2024-03-10, 18:54
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Hahaha alltså VARFÖR är Rask helt jävla besatt i huruvida Chrippa ligger med Linnea eller inte?? Är han svartsjuk eller? Så JÄVLA patetisk snubbe. Hoppas han döms för sina brott. Chrippa har knappast utsatt Rask för brott. Sedan förstår jag inte resonemanget. Rask har polisanmält Chrippa, för att Rask inte vill sitta i en rättssal med Chrippa? Tror han att han slipper detta genom att göra en grundlös polisanmälan?

Jag har alla videos från Rask, Chrippa, Liam M, Cluee m.fl., jag har till och med det ocensurerade klippet där fyllekärringen besöker Rask. Jag ser på dom värsta klippen ibland för underhållning, och jag kan säga med säkerhet att Chrippa behöver inte oroa sig. Det är Rask som har begått brott och han borde få fängelse.
Gör omvärlden en tjänst och lämna in det till polisen, så kommer dessa kreatörer vara ett minne blott.
Det vore det enda rätta.
Youtubeeran är skadlig.
Citera
2024-03-10, 18:55
Avstängd
Citat:
Hahaha alltså VARFÖR är Rask helt jävla besatt i huruvida Chrippa ligger med Linnea eller inte?? Är han svartsjuk eller? Så JÄVLA patetisk snubbe. Hoppas han döms för sina brott. Chrippa har knappast utsatt Rask för brott. Sedan förstår jag inte resonemanget. Rask har polisanmält Chrippa, för att Rask inte vill sitta i en rättssal med Chrippa? Tror han att han slipper detta genom att göra en grundlös polisanmälan?

Jag har alla videos från Rask, Chrippa, Liam M, Cluee m.fl., jag har till och med det ocensurerade klippet där fyllekärringen besöker Rask. Jag ser på dom värsta klippen ibland för underhållning, och jag kan säga med säkerhet att Chrippa behöver inte oroa sig. Det är Rask som har begått brott och han borde få fängelse.

Om du är smart kan du kapitalisera på dina reuploads. Den desperate Baronen är säkerligen benägen att ta stora delar av farfarsarvet för att lägga händerna på alla Chrippas videor. Jag menar, det är mannen som betalade 140 000 kronor för en skrothög och som betalade 175 000 kronor för att han får ett sånt välbehag av att titta på sitt höga antal av prenumeranter. Du kan säkert ta över 100 k för alla videor.

Om inte annat för att det är kul bara att ha vetskapen att Baronen tillför urklipp efter urklipp till sin anmälan där Chrille skojar om Baronens företagssatsningar och lathet. Sedan läggs det ned samma dag och Baronen har betalat dyra pengar för det.
Citera
2024-03-10, 18:56
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Detta blir förhoppningsvis slutet för Rasken.
Slapparslet har inte ett case, utan vill ha hjälp med att samla ihop dumma uttalanden och skärmfilma, uppge tidsstamp och datum...
Tror han på det själv?
Brukar man inte komma in med bevis i samband med polisanmälan?

Att först göra en anmälan och sedan börja leta upp bevis som inte längre finns är en desperat handling.

Det här är ingenting som gynnar dig Rask, det får dig att se jättedum ut.

Nu jobbar ap-armen dygnet runt, ap-kungen måste försvaras till vilket pris som helst. Volbeat Laxen är alltid på standby att börja slicka Raskröv på 2 röda.
Citera
2024-03-10, 19:01
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Så är det, oerhört skakis är han, för han inser sitt stora misstag. Han har inte ens is i magen och ser om Chrille gör allvar av det han sa i sin video. Det påminner om den gången Cluee och Chrille sa att de skulle göra videor om Rask, och han gick ut och gjorde en svarsvideo innan, för att "värja sig" mot anklagelserna innan han ens visste vad de skulle säga.

I Rasks värld verkar det som att han vill förekomma saker. Han tänker sig väl att det ser bättre ut om han har gjort en anmälan före, så han framstår som offret. Sedan hoppas han väl att åklagaren väl skriver av Chrilles anmälan som "internettjafs" om han redan kommit in med en anmälan innan. Som om det är något prejudicerande att internettjafs alltid ska avskrivas av en åklagare. I själva verket skulle jag tro att det ser värre ut för honom. Han utsätter en kille och hans flickvän för upprepade grova förtal och sedan anmäler han killen med falska anklagelser när han misstänker att han ska bli dragen inför rätta för det. Det ser inte bra ut.

Han är fantastiskt dum i huvudet.

Lite så. Det finns en uppsjö av bevis som talar för hans skuld publicerade på hans egen kanal. Det enda som finns mot Chrille är en video som kommit efter alla dessa videor med grova förtal publicerats, och Baronens påståenden om en åratal lång förföljelse. En lögnaktig man som blivit dömd för samma brottslighet innan. Det här var bara bensin på elden enligt min uppfattning.
Raskis är stressad och desperat. Snart får han väl snilleblixten att göra kanalen inaktiv igen och samtidigt fortsätta betala av lånet på 170k till Livros. Men han ska veta att alla förtalsvideos är sparade och säkerheten kring dessa viktiga data är i paritet med fort knox Denna gången kommer du inte undan
Citera
2024-03-10, 19:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Raskis är stressad och desperat. Snart får han väl snilleblixten att göra kanalen inaktiv igen och samtidigt fortsätta betala av lånet på 170k till Livros. Men han ska veta att alla förtalsvideos är sparade och säkerheten kring dessa viktiga data är i paritet med fort knox Denna gången kommer du inte undan

