2024-08-09, 21:06
Medlem
Alltså, om det nu skulle bli verklighet av en rättegång gällande ekobrott skulle det bli underhållning på metanivå utan dess like för oss tittare! Det var när Affe låg på dödsbädden och det började pratas arv hos familjen Rask igen som jag började följa honom på nytt. När Rasken får vittring på stora pengar vet man att det kommer hända grejer, man förstår att det kommer spåra på ett eller annat sätt. Det var ett drygt år sedan och se vart vi är idag, ett mycket underhållande Rask-år må jag säga!

Jag funderar på vad de hade för intern överenskommelse med varandra, Freddan, Ludde och Rasken. Hur stor andel skulle Freddan få egentligen? Gissar att de kom överens om något som Rasken sedan sket i. Freddan fick mindre pengar än lovat och började sälja allt han kunde för att få några sista lösören. Då gick Rasken i taket och drog igång med Missbruksbloggen säsong 2, säsongen när Rasken blev så kränkt att han goolade ner hela släkten, inklusive sig själv.

Om Freddan blir dömd spelar det säkert ingen roll för honom. Han har ju redan skulder han aldrig kommer kunna betala så skadestånden läggs ju bra i den potten. Han fick ha kul så länge det varade. För Raskens del ryker väl en del av arvet som säker kommer svida. Kan han komma att behöva betala skadestånd också?

Att Rasken skickat större summor till Freddan under det senaste året ser inte bara illa ut ur ett rättsligt perspektiv utan också ett missbruksmässigt. Rasken har hela tiden vetat om att Freddan varit i ett aktivt missbruk sedan Affe gick ur tiden. Som självutnämnd expert inom missbruk och medberoende borde Rasken känna till en av grundreglerna; Swisha inte 35 000 kr till en person som du vet befinner sig i ett aktivt blandmissbruk av tyngre droger.

PS
Den där festen det pratades om igår... någon gång under dagen dyker Mag-micke upp. Therese ser honom och tycker han är gullig, hon tycker att det är så kul att träffa någon hon bara sett på youtube. Senare in på kvällen bjuder hon Micke på hans livs första magmys.
Senast redigerad av Ralfhead 2024-08-09 kl. 21:14.
Citera
2024-08-09, 21:27
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
En FRÅGA: varför så mycket hat mot den här mannen?
Finns en jättebra sammanfattning från StorTuffBiker bara några sidor bak.

Låt er inte luras av masken och dom där snygga ansiktstatueringarna
Citera
2024-08-09, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Rask, en drömman för landets gula blend kärringar på socunderstöd. Dom drömmer om att bli pullade av fisttatueringen som T blir pullad i filmerna.( Vidrig tanke för övrigt)
Var finns filmen? Eller är det så att filmerna inte finns men allt prat om den får det att framstå som att filmen existerar?

OnT: jag förstår verkligen inte hur familjen överlever. Jag förstår verkligen inte det då inkomsten är låg, hyran är hög, dom har 3 barn, måste äta sig mätta osv. Ekvationen går verkligen inte ihop. Ja han fick en del pengar från arvet men dom varar/varade inte för evigt.
Citera
2024-08-09, 21:47
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Var finns filmen? Eller är det så att filmerna inte finns men allt prat om den får det att framstå som att filmen existerar?

OnT: jag förstår verkligen inte hur familjen överlever. Jag förstår verkligen inte det då inkomsten är låg, hyran är hög, dom har 3 barn, måste äta sig mätta osv. Ekvationen går verkligen inte ihop. Ja han fick en del pengar från arvet men dom varar/varade inte för evigt.

Hans youtube drar in hel del nu och även hans podd med. Therese jobbar väl?
Citera
2024-08-09, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram

Ja fast nu har ju Therese fått för sig att satsa på youtube.
Citera
2024-08-09, 21:58
Medlem
Ligger och kollar hans missbrukspod nu. Och hur han behandlar sin pappa är vidrigt. Han försöker inte hjälpa honom. Allt för att han själv ska se tuff och cool ut. Vidrigt
Citera
2024-08-09, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
En FRÅGA: varför så mycket hat mot den här mannen?
Efter att följt denna mannen sen 2015 så förstår man om man är normal
Senast redigerad av Rebelson 2024-08-09 kl. 22:28.
Citera
2024-08-09, 22:20
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Ja fast nu har ju Therese fått för sig att satsa på youtube.

Hon är så nedtryckt att hon följer hans direktiv. Baronen har totalt makt över henne. Han har brutit ner henne sen dag ett. Hon skuldsatt, medans baronen betalde av sin skuld . Så nu ör hon ensam med skulder. Han sitter på pengarna. Han styr allt nu. Misstänker att denna ”paus” inte är ofrivillig och baronens läckta porrfilmer satte hans plan i verk, att få ännu mer följare och sen spela hennes mående. Ett klassiskt knep . Många har gjort så innan.
Men jag tror det är han som sagt åt henne att hon ska göra det.
Citera
2024-08-09, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Hon är så nedtryckt att hon följer hans direktiv. Baronen har totalt makt över henne. Han har brutit ner henne sen dag ett. Hon skuldsatt, medans baronen betalde av sin skuld . Så nu ör hon ensam med skulder. Han sitter på pengarna. Han styr allt nu. Misstänker att denna ”paus” inte är ofrivillig och baronens läckta porrfilmer satte hans plan i verk, att få ännu mer följare och sen spela hennes mående. Ett klassiskt knep . Många har gjort så innan.
Men jag tror det är han som sagt åt henne att hon ska göra det.
Det tror jag också. Han är så jävla skev.
Citera
2024-08-09, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater

Rask har fått ärva över en miljon kronor för bara bara några månader sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram

Tror i och för sig att Carl-Fredrik kraftigt överdriver vad han drar in. Om man lyssnar på folk som inte har samma hävdelsebehov som Baronen så ser man att 1 miljon views inte alls är några fantasisummor. Det är typ 30 000 kr före skatt. Carl-Fredrik har gjort sammanlagt 6 miljoner views, varav inte alla gjorts under detta året. Hans podd kan han inte dra in mer än kaffepengar på.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-08-09 kl. 22:35.
Citera
2024-08-09, 22:48
Medlem
Självklart lägligt med en Tiggarlive en fredagkväll!
#nibehöverintedonera
#tusentack
#niärbäst
Citera
2024-08-09, 22:52
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Rask har fått ärva över en miljon kronor för bara bara några månader sedan.

Tror i och för sig att Carl-Fredrik kraftigt överdriver vad han drar in. Om man lyssnar på folk som inte har samma hävdelsebehov som Baronen så ser man att 1 miljon views inte alls är några fantasisummor. Det är typ 30 000 kr före skatt. Carl-Fredrik har gjort sammanlagt 6 miljoner views, varav inte alla gjorts under detta året. Hans podd kan han inte dra in mer än kaffepengar på.
Han har 6 miljoner views men det är väl sedan starten 2013?

Nu är grismunnen live, skynda er om ni vill höra hans falska skratt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in