Baronen är så uppeldad att han inte hört att Chrille har sagt att han är i kontakt med sin advokat, att de håller på att bygga upp ett case mot Baronen, och att de senare ska anmäla honom för det. Han har aldrig sagt att han har anmält honom, han har sagt att han ska göra det, efter de sammanställt allting. Det låter mer genomtänkt än att som Baronen ringa polisen och anmäla "Christofer är jättedum mot mig, han har sagt saker om mig och min familj i flera års tid i sina Youtube-videos".
Ok, är det något du kan visa för oss? "Nej, jag kan inte, för hans kanal har blivit raderad. Men vänta bara så ska jag be mina flygande apor att samla ihop bevisningen åt mig. Jag återkommer när jag har den!"
Chrille sa heller inte att det var juristen från mailet som skulle hjälpa honom. Han sa att det var hans advokat Nikos.
Mao,
https://processadvokat.se/medarbetare/#nikos-iakovidis
En kille som äger en advokatbyrå, han har alltså genomgått åratal av studier, gjort tingstjänstgöring, jobbat på en byrå i 9 år och blivit intagen i advokatsamfundet, nu mer är han delägare till byrån, meriterna framgår i länken. Det smäller högre än att slentriananmäla påstådda brott till polisen utan att ens kunna hänvisa till några uttalanden, när de skett och i vilken video de uttalats.
Släck bränder Baronen, sluta göra videor av det här slaget. Radera allt du laddat upp och hoppas att det här lägger sig. Du har verkligen ingenting att komma med. Du är så jävla knäpp.