2024-11-23, 20:56
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Åh nej inte ännu en koja.

Han måste sluta gömma sig därinne och ta livet i ballarna.

Sillmjölken med ansiktstatueringar och syltrygg kommer aldrig att kunna skaffa bostad åt sin familj då han vägrar bli en vuxen man som arbetar så går han miste om det vanliga svenssonlivet med villa, volvo, och vovve.

Carl-Fredrik kommer alltid att vara en born-loser i allas ögon, ty en dagdrivare som ligger hemma och chillar hela dagarna och förväntar sig att bli dyrkad från sovrummet och kunna äga en mäktig villa med dagdrivarlivsstil.

Fyfan vad baronen ska skämmas, han har inte ens råd att seriöst ta ungarna till järnvägsgrillen i Vagnhärad utan att ligga minus på kortet, eller ens kunna handla ett par vinterskor till sig själv. Banksaldot ligger garanterat på 34:- just nu hos Carl-Fredrik. #CARLFREDRIKSKAHÅLLAKÄFTEN
Citera
2024-11-23, 20:58
Medlem
Hillsongsekts avatar
https://www.youtube.com/watch?v=o8PNuHUYVyk

I senaste videon beskriver STASI-Baronen hur han numera spelar in varje samtal han har. Upplärd av den store Anjo.

Det är ju anmärkningsvärt. Normala människor har inte ett behov av att ha alla samtal på band eftersom vi sällan försätter oss i situationer där vi i efterhand tänker "oh satan att jag inte hade samtalet på band"

Det är liksom inget man stoltserar med, det är ju ett väldigt tydligt uttryck för att man befinner sig på en plats i livet som inte är bra och för en vanlig familjefar hade det resulterat i självrannsakan och förändring, men den gode STASI-baronen skryter om det som om det var något positivt.
Citera
2024-11-23, 21:13
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Sillmjölken med ansiktstatueringar och syltrygg kommer aldrig att kunna skaffa bostad åt sin familj då han vägrar bli en vuxen man som arbetar så går han miste om det vanliga svenssonlivet med villa, volvo, och vovve.

Carl-Fredrik kommer alltid att vara en born-loser i allas ögon, ty en dagdrivare som ligger hemma och chillar hela dagarna och förväntar sig att bli dyrkad från sovrummet och kunna äga en mäktig villa med dagdrivarlivsstil.

Fyfan vad baronen ska skämmas, han har inte ens råd att seriöst ta ungarna till järnvägsgrillen i Vagnhärad utan att ligga minus på kortet, eller ens kunna handla ett par vinterskor till sig själv. Banksaldot ligger garanterat på 34:- just nu hos Carl-Fredrik. #CARLFREDRIKSKAHÅLLAKÄFTEN
Nackdelen med att ligga på soffan hela dagarna medans vanligt folk är på jobbet.

Då Karl hoppade av efter ett par veckor i första ring och inte gjort något vettigt sedan dess så har han nu levt som luffare över halva livet, grattis till det BB, du är en riktig förebild för barnen
Citera
2024-11-23, 21:25
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Nackdelen med att ligga på soffan hela dagarna medans vanligt folk är på jobbet.

Då Karl hoppade av efter ett par veckor i första ring och inte gjort något vettigt sedan dess så har han nu levt som luffare över halva livet, grattis till det BB, du är en riktig förebild för barnen

Carl-Fredrik kommer alltid att vara en born-loser, det är hans mentalitet, han kan aldrig växa upp till en respektabel medborgare då han alltid vill ta genvägar och konsumera underhållning 24/7.

Tåget har gått för längesen och inte ens tre barn och en hårt skuldsatt fru kan få honom att rycka upp sig?
Citera
2024-11-23, 21:31
Medlem
Crabby88s avatar
https://www.bitchute.com/video/SxK4PZeqxnjs

8:e minuten
"Jag visste inte man kunde tjäna pengar på poddcast"

Minut 20:e
"Jag kommer inte uppdatera så ofta och lägga vikt på min diagnos"
Senast redigerad av Crabby88 2024-11-23 kl. 21:45.
Citera
2024-11-23, 21:47
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
https://www.bitchute.com/video/SxK4PZeqxnjs

8:e minuten
"Jag visste inte man kunde tjäna pengar på poddcast"

I och med baronens reinkarnation från egenföretagare och fejkade klockor till spirituell är det inte min uppfattning att han motiveras av pengar. Nä han vill ha uppmärksamhet och validering, det förklarar ju den extrema helomvändning och hur han återkommande attackerar sina offer utifrån deras presumtiva jakt på monetär framgång. Han gör det på crippa hur allt är yta men inget djup. Samma med prefabandreas. Det är en kostym som baronen passar i I och med hans egna misslyckande att följa i farfars fotspår.
Citera
2024-11-23, 21:55
Medlem
Crabby88s avatar
HAHAHAHA !!!

https://postimg.cc/XXkyKt99/6ecefe2d

"Vad gör man inte för familjen?"

Therese... Hade du på riktigt brytt dig om dina armar barn, hade Ni ALDRIG behövt ge dottern ert sovrum och ni hade inte behövt sova i vardagsrummet.

Innan inlägge posta. Måste jagbata tillägga, HAHAHAHA
Citera
2024-11-23, 21:56
Är det bara jag som för bög-vibbar från Rask? Han är gay så det skriket om det. Han kanske försöker skylta med att han är straight, men han är garanterat bög. Dags för Carl Fredrik att komma ur garderoben och bejaka sin homosexuella aura.
Citera
2024-11-23, 21:58
Medlem
Crabby88s avatar
HAHAHAHA !!!

https://postimg.cc/XXkyKt99/6ecefe2d

"Vad gör man inte för familjen?"

Therese... Hade du på riktigt brytt dig om dina armar barn, hade Ni ALDRIG behövt ge dottern ert sovrum och ni hade inte behövt sova i vardagsrummet.

Innan inlägge posta. Måste jag bara tillägga, HAHAHAHA
Citera
2024-11-23, 22:00
Medlem
Nu väntar man med spänning på Baronens nästa video, får se vad han tycker om att kojan är borta eller om han lyckats bygga en ny koja i vardagsrummet
Citera
2024-11-23, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Kom igen nu Flashback! Det är dags att Carl Fredrik försvinner från Youtube. Gå in och anmäl hans kanal. Han måste bort från sociala medier en gång för alla. Hans barn förtjänar bättre. De behöver en far som jobbar istället för att leka pajas på Youtube

Inte ens Samhall kan sysselsätta token BB från Trosa... Ett LSS boende kommer han hamna på tids nog.. Att inte BB har blivit mer dömd beror på att polisen & åklagares bedömning är att BB är en utvecklingsstörd person... Utvecksstörda människor kan inte sättas i fängelse...
Citera
2024-11-23, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Är det bara jag som för bög-vibbar från Rask? Han är gay så det skriket om det. Han kanske försöker skylta med att han är straight, men han är garanterat bög. Dags för Carl Fredrik att komma ur garderoben och bejaka sin homosexuella aura.

Gissa tre gånger varför han är så upprörd över att hans farsa jagar och förmodligen får till det med både Twinkies och 20 åriga brudar som säljer klipp. CF är femi, på det dåliga sättet. Hans bögfantasier han återberättar som verkliga händelser ur hans liv med piss, skit, bukkake, , sperma och sodomi gör det lättare, även om kvinnohöfterna redan har berättat hur det står till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in