2024-01-23, 19:51
Medlem
CehminCuks avatar
Är det någon som har klippet där han sitter och skiter samtidigt som han sjunger?
Tror att den hette "Vuxna män gör saker tillsammans" eller något liknande.

"Då släpper vi ut, den stora morgonkorven! Nu ska den ut, den stora morgonkorve-en!"
Citera
2024-01-23, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det där är verkligen huvudet på spiken. Carl-Fredrik liksom alla andra tycker att det är jobbigt att kliva ur sin comfort-zone. Men Carl-Fredriks situation är särpräglad, då han har en medberoende familj som möjliggör att han inte behöver göra det. Problemet är bara att världen inte bryr sig om Carl-Fredrik tycker det är jobbigt att kliva ur sin trygghet, det kommer att komma till en punkt där han kommer att behöva göra det vare sig han vill det eller inte, och i och med att han inte är rustad för det så kommer han inte kunna hantera det. Det är då såna som Rask brukar ta till flaskan och drogerna.

Framtiden ser ljus ut.

Du bör inte ha för höga förväntningar på baronen. Jag tror på riktigt att han skulle ha svårt att klara ett vanligt enklare jobb. Även om han skulle klara lättare arbetsuppgifter skulle det inte dröja länge innan han hamnar i konflikt med både kollegor och chefer. Nästan alla jobb innebär någon form av samarbete mellan människor och Rasken är uppenbarligen usel på att samarbeta. Då han anser sig vara bättre än alla andra ska han bli särbehandlad som en kung. Om han kommer för nära verkligheten och inser att han faktiskt ligger ganska illa till kommer paniken. Det är då han sätter sig i en AMG-merca och skrikgråter för att bli räddad av jesus.

Med största sannolikhet är det socialbidrag som väntar familjen efter att arvet tagit slut. Vid det laget har Rasken säkert varit på flaskan och pulvret en hel del också
Senast redigerad av Ralfhead 2024-01-23 kl. 21:01.
Citera
2024-01-23, 21:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Du bör inte ha för höga förväntningar på baronen. Jag tror på riktigt att han skulle ha svårt att klara ett vanligt enklare jobb. Även om han skulle klara lättare arbetsuppgifter skulle det inte dröja länge innan han hamnar i konflikt med både kollegor och chefer. Nästan alla jobb innebär någon form av samarbete mellan människor och Rasken är uppenbarligen usel på att samarbeta. Då han anser sig vara bättre än alla andra ska han bli särbehandlad som en kung. Om han kommer för nära verkligheten och inser att han faktiskt ligger ganska illa till kommer paniken. Det är då han sätter sig i en AMG-merca och skrikgråter för att bli räddad av jesus.

Med största sannolikhet är det socialbidrag som väntar familjen efter att arvet tagit slut. Vid det laget har Rasken säkert varit på flaskan och pulvret en hel del också
Nej, efter att ha pratat med folk som haft med honom att göra - så nej, han hamnar aldrig i konflikt - han sjukskriver och dyker sen inte upp igen -- eller han sjukskriver sig inte och dyker aldrig upp igen.
Han bara Ööörkar inte jobba och har betett sig som en tjurig fjortonåring varje gång han fått möjligheten att ta ett jobb.
Han är trettio år gammal och har inte ens ett halvårs arbetstid till sina meriter. (Räknar man in farfars försökt att ge honom jobb kanske dagarna blir fler -- men det handlar om att farfar betalade för en oduglig unge, inget annat)
Citera
2024-01-23, 22:11
https://instanavigation.com/user-profile/realrask

Glöm inte att kika in ibland för att se hur landet ligger i Trosa...
Idag undrar Alexander varför vägen är så gropig🫶
Citera
2024-01-23, 22:19
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://instanavigation.com/user-profile/realrask

Glöm inte att kika in ibland för att se hur landet ligger i Trosa...
Idag undrar Alexander varför vägen är så gropig🫶
Vi kan konstatera en sak, vägunderhållet beror iaf inte på dom 1500:- han betalade in i skatt förra året.

Hur kan man inte ha högre ambitioner än så undrar jag?

