2024-08-04, 12:20
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
De ska sälja Alfs lägenhet först sen betala av skulderna.
Har ju varit ett evigt snack om Alfs rikedomar tidigare, är det allt han suttit på eller? En gammal lägenhet?
Citera
2024-08-04, 12:21
Medlem
FrozenFears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jo men visst han tvingar ju er att skriva här, alltså snälla 🤦‍♀️

Sanningen måste ju ut om vilket stort rövhål han egentligen är, önskar det fanns ett arkiv där man kunde läsa om alla hans dumheter genom åren.

Den bilden han försöker måla upp nu på Youtube och Instagram är fejk…
Citera
2024-08-04, 12:22
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Har ju varit ett evigt snack om Alfs rikedomar tidigare, är det allt han suttit på eller? En gammal lägenhet?

Stugan, en gammal husvagn och lösöre.
När Rask pratade förr lät det som att Alf hade tiotals miljoner....
Citera
2024-08-04, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakkajen
Chrille Berg till exempel är inte heller någon bra farsa (knarkar) men han är åtminstone sig själv och har ingen sån där äcklig fasad som Rasken har.

Väl talat. Baronen kommer aldrig att förstå det där. "Chrippa klagar på mig fastän han är värre än mig på alla plan".

Det sitter inte i att man har en massa skulder. Det sitter i din falska personlighet, Carl-Fredrik. Du kommer alltid vara den okrönte konungen av skitstövlar på Youtubescenen. Du är ohotad etta där.
Citera
2024-08-04, 12:24
Avstängd
granny-pantiess avatar
Det är en sak att ge sig på Rask men...

..att skicka porrvideoklipp till rektor/skola är ren idioti.

Skärpning!
Citera
2024-08-04, 12:25
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Det rektorn kommer känna är förakt till personerna som har skickat en sån film, vem gör det som vuxen människa?
Rektorn kommer bara ha barnen i tankarna och göra det bästa för att hjälpa familjen.
Jag tror du inte förstår hur en skola arbetar.

Höga tankar om svenska skolan. Fungera på vissa skolor. Långt ifrån alla, tyvärr.
Citera
2024-08-04, 12:27
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Enligt Rask så är det ju fritt fram att gotta sig i allt som är "out there" och till viss del har han väl rätt.

Nu ligger ju videoklippen helt öppet "out there" så jag förstår inte hur han kan anse att något annat ska gälla här.

Men nu har ju hans stackars fru blivit drabbad. Då gäller inte det längre.
Citera
2024-08-04, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Har funderat på en sak, det kan inte vara så att rask har laddat upp dessa själv i våras. Sen suttit och hållt på dem, tills det inte finns så mycket mer att prata om kring chrippa. Alternativt när han vill sätta dit chrippa ordentligt. Skickar filmen till chrippa anonymt via mail, för han vet att chrippa är så korkad och hatisk emot rask att han kommer läcka den. Han får då chansen att trycka dit chrippa rejält och även göra en polisanmälan. Han får halva svenska folket att hata chrippa, och han framställer sig själv och sin familj som hjältar. Folk hyllar dom, skriver mängder med kärlek och ger dem massor med pengar osv. Han får vad han vill ha, stå i centrum bli omtyckt och få kärlek och donationer öst över sig. Tror detta kan vara en plan de haft länge. Och även skrivit i grupp chatten för att ha bevis att backa upp allt med senare att han nämt det.

Nej, det är inte så det gått till.

Chrippa är inte hatad för den här saken, annat än av samma pöbel som redan hatade honom. Om något framstår Baronen som den jättebebisen han är för fler, när de fick se hur han skickade fler knullfilmer till Chrippa p.g.a sitt kukkomplex. I senaste videon säger han "jag tror att de flesta kan förstå det". Nej, Carl-Fredrik. De flesta med lite vett innanför pannbenet ser vilken patetisk nolla du är när du beter dig så.

Lite för att citera hur du snackade i ditt förtalsdrev mot Jessica, "Vad ska de andra föräldrarna på dagis säga, om den där Rask, slaskar fram kuken i en chatt? VILKEN PAPPA GÖR DET HÄR!?".
Citera
2024-08-04, 12:38
Medlem
Citat:
Jo men visst han tvingar ju er att skriva här, alltså snälla 🤦‍♀️
Uppenbarligen tvingar han ju dig att skriva här, vilket är ännu roligare 😄
Citera
2024-08-04, 12:40
Medlem
Citat:
Såklart men i första hand tror jag rektorn kommer sköta sitt jobb och försöka stötta barnen när det finns som många Idioter i samhället som vill förstöra deras liv.

Du har rätt! Rektorn borde verkligen se till barnens bästa och anmäla Rasken för att ha spridit porr-klipp på deras mamma.
Citera
2024-08-04, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Du.

Svårt när inte ens sett videon. Att se två stycken äckliga tjockisar är inget för mig. Fetma öht är sjukt vidrig 🤢
Citera
2024-08-04, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Du har rätt! Rektorn borde verkligen se till barnens bästa och anmäla Rasken för att ha spridit porr-klipp på deras mamma.

Vart är bevisen att det är Rask som spridit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in