Citat:
Ursprungligen postat av
karlalf1
Vad tror du Carl-Fredrik gör om tio år?
Den tanken brukar slå mig. Med tanke på hur lite utveckling han gjort under de åren han börjat så gör han förmodligen samma sak, och det är tragiskt. Inte för att det är någon skillnad, men när han var 25 så kunde det gå för sig. Även om han redan då var ett stort jävla skämt så kunde man ha överseende med hans beteende, för han hade ju inte levt så mycket än. När han nu gör samma sak så är han bara patetisk. Den 45 årige Baronen, det är svårt att ta in hur sorglig han kommer att vara då. Föreställ er själva att ni hade en pappa som satt inne på sitt rum och var så totalt uppslukad av sig själv såsom Rask är. Det är svårt att föreställa sig, för det är en så absurd situation. Men Rask gör det, helt frivilligt. För han lever i en fantasivärld och förstår inte vilken clown han är, så han kan inte greppa att varenda vanlig vuxen människa (dit hör inte hans följare som skriver fina saker i kommentarerna) hade tyckt att Baronen var så jävla bombad i skallen. Det räcker bara med att se honom för att rygga undan, för han ser ju inte klok ut. I varenda rum som den här pajasen kliver in i så kommer folk lägga märke till honom. Det räcker med att bara se på honom för att förstå att han är totalt dum i huvudet.
Citat:
Ursprungligen postat av
GreenBattery
Har Chrippa da svettkeps överhuvudtaget nämnt Förtalsbaronen sedan han kom ut från författarstugan med galonmadrass på golvet?
För någon video sen läste Baronen upp en rövslickarkommentar han skrivit på nån Chrippa-video eller på hans Insta. Sedan hade Chrille svarat med vänskaplig ton, Baronen läste upp det och kände sig stolt. Undertonen när han läste upp det var "Där ser ni Flashback, Chrille hatar inte alls mig!" eftersom det diskuterats i tråden. Han är väldigt förutsägbar.
Chrille måste hålla sig borta från Baronen. Den enda anledningen att jag håller honom högt är för att han är mer eller mindre en Flashbackare i Rask-tråden på Youtube. Jag skiter fullständigt i Jocke, Jonna, Jacke. De intresserar mig inte alls. Jag fick upp ögonen för Chrille sedan jag märkte att han hade samma sinne för kultur som oss gamla rävar i tråden, som ser
Den illaluktande högen med bajs för hans klappkassa karaktär och roas över hans sinnessjuka utspel. Hans pikar mot Bajshögen under alla dessa år har satt guldkant på tillvaron. Måtte han inte låta sig luras av Baronens manipulation.