En bra förälder gör allt för sina barn, så att dom kan få förutsättningar många föräldrar aldrig hade. Rask orkar inte ens kliva upp från sängen för sina 3 barn, förstår att han har ångest som han pissat bort halva livet, det ska göra ont när han kollar sitt fula tryne i spegeln. Han ska inte kunna passera sin spegelbild utan att varje gång tänka, helvete vilken nolla jag är.
Citera
2024-01-23, 22:46
Medlem
Forsokskanins avatar
Fundering nu när jag matade katten precis..

Jag lägger nog fan mer pengar på min tjocka lilla vän här hemma än vad KickAssRask lägger på sina barn årligen.
Citera
2024-01-23, 22:49
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Fundering nu när jag matade katten precis..

Jag lägger nog fan mer pengar på min tjocka lilla vän här hemma än vad KickAssRask lägger på sina barn årligen.
Kul att jag står här och gör precis samma sak. Min donna ville ha tonfisksfiléer på burk ikväll. Det är tredje målet mat hon serveras för dagen.
Citera
2024-01-23, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlalf1
Vad tror du Carl-Fredrik gör om tio år?
Förhoppningsvis så sitter han där han ska sitta, på någon institution där han får leka kändis bland massa andra människor med samma handikapp..

Eller letat upp black jim & bor i något källarförråd som dom tillsammans har brutit upp..

Men det vi verkligen får hoppas, är att barnen lyckats tagit sig från den narcissistka grismannen till pappa.. Sämre pappa får man leta efter, mer oduglig & sjukare pappa får man leta efter.....
Citera
2024-01-23, 22:57
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Kul att jag står här och gör precis samma sak. Min donna ville ha tonfisksfiléer på burk ikväll. Det är tredje målet mat hon serveras för dagen.

ca 5e serveringen och kanske inte sista här
Citera
2024-01-23, 22:59
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Förhoppningsvis så sitter han där han ska sitta, på någon institution där han får leka kändis bland massa andra människor med samma handikapp..

Eller letat upp black jim & bor i något källarförråd som dom tillsammans har brutit upp..

Men det vi verkligen får hoppas, är att barnen lyckats tagit sig från den narcissistka grismannen till pappa.. Sämre pappa får man leta efter, mer oduglig & sjukare pappa får man leta efter.....
Har du inte hört? Black Jim har lyckats, han behövde bara klippa bort cancern sen ordnade det sig med både bostad, vänner och chefsjobb, inte dåligt för en gammal pundare.

Hans nya polare hade tydligen sagt, ta inte med Rask, ingen vill ha honom här och på den vägen är det.

Nu såg jag att han skrytit om relationen med feasts, tydligen fortfarande mycket goda vänner enligt Bajshögen, jag undrar om dom tycker detsamma efter vad som hände med livepodden?

Nu är han helt ensam, har hört att äldsta grabben inte ens vill umgås längre, han har hittat nya häftigare förebilder som Alex Ceesay & Chrippa, människor som faktiskt får något gjort och inte bara ligger och kliar sig i röven hela dagarna.
Citera
2024-01-23, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead

Han har jobbat innan Youtube. Problemet är att han alltid haft sin snälle farfar att falla tillbaks på. Så när det börjar kännas motigt att slava nere på äldreboendet så sjukar han sig och sedan slutar att komma. (Låter precis som något Baronen skulle göra ). Hade inte farfar funnits med i ekvationen så hade han varit så illa tvungen att fortsätta harva på där, för annars hade han svultit. Sedan tror jag du har helt rätt i att han fungerar dåligt med folk, mest p.g.a sig själv eftersom han är så jävla tokig som han är. Inte blir det lättare desto äldre han blir heller. Nu är säkert narcissisten så cementerad i Rask att chanserna att någonsin bättra sig helt har försvunnit.

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vi kan konstatera en sak, vägunderhållet beror iaf inte på dom 1500:- han betalade in i skatt förra året.

Hur kan man inte ha högre ambitioner än så undrar jag?

En bra förälder gör allt för sina barn, så att dom kan få förutsättningar många föräldrar aldrig hade. Rask orkar inte ens kliva upp från sängen för sina 3 barn, förstår att han har ångest som han pissat bort halva livet, det ska göra ont när han kollar sitt fula tryne i spegeln. Han ska inte kunna passera sin spegelbild utan att varje gång tänka, helvete vilken nolla jag är.

