kan hooka upp med AMG-mannen efteråt, så kan han få skriva autografer, man kan ta bilder med honom, och efteråt kan alla tillsammans gå till nåt café och dricka en varm kopp roiboos med vaniljgrädde. Myyys, myyys, myyys!