2024-05-19, 08:26
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Garanterat varit uppe många gånger men jag fick den här i mitt flöde.
Hade glömt den idiotiska mustachen...

https://www.youtube.com/watch?v=BWxc7wOrvRI

Och det roliga är att kameran fladdrar i början, antar att det är Tessan som står och filmar fettsäcken med sin YMCA-mustach och inte ens vet vilka ostar han har köpt. Kan inte uttala namnen ens en gång.

GLIMRANDE SIR!
"Det är såhär livet ska levas" - i en skokartong, arbetslös, med tre barn, svartmögel i badrummet och lakan i taket.

Jävlar, vilket liv!
Citera
2024-05-19, 08:32
Medlem
Jag glömmer aldrig hans show-off fas..Kavaj, oversize robocop-solbrillor, 15 år gammal S-klassmerca med AMG emblem, mönstrade skjortor med en rejäl rondör under, och den ohyggliga översittarattityden..
Det är den Rask jag saknar.
Citera
2024-05-19, 08:54
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Här är två videos om bilen

https://www.dailymotion.com/video/x7hql10
https://www.youtube.com/watch?v=12LeQgXmMiM

Jag orkar inte kolla på eländet nu men antagligen så är det två helt olika historier

Edit: rasks kanal var mindre dödstråkig när han var tjock och drack sprit

Dubbeledit:

Skulle vilja höra när han presenterar sig som en känd youtube , och mot lite rabatt så skulle han snacka om bilfirman i en video …
Citera
2024-05-19, 09:15
Medlem
Crabby88s avatar
Något jag reagerat på är hans ring kring ringfingret. I något klipp har han 2 st, i vissa bara en . Och i vissa inga alls …

För mig att tro han pantsätter ringarna när de börjar sina i kassan…. Han pantar hellre ringarna än söker ett jobb .

Vilken alfahanne!
Citera
2024-05-19, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Jag glömmer aldrig hans show-off fas..Kavaj, oversize robocop-solbrillor, 15 år gammal S-klassmerca med AMG emblem, mönstrade skjortor med en rejäl rondör under, och den ohyggliga översittarattityden..
Det är den Rask jag saknar.

Det var tider.

Nu får man istället den ohyggliga översittarattityden framförd med en passivt aggressiv ton, där han sitter med händerna i knät och och gör samma saker han gjorde när han var AMG-mannen, men samtidigt säger att han är så lugn och tillfreds inombords och har fått ett spirituellt uppvaknande. Det är just det som gör att han har en så hoppvänlig äggskalle. Förr i tiden var han i alla fall mer sig själv. Nu sitter han på fullaste allvar och säger att han bara sprider positiva vibes, samtidigt som han förtalat en kille och hela hans familj i ett halvår snart.

Kavajerna och de guldfärgade klockorna har istället bytts ut mot bandtröjor eller lustiga tryck från tv-serier och barnprogram. Han ska alltid ha en massa halsband, armband, ringar och annat krafs. Han kan aldrig sitta i en video med en t-shirt utan tryck, och gör han det måste han kompensera upp det med accessoarer, i mängder!

Han försöker inte vara någonting, men ska ändå ha en dyr t-shirt med ett tryck som folk lägger märke till och kan kommentera. Skulle han någon gång för en gångs skull ändå bara ha på sig vanliga kläder, så har han förstås sett till att skaffa sig en massa anskrämliga tatueringar på alla kroppsdelar som inte kan täckas med kläder.

Här kommer jag: TITTA PÅ MIG!
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-05-19 kl. 10:05.
Citera
2024-05-19, 09:30
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det var tider.

Nu får man istället den ohyggliga översittarattityden framförd med en passivt aggressiv ton, där han sitter med händerna i knät och och gör samma saker han gjorde när han var AMG-mannen, men samtidigt säger att han är så lugn och tillfreds inombords och har fått ett spirituellt uppvaknande. Det är just det som gör att han var en så hoppvänlig äggskalle. Förr i tiden var han i alla fall mer sig själv. Nu sitter han på fullaste allvar och säger att han bara sprider positiva vibes, samtidigt som han förtalat en kille och hela hans familj i ett halvår snart.

Kavajerna och de guldfärgade klockorna har istället bytts ut mot bandtröjor eller lustiga tryck från tv-serier och barnprogram. Han ska alltid ha en massa halsband, armband, ringar och annat krafs. Han kan aldrig sitta i en video med en t-shirt utan tryck, och gör han det måste han kompensera upp det med accessoarer, i mängder!

Han försöker inte vara någonting, men ska ändå ha en dyr t-shirt med ett tryck som folk lägger märke till och kan kommentera. Skulle han någon gång för en gångs skull ändå bara ha på sig vanliga kläder, så har han förstås sett till att skaffa sig en massa anskrämliga tatueringar på alla kroppsdelar som inte kan täckas med kläder.

Här kommer jag: TITTA PÅ MIG!