Att han inte tänker vilken nolla han är redan är fantastiskt. Titta på en av bilderna i hans storys. Han ser ut som ett original. Rödrutig skjorta, Scream-tshirt, dog-tags, getskägg, och en stor mängd missprydande tatueringar i ansiktet, halsen och händerna, som grädde på moset med en glänsande flint som han rakat med hyvel. Han ser ut som en idiot, och varenda människa som träffar honom kommer tro att han är det redan innan han öppnar munnen och bekräftar det också.

Sedan att han gör det han gör också. Att han inte själv kan se hur patetiskt det är att han hamnar på Spotifys topplista över poddar och drar slutsatsen att han hamnat där för att han är bäst i Sverige på det han gör, varpå han väljer att spela in en video, där han helt utan ironi visar upp sin poddstudio där han skapar Sveriges bästa podd. Han tror att folk ser det och tycker att det här är en man som vet vad han gör, medan alla andra ser en vuxen man som beter sig som en sextonåring. Han kan omöjligt förstå vilken total jävla sopa han är, för då hade han inte velat visa upp sig själv så mycket som han gör. Han kan inte ha någon skam.
Citera
2024-01-23, 23:58
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Han har jobbat innan Youtube. Problemet är att han alltid haft sin snälle farfar att falla tillbaks på. Så när det börjar kännas motigt att slava nere på äldreboendet så sjukar han sig och sedan slutar att komma. (Låter precis som något Baronen skulle göra ). Hade inte farfar funnits med i ekvationen så hade han varit så illa tvungen att fortsätta harva på där, för annars hade han svultit. Sedan tror jag du har helt rätt i att han fungerar dåligt med folk, mest p.g.a sig själv eftersom han är så jävla tokig som han är. Inte blir det lättare desto äldre han blir heller. Nu är säkert narcissisten så cementerad i Rask att chanserna att någonsin bättra sig helt har försvunnit.

Att han inte tänker vilken nolla han är redan är fantastiskt. Titta på en av bilderna i hans storys. Han ser ut som ett original. Rödrutig skjorta, Scream-tshirt, dog-tags, getskägg, och en stor mängd missprydande tatueringar i ansiktet, halsen och händerna, som grädde på moset med en glänsande flint som han rakat med hyvel. Han ser ut som en idiot, och varenda människa som träffar honom kommer tro att han är det redan innan han öppnar munnen och bekräftar det också.

Sedan att han gör det han gör också. Att han inte själv kan se hur patetiskt det är att han hamnar på Spotifys topplista över poddar och drar slutsatsen att han hamnat där för att han är bäst i Sverige på det han gör, varpå han väljer att spela in en video, där han helt utan ironi visar upp sin poddstudio där han skapar Sveriges bästa podd. Han tror att folk ser det och tycker att det här är en man som vet vad han gör, medan alla andra ser en vuxen man som beter sig som en sextonåring. Han kan omöjligt förstå vilken total jävla sopa han är, för då hade han inte velat visa upp sig själv så mycket som han gör. Han kan inte ha någon skam.
I sina lägsta stunder så vet han vilken loser han är, det gör alla narcissister men dom överlever inte där därför ljuger man för sig själv innan man ens hinner märka det själv, det sker per automatik.

Tyckte det var roligt det du skrev om hans utseende, en väldigt målande bild. Han ser verkligen ut som ett jävla original, för mig räcker det med en ansiktstatuering för att jag ska förstå att okej, den här människan ska jag inte ha något samröre med och tack för varningen btw.

Detta i kombination med hans lägga upp bilder på mig själv när jag ser cool ut varje dag skriker, verkligen skriker extrem sinnessjukdom och garanterad problemmänniska.

Ingen vettig vuxen människa har behov att visa upp sig sådär, det är konstigt och bevisar bara för alla att man är otroligt osäker i sig själv. Men trots allt så är han fortfarande jävligt underhållande att följa

Hur länge tror ni han kommer kunna rida på den här Chrippavågen? Redan när han drog in P.R blev det konstigt, som om bara mattjyven Rask som varit på poolparty hemma hos Jockeboy ska få uttala sig..

Akta dig Mag-Micke, snart är det din tur igen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in