2024-01-22, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Det sticker i ögonen på grisen när andra tjänar på dramat, personer han anser inte har med saken och göra. När det själva verket är han som inte har något att göra, han har lagt ut video efter video där han tycker, tänker och tror men som vanligt är det inte han som gör det själv utan allt är taget.

Det coola gänget vill inte ha med dig att göra, hur mycket du en smörar för dem. Den kommentaren han la igår tar priset på oförskämdhet.

DU TJÄNAR INGET PÅ YOUTUBE, DU MÅR DÅLIGT AV DRAMA, det har du sagt otaliga gånger. Du trodde att efter de första videorna med mycket views att dina "normala videos" skulle gå bra igen, men icke.. så du var tvungen att lägga ut ytterligare 5 stycken. Varför? Kan det vara så att du visst tjänar pengar på youtube och viewsen ger mer intäkter? Nej.. grisen skulle aldrig ljuga.

Och sluta upprepa den där historien om att du letade upp Linneas insta och hade förberett ett förlåt-dm som du inte skickade sen för du började tänka längre och "analysera" vad som faktiskt hände.

Du är en riktig nolla.

Tror fan han satt och läste det jag skrev i Chrippa-tråden igår och sedan byggde sin åsikt på det. Har märkt att trots att han hatar mig så rättar han sig ofta efter vad jag säger.

Jag har Carl-Fredrik i min hand.
Citera
2024-01-22, 19:18
Medlem
karlalf1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Tror fan han satt och läste det jag skrev i Chrippa-tråden igår och sedan byggde sin åsikt på det. Har märkt att trots att han hatar mig så rättar han sig ofta efter vad jag säger.

Jag har Carl-Fredrik i min hand.

Äggskallen sitter och lusläser Chrippas tråd, han njuter av att det inte bara är hans tråd som det skrivs i.

Han sitter även och läser sin egen tråd också kan jag ge mig fan på, trots att han påstår att han inte gör det.
Citera
2024-01-22, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlalf1
Äggskallen sitter och lusläser Chrippas tråd, han njuter av att det inte bara är hans tråd som det skrivs i.

Han sitter även och läser sin egen tråd också kan jag ge mig fan på, trots att han påstår att han inte gör det.

Det gör han, flera gånger varje dag.

Antagligen sitter han och läser det här precis just nu.
Citera
2024-01-22, 21:13
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det gör han, flera gånger varje dag.

Antagligen sitter han och läser det här precis just nu.

Nej men det skulle väl han aldrig få för sig att göra.
Han bryr väl sig inte om andras tankar om honom själv?

Förresten hur var det med den där pundaren som befann sig i hans farfars stuga. Fanns det någon uns sanning om att han var pedofil som Rasken påstod? Eller var det bara ett i den hutlösa mängd av förtal som han hasplar ur sig i tid och otid?
Senast redigerad av Brajebrasomfan 2024-01-22 kl. 21:22.
Citera
2024-01-22, 21:28
Medlem
karlalf1s avatar
Inga videos med Doris och Kristian längre? De måste nog lackat sönder efter att äggskallen förstörde deras livepodd.

Lycka till med Voyd nu släpper det snart, Therese håll ut!!
Citera
2024-01-22, 21:40
Medlem
En fågel kvittrade följande....
Anjo fick visst 25000kr insatt på sitt revolut konto som start av Joakim L när faktum var att bror Chrippa satt anhållen... Det var en startpeng, sen fick han visst 25000kr till när så väl cirkusen var i rullning...
Pengarna som senare kom i rullning var bonus, eftersom Anjo är springpojke åt familjen Lundell...Så skulle Chrippa få hälften av pengarna som kanalen skulle generera...

Grismunnen från Trosa fick inte ens komma in & få lite värme hos sektledaren Jocke, trotts att han var springpojke😆😆

Tungan har varit inne & vänt många gånger i rövarna på det "coola gänget Jicke, Chrippa, Anjo...
Dom skrattar bara åt Grismunnen från Trosa😀
Lite sorgligt men dessvärre så vill ingen vara nära grisen från Trosa, han har skapat sitt varumärke själv 🙂🤣

Grismunnen blev bara att se ännu mer knäpp ut, vilket var planerat, undrar om han fattar det själv😆
När det "coola gänget slutade att svara i sina telefoner "
Citera
2024-01-22, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Det sticker i ögonen på grisen när andra tjänar på dramat, personer han anser inte har med saken och göra. När det själva verket är han som inte har något att göra, han har lagt ut video efter video där han tycker, tänker och tror men som vanligt är det inte han som gör det själv utan allt är taget.

Det coola gänget vill inte ha med dig att göra, hur mycket du en smörar för dem. Den kommentaren han la igår tar priset på oförskämdhet.

