Citat:
Ursprungligen postat av
Hugin86
Ganska kul att Raskens talar om att nu har huset fallit för olof lokal och el loobo. Alla har synat era lögner och eran hitte på.
Börjar han få panik nu när vi och alla andra sett igenom hans lögner 🤭
Det patetiska är väl mest att han fortsätter att ta Jockes parti så hårt när varken Jocke eller hans familj vill ha någonting med Carl-Fredrik att göra. Senaste utspelet från det hållet är att "Rask är en hund som sålt ut hela sin familj på sociala medier". Det är åsikten om Carl-Fredrik i Jockes familj. Ändå fortsätter han göra videor där han "backar Jocke", trots att de varken bett om eller är i behov av hjälpen.
Ingen respekterar en inställsam och äcklig typ. Hade Carl-Fredrik haft en gnutta självrespekt hade han inte proklamerat öppet sitt stöd till Jocke i videor. Han kan fortfarande tycka att det är Jocke som har rätt i den här soppan. Men med tanke på hur lite uppskattad han är hos personerna han tar i försvar borde han ha den goda smaken att hålla sina åsikter för sig själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
razerdayzer
Har rask redan börjat leva på farfarns inventarier, ser att han redan tagit farfarns Mercedes. Snabbt jobbat rask.
Givetvis har han värdesakerna och pengarna för ögonen. Men jag tror inte att han fått ta över bilen. Det är nog så enkelt som att den nuvarande ägaren, dvs Fredrik, är en knarkare som åkt dit på otaliga narkotikabrott, rattfyllor och olovliga körningar, och fått körkortet indraget för längesedan. Så han låter sin son som har körkort att använda den innan man vet vad man ska göra av den. Om jag inte minns helt fel är Skithögen utan bil för tillfället. Sedan farfar dog gick Skithögen snabbt över till rollen som den bortskämda sonen han var till sin pappa under 00-talet, och bara "Pappa, jag vill ha Merceeeeeedeeeeees", och Fredrik kunde inte motstå att låna ut den. För trots alla övergrepp han blivit utsatt för från Bajsmannens sida under de senaste åren, så tycker han synd om Bajsmannen och känner skuldkänslor för att han knarkat under barnens uppväxt.
Undrar hur det hade sett ut om läget var omvänt, och Rask hade fått ta del av något som Fredrik var i behov av. "ALDRIG I LIVET ATT JAG LÅNAR UT NÅGOT TILL DIG, SÅ MYCKET SOM DU UTSATT MIG FÖR!!!!", trots att det är Skithögen som hängt ut farsan som en knarkare för hela svenska folket, och filmat när han förnedrat honom gång efter gång. Nu när pappa har pengar är alla dessa känslor inför honom som bortblåsta, då är den parasitära narcissisten där som en blodigel och hjälper farsan att ordna allt med förvaltningen av boet.
Som sagt, ingen gillar en inställsam och äcklig typ.