2024-02-26, 17:44
Medlem
GreenBatterys avatar
Så fort han yttrade ”trovärdighet” och ”youtube” i en och samma mening stängde jag av.

De är alla ryggradslösa gycklare som enbart ska underhålla oss vanliga människor. Trovärdighet har ingen av dessa miffon!
Citera
2024-02-26, 17:48
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Han la upp en print tidigare där någon kallade honom en råtta som mjölkade Chrippa och tjänade pengar på det. Rask svarade då att han inte tjänar en krona på Youtube. Vet att han köpte tillbaka kanalen och betalar väl av den ett bra tag framåt. Men att hans fru tillåter att han sitter och larvar sig i sängen år ut och år in är för fan inte klokt. Att hon inte satte ner foten för återköpet av kanalen, vem som helst fattar att det var en dålig affär. Rena "turen" att Alf dog så han räddade dagdrivaren ännu en gång.
Citera
2024-02-26, 17:51
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Så fort han yttrade ”trovärdighet” och ”youtube” i en och samma mening stängde jag av.

De är alla ryggradslösa gycklare som enbart ska underhålla oss vanliga människor. Trovärdighet har ingen av dessa miffon!
Den är skitlång, men rätt kul att få en inblick i hur långt bort från verkligheten Rasken befinner sig.
Det är faktiskt ganska skrämmande och han blir lite butthurt över hur Cluee och Armand ser på honom och hans relation till dom inblandade...
Citera
2024-02-26, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Den är skitlång, men rätt kul att få en inblick i hur långt bort från verkligheten Rasken befinner sig.
Det är faktiskt ganska skrämmande och han blir lite butthurt över hur Cluee och Armand ser på honom och hans relation till dom inblandade...

Fan, en timmes video av en idiot som gör ifrån sig läten framför kameran, men du antyder att Bajsmannen blir kritiserad av Cluee, och då måste jag se på det. För jag roas verkligen av att se när Baronen blir kritiserad och måste "värja sig" mot det som sägs.

Men hörrni, Youtube-kreatörer, vi vet att ni följer tråden. Se nu till att göra en lång video där ni kritiserar Rasks beteende han haft under de senaste månaderna. Vi alla minns för några år sedan, när sådana videor var vardagsmat. Carl-Fredrik kan inte ta det, utan det kommer bli härdsmälta där han sitter i bilen och är arg och försvarar sig. Det är underhållning, sanna mina ord. Ta tillvara på chansen, nu när Bajsmannen har lite hype så kommer det nog generera en del tittare också.
Citera
2024-02-26, 21:13
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Fan, en timmes video av en idiot som gör ifrån sig läten framför kameran, men du antyder att Bajsmannen blir kritiserad av Cluee, och då måste jag se på det. För jag roas verkligen av att se när Baronen blir kritiserad och måste "värja sig" mot det som sägs.

Men hörrni, Youtube-kreatörer, vi vet att ni följer tråden. Se nu till att göra en lång video där ni kritiserar Rasks beteende han haft under de senaste månaderna. Vi alla minns för några år sedan, när sådana videor var vardagsmat. Carl-Fredrik kan inte ta det, utan det kommer bli härdsmälta där han sitter i bilen och är arg och försvarar sig. Det är underhållning, sanna mina ord. Ta tillvara på chansen, nu när Bajsmannen har lite hype så kommer det nog generera en del tittare också.
Haha är 2024 året vi får se CARL FREDRIK ALEXANDER RASK sitta och skrika och spänna blicken™ i kameran i en green screen-bil?
Citera
2024-02-26, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Han la upp en print tidigare där någon kallade honom en råtta som mjölkade Chrippa och tjänade pengar på det. Rask svarade då att han inte tjänar en krona på Youtube. Vet att han köpte tillbaka kanalen och betalar väl av den ett bra tag framåt. Men att hans fru tillåter att han sitter och larvar sig i sängen år ut och år in är för fan inte klokt. Att hon inte satte ner foten för återköpet av kanalen, vem som helst fattar att det var en dålig affär. Rena "turen" att Alf dog så han räddade dagdrivaren ännu en gång.
Tjänar han inte en krona på yt? Nyss försörjde han ju hela familjen med sina cp-videos och var en av sveriges största jotobers.. Fast jag kanske är dåligt uppdaterad, det svänger fort har jag märkt.
Citera
2024-02-26, 21:41
Medlem
HotPopcorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Rask svarade då att han inte tjänar en krona på Youtube. Vet att han köpte tillbaka kanalen och betalar väl av den ett bra tag framåt.

Han ljuger såklart. Eller betalar han av skulden med otjänade kronor? Man slutar väl inte tjäna pengar på sitt arbete bara för att pengarna går till skulder.
Citera
2024-02-26, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Haha är 2024 året vi får se CARL FREDRIK ALEXANDER RASK sitta och skrika och spänna blicken™ i kameran i en green screen-bil?

