2023-04-13, 22:12
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag undrar om hon känner att hon gjort rätt val varje dag hon kommer hem från jobbet och möts av en skinnhög till man som ligger på soffan i underkläder. Måste vara många år sedan hon förlorade sin självrespekt.

Jag noterar att Bajshögen köpt märgben, någon som fått veckopeng?

Blir säkert skitpoppis hos ungarna.

Ytterligare en sak som han inte kommer följa upp Fast jag hoppas faktiskt på att man får se hur det blev...
Citera
2023-04-13, 22:14
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Skinnhögen skulle allt börja röra på sig och styrketräna så han kommer i form, hans kropp kommer må som en påse skit när han är gammal av allt hans såsande och tallande pungen och på sin smartphone hela dagarna istället för lyfta skrot...

Men han skulle visa Hoffa "vem som är FAKKING man!" tidigare när han skallade sin egen mobil...
Citera
2023-04-13, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Han hade en V70 senast, men han hade inte råd att betala fordonsskatten på den så han åkte på kronkalle. Seriöst asså vad kan en skatt på en sån gammal skrothög kosta? 2k? kul och åka på kronofogden på sån grej....

Nu har han ingen bil eller något fordon alls? kanske en gammal rostig barncykel i förrådet.

Anmärkningar hos kronofogden är nog lika vanligt som att pappsen byter kalsonger..

Kan det vara hans mors bil som han brukar gå ut & vråla ut sig djuriskt eller sitta & gråta till känslan av att gud har tagit bajsmunnen under sina vingar som han samtidigt filmar galenskapen??
Citera
2023-04-13, 22:30
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenotyp
Ytterligare en sak som han inte kommer följa upp Fast jag hoppas faktiskt på att man får se hur det blev...
Kan inte vara lätt att vara Bajsbaronens barn, familjepizza mm vad gott, vad är det på pappa? 18 vitlöksklyftor & 25 chilis, pappa jag gillar inte vitlök, håll käften och ät ungjävel
Citera
2023-04-13, 22:45
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Kan inte vara lätt att vara Bajsbaronens barn, familjepizza mm vad gott, vad är det på pappa? 18 vitlöksklyftor & 25 chilis, pappa jag gillar inte vitlök, håll käften och ät ungjävel

"Det är så här livet ska levas!"
Citera
2023-04-13, 23:58
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Lugn nu, det är Tessan som sköter hämtning och lämning!
Det låter som ett jobb för en man som påstår sig vara en hemmafru.

Jag undrar hur många år till det kommer ta för Therese att komma till insikten att hon och barnen både skulle klara sig bättre och må MYCKET bättre utan äggskallen i sina liv.

Det är helt sjukt när jag tänker på det, en mammas starkaste instinkt är att skydda barnen, är detta en egenskap Therese föddes utan? För hon gör inte ett särskilt bra jobb på den fronten.
Citera
2023-04-14, 00:04
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Jag undrar hur många år till det kommer ta för Therese att komma till insikten att hon och barnen både skulle klara sig bättre och må MYCKET bättre utan äggskallen i sina liv.

Det är helt sjukt när jag tänker på det, en mammas starkaste instinkt är att skydda barnen, är detta en egenskap Therese föddes utan? För hon gör inte ett särskilt bra jobb på den fronten.

Jag tror hon tänker dagligen på hur saker skulle sett ut utan äggskallen i form av dagdrömmar då hon "zonear ut", typ på rasterna på jobbet, men har svårt att ta sig dit i verkligheten.

Undrar hur snacket går på jobbet sitt när hon inte hör!
Citera
2023-04-14, 00:21
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Jag tror hon tänker dagligen på hur saker skulle sett ut utan äggskallen i form av dagdrömmar då hon "zonear ut", typ på rasterna på jobbet, men har svårt att ta sig dit i verkligheten.

Undrar hur snacket går på jobbet sitt när hon inte hör!
Du kan vara något på spåren. Dom var väldigt unga när dom gifte sig, kan vara så att hon inte är stark nog att ta sig därifrån, det är en riktig björnsax hon satt sig och barnen i.

Egentligen är det synd om henne, tänk dig när hon sitter och scrollar instagram och hennes vänner åker utomlands och renoverar huset, samtidigt är hon på precis samma plats som för 10 år sedan med typ en halv miljon kronor i skulder I ett förhållande hon inte vill leva i.

