2024-01-03, 00:58
Medlem
När rasks härskare Joakim Lundell tycker han ska hata Jessica (jackes ex) så går han fullt fram med hur mycket förtal-videos som helst. Nu ska såklart rask lägga sig i och förvara Chrippa helt plötsligt…. Undra varför (Jocke) asså jag hade mått illa om jag var Joakim för alla hundar som gör allt för att slicka ens röv. Lovar att han skrattar åt dom bakom stängda dörrar: han är ju smart nog att inte prata o göra videos själv utan då får betjänterna uppdragen. Om joz också haha. Alltid så kul
Citera
2024-01-03, 01:12
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cecham
När rasks härskare Joakim Lundell tycker han ska hata Jessica (jackes ex) så går han fullt fram med hur mycket förtal-videos som helst. Nu ska såklart rask lägga sig i och förvara Chrippa helt plötsligt…. Undra varför (Jocke) asså jag hade mått illa om jag var Joakim för alla hundar som gör allt för att slicka ens röv. Lovar att han skrattar åt dom bakom stängda dörrar: han är ju smart nog att inte prata o göra videos själv utan då får betjänterna uppdragen. Om joz också haha. Alltid så kul
Rask såg vad som hände efter allt rövslick från Anjo, han fick hänga med Jockeboy och göra värsta häftiga videosarna.

Lite sent påtänkt Rask, det är för sent för dig att orma dig in i lundellfamiljen, du blev bränd redan när du stal maten på poolfesten fattar du inte det? 🤣
Citera
2024-01-03, 01:36
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Både lärare och föräldrar måste ignorera att dom har lärt barn genom att tvinga barn att gå till skolan.. att det även är rimligt att tvinga nån att ta ett slag på näsan.
Det är själva skolplikten som lär barn att det är helt okej att tvinga nån som har mindre muskler, om man själv tror att offret behöver tvingas till skolan för sin egna skull.. eller få ett slag på näsan, för offrets skull såklart, allt tvång mot andra är ju ren kärlek.

Det kan vara nyttig att lära sig som mindre muskulös att hitta andra knep att ge igen på fanskap som ger sig på en.. för det kommer aldrig sluta om du är en själ som hamnar i konflikter..
Citera
2024-01-03, 01:43
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Sen säger han att han tror att Chrippa är oskyldig, yeah right, Linnea misshandlade sig själv och angav Chrippa. Julia Jocke Anjo gör inte något bättre för Chrippa, tvärtom. Att Rask nu visat sin totala världsfrånvända intelligens gör att jag ångrar dem gånger jag faktiskt sagt att han var bra
Åh vad underbart att se , nu börjar han på riktigt rövslicka arslet av allt runt om jocke så han kan stå lika äckligt stolt en vacker dag som anjo nu , med bajs i hela ansiktet.. drömmar i kojan
Senast redigerad av Forsokskanin 2024-01-03 kl. 01:46.
Citera
2024-01-03, 01:53
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Det kan vara nyttig att lära sig som mindre muskulös att hitta andra knep att ge igen på fanskap som ger sig på en.. för det kommer aldrig sluta om du är en själ som hamnar i konflikter..

Det handlar bara om att inte ta åt sig. Då blir det aldrig roligt att mobba.
Det är dom som tar åt sig som blir jävligt underhållande att jävlas med.
Ingen ville mobba mig för jag tog aldrig åt mig förutom ett fåtal ggr men aldrig så att det blev kul för mobbaren.

Tar man åt sig blir det ett helvete.

Man går väl till polis som vuxen så man bör gola till lärare och föräldrar som barn.

När jag var typ 14 så tog en snubbe min mobiltelefon när jag frågade om han ville köpa den.

Det är inte mitt jobb att slåss mitt på torget i stan för att en tjockisunge inte kan bete sig.

Gick hem och gola så min far ringde till tjockisens föräldrar och förklara att mobilen ska lämnas tillbaka om polis inte ska kontaktas.

Tjockisen fick nog rejält med däng då han har mörk hy och föräldrar som inte är skurkar men stränga.

Så tycker jag än idag att ungar ska lösa problem som rån eller mobbing.. med Edward hade väl tagit lagen i egna händer och slagit tjockisen på näsan.
Citera
2024-01-03, 01:56
Medlem
Hur har det gått med arvet? Har han fått det ännu?
Citera
2024-01-03, 01:58
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink

När han sitter i en AMG från fabrik med klocka för 15 papp så vet du.. att arvet har anlänt.
Citera
2024-01-03, 02:01
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Den halvmiljon räckte bara till att släcka några bränder. Nu väntar han i det stora arvet dvs försäljningen av lägenheten & stugan, han ska bara jaga pundarfarsan in i döden först
Citera
2024-01-03, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Den halvmiljon räckte bara till att släcka några bränder. Nu väntar han i det stora arvet dvs försäljningen av lägenheten & stugan, han ska bara jaga pundarfarsan in i döden först
Mm, fruktansvärt!

Den uthängningen och terrorn han utövar mot sin far kan aldrig leda till något gott.
Men det har varit tyst om honom ett tag nu va?

Jag brukar mest läsa av rubrikerna för att hänga med på vad han håller på med, men kan inte minnas något på ganska länge.

Det ju ’snällt’ att han inte skickar ut sin pappa i smällkalla vintern.
Citera
2024-01-03, 06:32
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Mm, fruktansvärt!

Den uthängningen och terrorn han utövar mot sin far kan aldrig leda till något gott.
Men det har varit tyst om honom ett tag nu va?

Jag brukar mest läsa av rubrikerna för att hänga med på vad han håller på med, men kan inte minnas något på ganska länge.

Det ju ’snällt’ att han inte skickar ut sin pappa i smällkalla vintern.
Det är helt och hållet Luddes förtjänst annars hade Freddan varit död redan om Carl-Fredrik fått bestämma, pengar går nämligen före saker som känslor i hans värld..

Han gjorde ett 20 tal videos där han hängde ut farsan och sin pundarpolare innan Ludde satte ner foten då den stora högen med skit Carl-Fredrik inte vet när man ska sluta.
Citera
2024-01-03, 17:14
Avstängd
Hur ska Baronen hantera att han ligger på trending? Det börjar vara längesedan nu, och vi alla vet är att det är uppmärksamhet han lever för mest av allt. Samtidigt torde förtalsdomen ligga i ganska färskt minne, men samtidigt hyfsat långt bort för att han ska kunna förtränga det. Baronen har en förmåga att bli förblindad av views och likes och uppmärksamhet, så jag tippar på att det kommer en till förtalsvideo om Linneas smutsiga historia redan ikväll.

Nu blir det åka av!
Citera
2024-01-03, 18:32
Medlem
Ännu en video från grismannen. Har han tryckt i sig barnens ADHD-mediciner igen? Detta är ju inte klokt, latmasken har bemödat att spendera 1 timme på två dagar på sitt "jobb". Måste vara nytt rekord väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in