DU TJÄNAR INGET PÅ YOUTUBE, DU MÅR DÅLIGT AV DRAMA, det har du sagt otaliga gånger. Du trodde att efter de första videorna med mycket views att dina "normala videos" skulle gå bra igen, men icke.. så du var tvungen att lägga ut ytterligare 5 stycken. Varför? Kan det vara så att du visst tjänar pengar på youtube och viewsen ger mer intäkter? Nej.. grisen skulle aldrig ljuga.

Och sluta upprepa den där historien om att du letade upp Linneas insta och hade förberett ett förlåt-dm som du inte skickade sen för du började tänka längre och "analysera" vad som faktiskt hände.

Du är en riktig nolla.

Han var bara i vanliga ordningen en springpojke & målvakt... Hamnade bara ännu längre bort från youtube atmosfären🤣🤣
Lovar att det kommer pratas om detta på kommande youtube fester hemma hos Jocke med Chrippa & Anjo, i Dubai ligger Danjal & skrattar sig dubbelvikt över vilken "åsna" grismannen är 🤣🤣🤣
Citera
2024-01-22, 21:53
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Inga videos med Doris och Kristian längre? De måste nog lackat sönder efter att äggskallen förstörde deras livepodd.

Lycka till med Voyd nu släpper det snart, Therese håll ut!!
Hans sociala utanförskap har gjort honom ännu sjukare, han försöker nu bli vän med Chrippa som att han skulle vilja hänga med Bajsbaronen från Trosa som ger megaloser ett ansikte.

Alla hans kompisrelationer dör ut, folk gillar inte att bli gaslightade, chocker!

PS. Black Jim ringde, han vill ha den där tusenlappan som Rask stal från kamerainsamlingen. Måste kännas jobbigt när gamla hemlösa pundare springer om en själv i utvecklingen.
Senast redigerad av Kickassfarsan 2024-01-22 kl. 22:04.
Citera
2024-01-22, 22:03
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Synd. Hon såg bra ut som ung. Min erfarenhet är att tjockisar ofta är härligt perversa sexuellt också
Det är hon, paret har suttit öppet och pratat om deras sexliv i videos och visat upp olika löskukar och andra sexleksaker, den där stora svarta löskuken brukar Carl sätta upp innanför ytterdörren ibland när han känner sig lite busig.
Citera
2024-01-22, 22:13
Medlem
karlalf1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hans sociala utanförskap har gjort honom ännu sjukare, han försöker nu bli vän med Chrippa som att han skulle vilja hänga med Bajsbaronen från Trosa som ger megaloser ett ansikte.

Alla hans kompisrelationer dör ut, folk gillar inte att bli gaslightade, chocker!

PS. Black Jim ringde, han vill ha den där tusenlappan som Rask stal från kamerainsamlingen. Måste kännas jobbigt när gamla hemlösa pundare springer om en själv i utvecklingen.

Chrippa skulle lätt vilja åka till kojan och gästa Carl-Fredrik i Sveriges sämsta podcast.

De kunde ju hängt en heldag och grillat denniskorv i trädgården och tagit feta bilder. Chrippa kunde tagit med äggskallen till gymmet så vi alla fick garva lite när meganollan knappt orkar lyfta stången i bänkpress.
Citera
2024-01-23, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

På något konstigt sätt så är hela historien så sorglig... Rätt så otroligt hur en människa som rask kan göra sig till sånt åtlöje gång på gång på gång...
Han försöker på alla sätt men det blir så fel, slutar att han sjunker längre & längre ner...

Allt beror på den ondska som finns inom honom, alla människor han skadat på sin resa i livet...
Han blir bara ett åtlöje i det han gör...

Ingen av Jocke, Anjo ,Chrippa vill vara nära grismannen från Trosa... Senaste videon så gjorde ju även Chrippa & Anjo narr av grismannen rask...
Förstår han inte att dom bara skrattar åt honom??
Som resterande av Sverige gör..

Hans kommentarer i hans youtube kanal är till 95% påhittade personer som berömmer honom.. Allt för att han ska fortsätta göra bort sig... Många youtuber sitter med trollkonton där, säger inga namn...

Mina tankar går som vanligt till barnen i familjen, hur är det i den lilla lägenheten i Trosa.....
Vilken looser dom har till farsa....
Citera
2024-01-23, 00:10
Medlem
Citat:
Chrippa skulle lätt vilja åka till kojan och gästa Carl-Fredrik i Sveriges sämsta podcast.

De kunde ju hängt en heldag och grillat denniskorv i trädgården och tagit feta bilder. Chrippa kunde tagit med äggskallen till gymmet så vi alla fick garva lite när meganollan knappt orkar lyfta stången i bänkpress.

Chrippa vill inte vara nära grismannen...
Skämten avlöser varandra när det gäller grismannen.. Att sitta på häktet är enklare & bättre än att vara rask.. Tänk om du har en riktig skitdag, tänk då på rask, då vet du att du har ett bättre liv... mm mm listan kan göras lång...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in