Tror det är väldigt mycket snack bakom deras ryggar, både från kollegor och skolpersonal. Gissar att ALLA i Trosa vet vem Bajsbaronen och hans familj är, han är en modern pajas. Om han levde på 60 talet skulle skadan vara mer lokal, internet har verkligen inte gynnat honom på något sätt här i livet.

Arma jävla familj och inte en enda myndighet som griper in, jag undrar hur det gick med den där jo anmälan i tråden som någon gjorde.
Citera
2023-04-14, 00:37
Medlem
Citat:
Du kan vara något på spåren. Dom var väldigt unga när dom gifte sig, kan vara så att hon inte är stark nog att ta sig därifrån, det är en riktig björnsax hon satt sig och barnen i.

Egentligen är det synd om henne, tänk dig när hon sitter och scrollar instagram och hennes vänner åker utomlands och renoverar huset, samtidigt är hon på precis samma plats som för 10 år sedan med typ en halv miljon kronor i skulder I ett förhållande hon inte vill leva i.

Tror det är väldigt mycket snack bakom deras ryggar, både från kollegor och skolpersonal. Gissar att ALLA i Trosa vet vem Bajsbaronen och hans familj är, han är en modern pajas. Om han levde på 60 talet skulle skadan vara mer lokal, internet har verkligen inte gynnat honom på något sätt här i livet.

Arma jävla familj och inte en enda myndighet som griper in, jag undrar hur det gick med den där jo anmälan i tråden som någon gjorde.

Klart familjen är ett stort samtalsämne från bensinmacken till skolan & Tessans arbete..
Tänk er själva när kärringarna berättar om vad deras gubbar gör bra I hemmet & på jobbet..

Klart att Tessan inte är helt efterbliven någon typ av hjärnkapacitet finns det trotts allt, även fast hon har ett starkt medberoende..
Vad ska hon berätta? I dag så kommer min man hänga ut & hoppa på en handikappad som bor på ett gruppboende?
Eller vi har gjort en video där han springer runt med en kissflaska & sprutar & jag springer runt & pruttar.
Socialtjänsten håller på med oss varje vecka, förstår inte varför?...

Insattsen för att rädda barnen från de dyssifuktionella föräldrarna är i rullning❤😀
Tar lite tid innan maskineriet är i rullning, då vi pratar om myndigheter.
Men denna gången så känns det som om det kommer att lyckas, att rädda barnen ❤🙏👌
Citera
2023-04-14, 00:50
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Klart familjen är ett stort samtalsämne från bensinmacken till skolan & Tessans arbete..
Tänk er själva när kärringarna berättar om vad deras gubbar gör bra I hemmet & på jobbet..

Klart att Tessan inte är helt efterbliven någon typ av hjärnkapacitet finns det trotts allt, även fast hon har ett starkt medberoende..
Vad ska hon berätta? I dag så kommer min man hänga ut & hoppa på en handikappad som bor på ett gruppboende?
Eller vi har gjort en video där han springer runt med en kissflaska & sprutar & jag springer runt & pruttar.

Insattsen för att rädda barnen från de dyssifuktionella föräldrarna är i rullning❤😀
Men denna gången så känns det som om det kommer att lyckas, att rädda barnen ❤🙏👌
Haha alltså jag garvar läppen av mig för att det är sant.

Du har rätt, tror knappast hon sitter och skryter på jobbet om karlns senaste poddstön heller. Det är nog på jobbet hon förstår vilket annorlunda liv hon lever.

Det är säkert kollegorna som har försökt hjälpa henne därifrån, sen fick Bajsbaronen ännu ett sammanbrott där han satt och skrek på instagram och vips så tog hon sig ingenstans den gången heller.

Jag hoppas hjälpen är nära, det finns fortfarande hopp för ungarna men då måste pappan avlägsnas snabbast möjligtvis och det måste även upprättas något typ av kontaktförbud.
Citera
2023-04-14, 09:47
Medlem
Citat:

Aldrig??? Hon är för dum för att inse det. Tycker du hon inte hjort något fel herrer som prioriterar nocco och ostbågar hela jävla tiden. Hon bär också på ansvaret att barnen ska ha det bra, inte enbart Rask.
Henne är det inget synd om.
Citera
2023-04-14, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone

Hon tycker ju precis som honom, när Rask pratar om någon så tycker hon det är bra att sånt lyfts upp.

Tror inte ett dugg påbatt hon mår dåligt, är inte synd om henne övht, hon bär ansvar, ska msn bara tycka synd om folk då? Fan vilket pajassamhälle….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in