Tillsammans får vi Bajskungen på fall!
Citera
2024-03-10, 19:19
Medlem
Citat:

Skulle vara ett nöje att ha alla videos
Citera
2024-03-10, 19:38
Medlem
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Skulle vara ett nöje att ha alla videos
Det är det också. Kan rekommendera att sätta upp ett cronjob med ytdl och inkludera alla kanaler av intresse och hoppa över dom redan nedladdade. 10 sekunder efter att någon laddat upp en video så har jag en lokal kopia av videon.
Citera
2024-03-10, 19:39
Avstängd
Baronen är så uppeldad att han inte hört att Chrille har sagt att han är i kontakt med sin advokat, att de håller på att bygga upp ett case mot Baronen, och att de senare ska anmäla honom för det. Han har aldrig sagt att han har anmält honom, han har sagt att han ska göra det, efter de sammanställt allting. Det låter mer genomtänkt än att som Baronen ringa polisen och anmäla "Christofer är jättedum mot mig, han har sagt saker om mig och min familj i flera års tid i sina Youtube-videos". Ok, är det något du kan visa för oss? "Nej, jag kan inte, för hans kanal har blivit raderad. Men vänta bara så ska jag be mina flygande apor att samla ihop bevisningen åt mig. Jag återkommer när jag har den!"

Chrille sa heller inte att det var juristen från mailet som skulle hjälpa honom. Han sa att det var hans advokat Nikos.

Mao, https://processadvokat.se/medarbetare/#nikos-iakovidis

En kille som äger en advokatbyrå, han har alltså genomgått åratal av studier, gjort tingstjänstgöring, jobbat på en byrå i 9 år och blivit intagen i advokatsamfundet, nu mer är han delägare till byrån, meriterna framgår i länken. Det smäller högre än att slentriananmäla påstådda brott till polisen utan att ens kunna hänvisa till några uttalanden, när de skett och i vilken video de uttalats.

Släck bränder Baronen, sluta göra videor av det här slaget. Radera allt du laddat upp och hoppas att det här lägger sig. Du har verkligen ingenting att komma med. Du är så jävla knäpp.
Citera
2024-03-10, 19:48
Medlem
abvs avatar
100% av kommentarsfältet som CARL FREDRIK ALEXANDER RASK inte rensar tycker att han är fantastisk och gör helt rätt. Framtiden ser ljus ut. Mysa i ett rum med någon härlig pundare i några månader för att sedan komma ut med en skön fängelseplatta och inse att han blivit ersatt av en pizzabagare, gött. "Snart flyger det baby"
Citera
2024-03-10, 19:49
Medlem
Citat:
Det är det också. Kan rekommendera att sätta upp ett cronjob med ytdl och inkludera alla kanaler av intresse och hoppa över dom redan nedladdade. 10 sekunder efter att någon laddat upp en video så har jag en lokal kopia av videon.

Känns ju jätte lätt när man kan noll .
Citera
2024-03-10, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Baronen är så uppeldad att han inte hört att Chrille har sagt att han är i kontakt med sin advokat, att de håller på att bygga upp ett case mot Baronen, och att de senare ska anmäla honom för det. Han har aldrig sagt att han har anmält honom, han har sagt att han ska göra det, efter de sammanställt allting. Det låter mer genomtänkt än att som Baronen ringa polisen och anmäla "Christofer är jättedum mot mig, han har sagt saker om mig och min familj i flera års tid i sina Youtube-videos". Ok, är det något du kan visa för oss? "Nej, jag kan inte, för hans kanal har blivit raderad. Men vänta bara så ska jag be mina flygande apor att samla ihop bevisningen åt mig. Jag återkommer när jag har den!"

Chrille sa heller inte att det var juristen från mailet som skulle hjälpa honom. Han sa att det var hans advokat Nikos.

Mao, https://processadvokat.se/medarbetare/#nikos-iakovidis

En kille som äger en advokatbyrå, han har alltså genomgått åratal av studier, gjort tingstjänstgöring, jobbat på en byrå i 9 år och blivit intagen i advokatsamfundet, nu mer är han delägare till byrån, meriterna framgår i länken. Det smäller högre än att slentriananmäla påstådda brott till polisen utan att ens kunna hänvisa till några uttalanden, när de skett och i vilken video de uttalats.

Släck bränder Baronen, sluta göra videor av det här slaget. Radera allt du laddat upp och hoppas att det här lägger sig. Du har verkligen ingenting att komma med. Du är så jävla knäpp.

Är som du skriver men tror du verkligen Chrille kommer gå vidare eller det bara skit prat som vanligt
Citera
2024-03-10, 20:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Är som du skriver men tror du verkligen Chrille kommer gå vidare eller det bara skit prat som vanligt

Det kan man bara spekulera i. Kan tänka mig att Chrille gjorde videon för att sända en signal till Rask att han ska passa sig för att fortsätta med förtalskampanjen. Nu när Rask börjar veva tillbaka finns det dock en risk att han gör allvar av saken. Med tanke på att han är tillsammans med Linnea kanske de går vidare med en anmälan tillsammans också. Då finns det en större chans att åklagaren går vidare med det.

Som jag förstår det så var det det som hände förra gången. Carl-Fredriks äckliga mammas granne såg till att höra av sig till Jewels och förmådde henne att även anmäla Rasken. Ju fler som anmäler Skithögen desto större chans är det att det blir ett åtal av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in