2024-05-19, 11:26
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
8400 prenumeranter på kanal 2. Det är en rimlig och verklighetsbaserad siffra. Förstår verkligen hur han kan kämpa och skramla för att köpa tillbaka en kanal med fejkföljare för att kunna motivera sin storhet.
Det är allt han har.

Men det bästa av allt är att han tryckt ut massor med videos, visat upp prints på att han tjänat i runda slängar 380000kr och sen gick alla de pengarna direkt till jotoob!

Hur kan man vara så totalt värdelös och okunnig?? Bara Äggskallen kan!

Keep up the grind! Snart lossnar det! Annars får han väl sälja av allt som är kvar av arvet så han kan släcka bränder innan det är dags att leva på existensminimum igen.

Såg en story där han reflekterade över ett stort fågelbo. Ja, du. Till och med flyttfåglar har det bättre än du har i skolådan.
Så han har lyckats flytta över ~5% av sina 155 000 prenumeranter. Det går bra nu. Han kastade alltså bort allt momentum för att han inte kan släppa videos utan att tjäna pengar på dem? Carl, du har ju släppt videos utan att tjäna pengar i tio år för fan!
Citera
2024-05-19, 12:26
Medlem
GreenBatterys avatar
Med tanke på att han gör dessa misstag gång på gång på gång så finns det tyvärr bara en förklaring: han förstår inte bättre. Han behöver stöd och hjälp i vardagen! Denna analys-gigant!

Fatta om han skulle bli av med huvudkanalen på riktigt…då är han en Dennis Rage. Inte ens IG har lyft trots att både Jocke och Anjo pluggat ordentligt samtidigt som han själv släppt 70+ filmer om Chrippa med 181000 följare, hållt i snusklåda för desperata klimateriesingeltanter och försökt locka med könspunk/epadunk.

32700 följare är mycket bra om det varit Lisa i Krokom men med den backningen och de desperata försöken från eget håll så är det patetiskt.

ANALYSERA DET ISTÄLLET MED TITELN:
”VARFÖR VILL INGEN FÖLJA MIG?!?! ETT STJÄRTHÅL ANALYSERAR!”
(Titeln på hans egen låga nivå så ingen förstår att han snott den, annars hans paradgren)
Citera
2024-05-19, 12:59
Medlem
Rask bryr sig INTE om hur många följare han har!!! Han har hjälpt hundratusen tals ÄNDÅ!
Heja Rask 😍❤️
Citera
2024-05-19, 13:21
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Så han har lyckats flytta över ~5% av sina 155 000 prenumeranter. Det går bra nu. Han kastade alltså bort allt momentum för att han inte kan släppa videos utan att tjäna pengar på dem? Carl, du har ju släppt videos utan att tjäna pengar i tio år för fan!

Han fick/får draghjälp av Anjo som gladeligen meddelar alla vart man hittar Rask numera, efter "något har hänt" med hans kanal
Citera
2024-05-19, 13:29
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Rask bryr sig INTE om hur många följare han har!!! Han har hjälpt hundratusen tals ÄNDÅ!
Heja Rask 😍❤️

Tror du måste skriva att du är ironisk. Ägget kan nog inte förstå ironi. Rätt vanligt med autistiska människor. Vilket jag är ner och mer övertygad om att han även är.
Citera
2024-05-19, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Tror du måste skriva att du är ironisk. Ägget kan nog inte förstå ironi. Rätt vanligt med autistiska människor. Vilket jag är ner och mer övertygad om att han även är.

Det är jag INTE! Rask är INTE perfekt men det är INGEN!!!! Hans videos hjälper tusentals och han blir bättre människa för varje dag!
Citera
2024-05-19, 13:35
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Det är jag INTE! Rask är INTE perfekt men det är INGEN!!!! Hans videos hjälper tusentals och han blir bättre människa för varje dag!

Hahahaha versaler och uppförstorad bild av en själlös narcissist med autistiska drag ?

Vem fan har han hjälpt? Begär inte att duger mig tusentals unik personer. Räcker med du presenterar 100 st unika personer som han hjälpt.

Kom gärna med bevis hur han blir en bättre människa för varje dag.

Jag väntar snällt på dina bevis. Skål

Edit: såg att du först skrev hundratusen tals människor han hjälpt. Så jag ökar min önskan om 2000 personer som bekräftat att ägget har hjälpt dom.

Skål igen
Senast redigerad av Crabby88 2024-05-19 kl. 13:37.
Citera
2024-05-19, 13:41
Medlem
Citat:
Hahahaha versaler och uppförstorad bild av en själlös narcissist med autistiska drag ?

Vem fan har han hjälpt? Begär inte att duger mig tusentals unik personer. Räcker med du presenterar 100 st unika personer som han hjälpt.

Kom gärna med bevis hur han blir en bättre människa för varje dag.

Jag väntar snällt på dina bevis. Skål

Edit: såg att du först skrev hundratusen tals människor han hjälpt. Så jag ökar min önskan om 2000 personer som bekräftat att ägget har hjälpt dom.

Skål igen

SKITSNACK!!!

Kolla vad hans tittare skrivit KANSKE!!!!?????
Han har hjälpt JÄTTEMÅNGA! Jag har ingen exakt siffra!

Läs kommentarer så ser du från ANDRA hur fantastiskt mycket han hjälpt med 😍
Citera
2024-05-19, 13:46
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
SKITSNACK!!!

Kolla vad hans tittare skrivit KANSKE!!!!?????
Han har hjälpt JÄTTEMÅNGA! Jag har ingen exakt siffra!

Läs kommentarer så ser du från ANDRA hur fantastiskt mycket han hjälpt med 😍

Nu bad jag dig presenterar dessa personer. Du kommer med ett påstående och jag begär bevis. Det innebär att du har bevisbördan och måste kunna bevisa ditt påstående är sant.

Så fram med en lista på dessa personer.
Eftersom du påstår att det är hundratusen tals personer så kan det inte vara svårt att få fram 2000 personer.
Citera
2024-05-19, 13:52
Medlem
Citat:
Nu bad jag dig presenterar dessa personer. Du kommer med ett påstående och jag begär bevis. Det innebär att du har bevisbördan och måste kunna bevisa ditt påstående är sant.

Så fram med en lista på dessa personer.
Eftersom du påstår att det är hundratusen tals personer så kan det inte vara svårt att få fram 2000 personer.

Jag har INGENSTANS sagt att jag känner personerna! IN PÅ HANS KOMMENTARER OCH LÄS SJÄLV! LATMASK!!!! 😡😡😡

Då får DU motbevisa att han INTE har hjälpt någon! BEVISA ATT HAN HAR AUTISM OCKSÅ?! Är du läkare????? Fram med BEVIS DÅ!!!! DUMMA DIG
Citera
2024-05-19, 13:55
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Jag har INGENSTANS sagt att jag känner personerna! IN PÅ HANS KOMMENTARER OCH LÄS SJÄLV! LATMASK!!!! 😡😡😡

Då får DU motbevisa att han INTE har hjälpt någon! BEVISA ATT HAN HAR AUTISM OCKSÅ?! Är du läkare????? Fram med BEVIS DÅ!!!! DUMMA DIG

Hahaha du är lite komisk . Rätt udda att autister kan vara det.
Citera
2024-05-19, 13:57
Medlem
Citat:
Hahaha du är lite komisk . Rätt udda att autister kan vara det.
Kom ihåg att du nu argumenterar med raskens målgrupp 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in