Citat:
Ursprungligen postat av
Soffanloppan
Det du beskriver stämmer väl i så fall in på samtliga som försöker göra sig en karriär inom sociala medier. Att sikta in sig på en luktar bara sur personlig vendetta. Och när du samtidigt framhåller just Chrippa som nån slags rättfärdig hyvens person så blir det bara extremt löjligt!
Nej, alla som försöker göra sig en karriär på sociala medier gör det inte genom att sänka andra. Det är tvärtom så att man suger rätt hårt om det är det enda man kan bygga ett engagemang kring. Är det mobbing som krävs för att folk ska tycka om en, då borde man tänka över sitt karriärval. För mobbing på den här skalan, det kan få väldigt allvarliga konsekvenser.
Har aldrig framhållit att Chrippa är en rättfärdig eller hyvens kille. Jag tror liksom du att han är en fifflare. Däremot är han inte alls i närheten på samma nivå av pack som Baronen, och tror man att han är värre har man ingen aning om vem Baronen är.
Det är faktiskt inte hela världen för mig att någon fifflar lite. Det hade inte varit hela världen för mig om Familjen Rask fifflade med arvet heller. Mitt problem är deras familjemedlem, Alexander. Han är en väldigt osympatisk och äcklig person, och jag tycker han förtjänar konsekvenser för hur han beter sig.