2024-08-14, 09:02
Medlem
Dopys avatar
Jag kommer aldrig fatta varför dessa personer tycker jag är så intressant.
Är mina åsikter viktiga för dem? Varför bryr dem sig ens om vad jag tycker?
Jag har inte ens varit speciellt kritisk emot Rask, mest kommenterat att han borde skaffa jobb och ta ansvar.
Antar att jag trampade på en öm tå.
Senast redigerad av Dopy 2024-08-14 kl. 09:34.
Citera
2024-08-14, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Lol Rask tror att jag bor i Vadstena, vafan är det för nått?

Psykiskt sjuk och bor LSS boende , den var ganska bra.

Är det ni som skickar replikerna till han??

Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
varför sitter Rask och rabblar upp osmickrande grejer om "microanvändaren" här på flashback?

Var inte det rättegång förut och han blev dömd för just det mot den användaren?

Han är ju inte klok nånstans.
Men säger han det här i samma live där han sitter och bölar och känner närvaron av sina släktingar?
Citera
2024-08-14, 09:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Var diskuterar Rask alla användare som stör honom?
Han diskuterar några i hans senaste video. "Kräftans läskiga lista+ vi är soc anmälda igen"
Senast redigerad av Dopy 2024-08-14 kl. 09:07.
Citera
2024-08-14, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Han diskuterar några på hans senaste video. "Kräftans läskiga lista+ vi är soc anmälda igen"
Tack 🙏
Citera
2024-08-14, 09:08
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Tack 🙏
I slutet, typ runt dem sista 15-20 minuterna.
Citera
2024-08-14, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
I slutet, typ runt dem sista 15-20 minuterna.
Vilken utläggning om Flashbacks alla avundsSjuka (Rasks uttal) användare

Vad håller han på med?

Efter Chrippa kommer han gå bananas på Flashback, han verkar otroligt engagerad.
Varför han valde att hänga ut vissas påhittade beskrivningar, och valde att hoppas över andras blir jag lite nyfiken på.

Men han lär återkomma, som den idiot han är.
Citera
2024-08-14, 10:24
Medlem
Citat:

Vad håller han på med?

Efter Chrippa kommer han gå bananas på Flashback, han verkar otroligt engagerad.
Varför han valde att hänga ut vissas påhittade beskrivningar, och valde att hoppas över andras blir jag lite nyfiken på.

Men han lär återkomma, som den idiot han är.
Han måste snabbt som ögat hitta något som kan engagera Ann-britt, 65 så hon kan fortsätta hylla hans lingvistiska förmågor och swisha hälften av sin garantipension åt honom.
Citera
2024-08-14, 10:26
Medlem
Citat:

Vad håller han på med?

Har funderat lite på det där med Carl-Fredriks hang-up att säga det ordet på. Det kan inte ha gått honom obemärkt förbi att folk reagerat på hans uttal. Ändå fortsätter han. Jag tror Carl-Fredrik har någon fixidé om att det egentligen är alla andra som har fel och han som har rätt. Att det måste vara så det är menat att det ska sägas därför fortsätter han. Har aldrig hört någon annan säga sådär, tror inte det är dialektalt eller att det är en vanlig felsägning. Jag tror att det också hänger samman med Carl-Fredriks narcissism, där han säger på sitt sätt för att han har förstått bättre än alla andra idioter.
Citera
2024-08-14, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Har funderat lite på det där med Carl-Fredriks hang-up att säga det ordet på. Det kan inte ha gått honom obemärkt förbi att folk reagerat på hans uttal. Ändå fortsätter han. Jag tror Carl-Fredrik har någon fixidé om att det egentligen är alla andra som har fel och han som har rätt. Att det måste vara så det är menat att det ska sägas därför fortsätter han. Har aldrig hört någon annan säga sådär, tror inte det är dialektalt eller att det är en vanlig felsägning. Jag tror att det också hänger samman med Carl-Fredriks narcissism, där han säger på sitt sätt för att han har förstått bättre än alla andra idioter.
Det hänger nog ihop med att han så ofta blir hyllad av Berit och förtidspensionärerna för sin fantastiska vältalighet. Det har stigit honom åt huvudet och nu anser han att hans sätt är det korrekta. Med millimeterprecisionsrättvisa.
Citera
2024-08-14, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det hänger nog ihop med att han så ofta blir hyllad av Berit och förtidspensionärerna för sin fantastiska vältalighet. Det har stigit honom åt huvudet och nu anser han att hans sätt är det korrekta. Med millimeterprecisionsrättvisa.

Så är det, han får mycket berum för sitt vokabulär. Dessutom är han från Surmland, och då har man ingen dialekt. Han har förövrigt setat hela sommaren och väntat på sin tid på året. Snart är den här, hussten!
Citera
2024-08-14, 10:45
Carl-Fredrik är en psykiskt störd människa som är omedveten av sin störning.

Det kommer aldrig att gå och rädda honom, han kommer alltid vara samma egoistiska skithög, det är bara att invänta kollapsen för baronen.
Carl-Fredrik har en talang och det är att manipulera sin omgivning tills de blir lydiga och rättar sig efter hans leverne.

Andra pappor ger ekonomisk trygghet och ger sin barn livskvalitet annat än att spela fortnite i en mögellåda medans Carl-Fredrik har knappt anmärkningsvärda sidor, visst han kanske är bättre än vissa pappor på att spela trummor men vad är det bra för?

Ett exempel på det är hur Carl-Fredrik lurat familjen att han är folkskygg medans han i själva verket älskar uppmärksamhet och kan träffa folk kors och tvärs över hela Sverige och vara med i SVT och TV-film.

Ett annat är då han var jesusbaronen då han fejkade att han grät, från att varit allvarlig till att plötsligt fejka fram tårar.
Senast redigerad av Karolinen97 2024-08-14 kl. 10:58.
Citera
2024-08-14, 11:07
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Var diskuterar Rask alla användare som stör honom?
Han är desperat och tror att han kan skrämma folk med påhittade låtsaslistor.
Hysteriskt roligt för övrigt när han sitter och skriker som en stucken gris om 90 tusen inlägg, och grymtar om vilken tidsåtgång det måste ha när man tänker på - hur mycket tid han själv lägger på att förtala människor och hur mycket tid som gått åt enbart till att förtala Chrippa.
Dessutom att det är "omöjligt" för en person att lägga den tiden är ju helt korrekt. Vi är som tidigare sagts fler användare på nicket - så tid för var och en är ingen större belastning.

Han kanske är sur för att av 90 tusen inlägg så är han föremål för en bråkdel av inläggen - det kan ju inte vara kul att vara så lågintressant för ett nick som han är så fixerad vid. ..

Slutet på hans föreställning säger en hel del om vem han är som person. Sitta och storsnörvla och "känna döda" avlägsna släktingar var ju verkligen en parad i en självupptagenhet .. Varför i herrans namn som skulle en släkting som varit död i generationer besöka honom. Och vore det någon från den tiden så lär ju denna skämma själen ur sig vid vetskapen av hur dennes gener gått vidare och bildat en sådan pajas.

Det andra är egoismen när man inreder ett sovrum med gamla foton på döda människor som gör att partnern upplever obehag i rummet. Hur jäkla sjukt är inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in