Citat:
Ursprungligen postat av
Pissmaster
Jamen han har väl jobbat med Youtube som alla andra nissar som håller på med det där?
Missförstod jag dig eller är detta ditt argument att han "jobbar med sig själv"? Jag uppfattade som att du menade att han arbetade på sin påstådda ångest och sociala fobi. Något han mig veterligen aldrig blivit diagnostiserad med utan det är bara hans egna idéer. Han försökte ju få till nån ADD- eller ADHD-utredning också men det gick ju inte. Förmodligen för att han inte har det utan bara vill bli sjukskriven alternativt sjukpensionär.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pissmaster
Att han inte jobbar och försöker skrapa ihop en tillvaro genom att jobba med Youtube kan väl knappast vara klandervärt eller?
Han försöker inte skrapa ihop en tillvaro genom YT enligt egen utsago. Han gör det för skoj.
Sen kan man undra hur en så svårt psykiskt sjuk man som inte klarar av att arbeta pga ångest för att "då bryter han ihop och ligger på golvet och grinar på jobbet" (egen utsaga, något parafraserad) kan fläka ut hela sitt liv på internet så att, i princip, hela världen kan beskåda det.