Svårt att se att den här uthängningen av Chrille och hans brud inte kommer att leda till samma sak som år 2019. Det här saknar motstycke i Baronens karriär. När Skithögen kritiserade Jessica var han väl uppe i ca 10 videor, innan Anjo, Verz, m.fl, började göra videor där man gav idioten kritik för att mjölka det här dramat och lägga sig i i saker som han inte har någonting att göra med. Baronen är nu uppe i typ 30 videor om Chrille, det är helt absurt. Med tanke på vad vi vet om Carl-Fredrik så är ett drev liknande det han utsätter Chrille för för tillfället ingenting som han kan hantera för fem öre. Hade någon gjort ett trettiotal videor där man synade honom i sömmarna, då hade han gått fullständigt bananas. Så han är verkligen ute på djupt vatten genom att bete sig som han gör just nu.

Det som hände 2019 var inte bara att andra etablerade s.k kreatörer gjorde videor om idioten, även andra små kanaler, och inte nog med det, det eskalerade till en fejd i hans lilla bonnhåla, där han även började hänga ut andra privatpersoner på sin kanal. Detta resulterade i att han blev dömd för grova brott.

Skithögen har fått smak för det här igen. När allt med Chrille lugnar ner sig kommer han givetvis sukta efter mer och mer visningar. Det är då han kommer råka gå över gränsen igen, och någon kommer att anmäla honom. Vi får inte glömma att sedan 2019 har Baronen betett sig på ett helt annat sätt. Han gick från att vara den grandiosa narcissisten som högt och ljudligt basunerade ut hur mycket han tjänade, hur långt han kommit, och hur mycket bättre han var än andra, till att bli den sårbara narcissisten som många kommit att lära känna honom som. Den där killen som många misstar sig för att vara förändrad och spirituell, och som öppet gråter i videor och berättar hur dååååligt han mår. Men det är bara samma narcissist, som fick sitt stora ego sönderpetat sedan all kritik han fick och hans fällande dom. Det är när visningar och uppskattning kommer som den grandiosa Baronen kommer tillbaka, och det är det vi börjar se att han får nu. Och beteendet är genast annorlunda. Kritiska kommentarer borstar han bara av axeln, för nu får han massa visningar och kommentarer om att "du är kuuuuung", och då får han bekräftelse på att han är precis så bra som han redan betraktar sig som.

Det kan komma att bli ett väldigt underhållande Baron-År 2024!
Citera
2024-02-26, 22:12
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Tjänar han inte en krona på yt? Nyss försörjde han ju hela familjen med sina cp-videos och var en av sveriges största jotobers.. Fast jag kanske är dåligt uppdaterad, det svänger fort har jag märkt.

Han skrev det i alla fall. Svårt att tro dock med tanke på hur han mjölkat Chrippa senaste tiden.
Citera
2024-02-26, 22:18
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Rask kommer få storhetsvansinne och tro att ingen kan röra honom.
Men om han inte redan har gått över gränsen så kommer han göra det med förtal som jag hoppas anmäls.

Massa halvidioter stryker honom medhårs i kommentarerna nu och Rask suger i sig allt beröm som en svamp. Folk som på sin höjd får jobb på Samhall hejar på Baronen. Nu mår han som bäst. GrandiosBaronen.

"Titta Tessan, nu vänder det. Vad var det jag sa? Det tog bara över tio år"

Som StorTuffBiker ovan skriver så kan vi nog få se en repris från tidigare år där det gråts och vaggas fram och tillbaka i sängen kramandes om en flaska med varmt vatten från köket.
Citera
2024-02-26, 22:21
Citat:
Ursprungligen postat av HotPopcorn
Han ljuger såklart. Eller betalar han av skulden med otjänade kronor? Man slutar väl inte tjäna pengar på sitt arbete bara för att pengarna går till skulder.
Enligt Rasken så tjänar han ingenting på youtube just nu, eftersom alla intjänade pengar går till skulden av återköpet av kanalen, först när han "jobbat ihop" 170000:- så börjar han tjäna pengar på kanalen igen.
Citera
2024-02-26, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Enligt Rasken så tjänar han ingenting på youtube just nu, eftersom alla intjänade pengar går till skulden av återköpet av kanalen, först när han "jobbat ihop" 170000:- så börjar han tjäna pengar på kanalen igen.

Bör väl ha betats av en skaplig summa redan. Jag menar, han har ju haft kanalen i ett år eller så. Fyfan vilket idiotköp förövrigt. Han hade fått samma views med en mindre kanal. Det visar sig på andra kanaler som gör bra visningar utan dessa subs. Det är algoritmen som är till idiotens fördel, inte att han har en kanal med 140 000 prenumeranter. Men nej, han kände sig värdelös som inte hade över 100 som de stora grabbarna, så han köper tillbaka en kanal för en ohygglig summa så det han drar in går oavkortat till nån bondlurk i Värmland snarare än till hans fattiga familj hemma i skolådan. Där har du prioriteringar. Det är viktigare att kunna glänsa med ett högt antal subs än det är att dra in kulor till familjen.

Ett välplacerat slag över näsan är vad den här "mannen" förtjänar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in