Det ör bara ytligt och opersonligt att sitta med bandtröjor 24/7
Precis so CDU säger , TITTA PÅ MIG!!!
”Jag har en tröja med GG Allin och the Murder Junkies!!
En otrolig bra artist och band , sjuk i huvet var han . Mycket bajs kiss, blod och slagsmål på scen. Har lyssnat på dom i 25 år, men har absolut inget behov av att berätta det för allt och alla.
Nu gjorde jag det för att poängtera att jag inte går runt med bandtröjor .
Så jävla pinsamt att gömma sig bakom det.
Citera
2024-05-19, 09:38
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Det ör bara ytligt och opersonligt att sitta med bandtröjor 24/7
Precis so CDU säger , TITTA PÅ MIG!!!
”Jag har en tröja med GG Allin och the Murder Junkies!!
En otrolig bra artist och band , sjuk i huvet var han . Mycket bajs kiss, blod och slagsmål på scen. Har lyssnat på dom i 25 år, men har absolut inget behov av att berätta det för allt och alla.
Nu gjorde jag det för att poängtera att jag inte går runt med bandtröjor .
Så jävla pinsamt att gömma sig bakom det.
Dessutom bandtröjor som han har designat själv och beställt på spreadshirt för att bandens egna designer inte är tillräckligt bra för carl fredrik alexander rask...
Citera
2024-05-19, 09:42
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Dessutom bandtröjor som han har designat själv och beställt på spreadshirt för att bandens egna designer inte är tillräckligt bra för carl fredrik alexander rask...

Detta fall vi kommer få uppleva kommer vara större än något annat .
Som jag kommer njuta.

Sen är det väldigt tyst om äggskalen och lasermannens mytomanande om L och C .

Vad ligger bakom denna tystnad.
Är det medvetet för dom vill folk ska börja undra?
Är det för dom blivit anmäld?
Är det ”någon” som sagt till dom att sluta ?
Citera
2024-05-19, 10:22
Medlem
Citat:

Killen som inte bryr sig om det yttre, vad han har på sig, osv, sitter alltså och klipper och klistrar i spreadshirt och betalar dyra pengar för tröjor att ha på sig i sina videor. Varför inte köpa ett tre-pack i olika färger på stadium utan tryck billigare än en bandtröja? Det låter som mycket möda och stort besvär för något han ändå inte bryr sig om.

Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Detta fall vi kommer få uppleva kommer vara större än något annat .
Som jag kommer njuta.

Sen är det väldigt tyst om äggskalen och lasermannens mytomanande om L och C .

Vad ligger bakom denna tystnad.
Är det medvetet för dom vill folk ska börja undra?
Är det för dom blivit anmäld?
Är det ”någon” som sagt till dom att sluta ?

Ja något är det. Såg för några dagar sedan att idioten annonserade att det skulle komma en video som var typ 2 timmar lång den här veckan. Inget har kommit. Antingen har husse sagt stopp eller så har kallelserna från polisen dumpit ner i brevlådan. Så nojig kan han nog inte vara än, för isåfall hade alla andra videor tagits ner.

Förra gången togs videorna ner nån dag efter han fått andra kallelsen från polisen till förhör. Vid det första förhöret var han lugn. Min tes är att när han kallades till ett andra förhör förstod han att det skulle bli en rättegång av det. Då satt han i en video och spelade insiktsfull. Han hade kommit på att ”drama” dvs förtalsvideor, inte är det han vill göra, för det mår han dåligt av. Helt utan att nämna det nära förestående förhöret han skulle på. Alla videor åkte ned, inte bara de om personerna som anmält honom. Även, om Jessica, Joz, m.fl.
Citera
2024-05-19, 10:27
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Killen som inte bryr sig om det yttre, vad han har på sig, osv, sitter alltså och klipper och klistrar i spreadshirt och betalar dyra pengar för tröjor att ha på sig i sina videor. Varför inte köpa ett tre-pack i olika färger på stadium utan tryck billigare än en bandtröja? Det låter som mycket möda och stort besvär för något han ändå inte bryr sig om.

Ja något är det. Såg för några dagar sedan att idioten annonserade att det skulle komma en video som var typ 2 timmar lång den här veckan. Inget har kommit. Antingen har husse sagt stopp eller så har kallelserna från polisen dumpit ner i brevlådan. Så nojig kan han nog inte vara än, för isåfall hade alla andra videor tagits ner.

Förra gången togs videorna ner nån dag efter han fått andra kallelsen från polisen till förhör. Vid det första förhöret var han lugn. Min tes är att när han kallades till ett andra förhör förstod han att det skulle bli en rättegång av det. Då satt han i en video och spelade insiktsfull. Han hade kommit på att ”drama” dvs förtalsvideor, inte är det han vill göra, för det mår han dåligt av. Helt utan att nämna det nära förestående förhöret han skulle på. Alla videor åkte ned, inte bara de om personerna som anmält honom. Även, om Jessica, Joz, m.fl.

Vill inte göra drama?har idioten gjort något annat än drama ?

Sen detta med Joz eller va fan han heter . Vad handlar all den skiten om?
Pallar man ens börja kolla den videoserie?
Citera
2024-05-19, 10:31
Medlem
Dopys avatar
För mig som inte hänger med. Vad har hänt med rasks vanliga youtube kanal?
Citera
2024-05-19, 10:38
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
För mig som inte hänger med. Vad har hänt med rasks vanliga youtube kanal?
Äggskallen skulle väl ändra adds eller va fan det heter . Men tydligen fick han en släng av lägre iq och inte visste att kanalen inte skulle generera några pengar förrän 30 dagar efter . Och han som är utsänd att förmedla sanningen om exakt allt , inte tänker ”jobba” ( läs : snylta, åka snålskjuts, ljuga , ) gratis .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in