2023-03-25, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Ändå så ringde inte Lokal upp när han var online på Messenger typ 13:10 😂 Jäääävlar vilken modig kille, eller hur? 😂 Hur dum är du som kan försvars en luffare som Lokal?

Är dock inte super förvånad efter läst dina inlägg. Du som skulle ta reda på vart någon jobbade 😂 Lite Rask/Lokal vibes där faktiskt. Eller hur?

Är inte på någons sida i detta. Båda är likadana pundare, det bästa hade varit en tredjepart i detta som medlat mellan båda och bestämmer en tid och sänder debatten. Men jag förstår att ingen vill ta i skiten. Dem två mest icke relevanta ”influenserna” sitter och jiddrar med varandra och ingen verkar kunna klockan.
Men det hade funnits ett litet underhållningsvärde i att se råttpittsögonen och äggskallen tjafsa live.
Citera
2023-03-25, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Är inte på någons sida i detta. Båda är likadana pundare, det bästa hade varit en tredjepart i detta som medlat mellan båda och bestämmer en tid och sänder debatten. Men jag förstår att ingen vill ta i skiten. Dem två mest icke relevanta ”influenserna” sitter och jiddrar med varandra och ingen verkar kunna klockan.
Men det hade funnits ett litet underhållningsvärde i att se råttpittsögonen och äggskallen tjafsa live.

Ja, Lokal vill köra Live på sin Insta eller TikTok. Där har han redan förlorat poäng.

En debatt ska inte ske Live 😂 Då gör man det för tittare och det är då orten gangstern ska svära och leka tuff. Det är då Rask ska använda sig av ord han inte förstår och pratar om samma skit i 20 min.

Debatten hade varit som bäst om den ägde rum, ingen live och ingen spelade in det. DET är en äkta debatt
Citera
2023-03-25, 12:02
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ja, Lokal vill köra Live på sin Insta eller TikTok. Där har han redan förlorat poäng.

En debatt ska inte ske Live 😂 Då gör man det för tittare och det är då orten gangstern ska svära och leka tuff. Det är då Rask ska använda sig av ord han inte förstår och pratar om samma skit i 20 min.

Debatten hade varit som bäst om den ägde rum, ingen live och ingen spelade in det. DET är en äkta debatt
Brukar inte partiledarna köra livedebatter, vad är annars poängen med en inspelad debatt?

Jag skulle iaf vilja ta tillfället i akt och nominera dig till årets simp 2023
Citera
2023-03-25, 12:06
Medlem
Citat:

Då är det ju ingen debatt, utan ett helt vanligt samtal mellan två personer. Eller när du ringer din polare anser du att det är en debatt du och han har då?

Jag tror vi kan skaka hand på att ingen av dessa två hårt arbetande människor kommer möta varandra i någon form av samtal förutom att den ena slänger ut ig story och den andra pumpar ut yt videor
Citera
2023-03-25, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Brukar inte partiledarna köra livedebatter, vad är annars poängen med en inspelad debatt?

Jag skulle iaf vilja ta tillfället i akt och nominera dig till årets simp 2023

Läste du hela mitt inlägg eller? Verkar inte som du gjort det?
Citera
2023-03-25, 12:18
Medlem
Citat:
Då är det ju ingen debatt, utan ett helt vanligt samtal mellan två personer. Eller när du ringer din polare anser du att det är en debatt du och han har då?

Jag tror vi kan skaka hand på att ingen av dessa två hårt arbetande människor kommer möta varandra i någon form av samtal förutom att den ena slänger ut ig story och den andra pumpar ut yt videor

Du läste heller inte mitt inlägg. Jag ger upp, idiot.

En debatt är inte en debatt längre när WT-Lokal ska fiska följare. ”Mannen vi kör oå min TikTok eller InstaLive” för det är precis det partiledarna gör, eller hur? 😂

Fan ni är ju HELT efterblivna. Inte konstigt ni bor ensamma utan barn eller partner.
Citera
2023-03-25, 12:21
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Läste du hela mitt inlägg eller? Verkar inte som du gjort det?
Ta aldrig av dig hjälmen. Du behöver den
Citera
2023-03-25, 12:24
Medlem
Citat:
Du läste heller inte mitt inlägg. Jag ger upp, idiot.

En debatt är inte en debatt längre när WT-Lokal ska fiska följare. ”Mannen vi kör oå min TikTok eller InstaLive” för det är precis det partiledarna gör, eller hur? 😂

Fan ni är ju HELT efterblivna. Inte konstigt ni bor ensamma utan barn eller partner.

Du läste ju inte mitt inlägg innan som du citera, så jag undrar vem som är idioten.

Citera
2023-03-25, 12:25
Medlem
Tyckte han, Rask, fick en rolig kommentar på sin senaste video där någon skrev om att han inte arbetar och direkt kommer alla hans butthurt-fans och försvarar honom
Citera
2023-03-25, 12:29
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Tyckte han, Rask, fick en rolig kommentar på sin senaste video där någon skrev om att han inte arbetar och direkt kommer alla hans butthurt-fans och försvarar honom
Det är för att alla hans framstjärtar också lever på bidrag.

Sen är det många cykelhjälmar därute som tror på hans psykiska ohälsa när han sitter och bölar framför kameran.

När Therese sticker kommer det inte vara några problem för bajshögen att böla in sig i en lss bostad.
Citera
2023-03-25, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är för att alla hans framstjärtar också lever på bidrag.

Sen är det många cykelhjälmar därute som tror på hans psykiska ohälsa när han sitter och bölar framför kameran.

När Therese sticker kommer det inte vara några problem för bajshögen att böla in sig i en lss bostad.

Carl-Fredriks liv är som gjort för att ha massa ångest, fullt med kladd i ansiktet, skulder, arbetslös, leka i en koja hela dagen framför datorn, inte aktivera kroppen, äta skräpmat, snusa, 119 kr på kortet, etc.

Någon som vill byta liv?
Citera
2023-03-25, 12:40
Medlem
Citat:
Du läste ju inte mitt inlägg innan som du citera, så jag undrar vem som är idioten.

Jag höll med dig ju klart och tydligt, fan vad dum du är 😂 Mr.detektiv som tar reda på vart Flashbackare jobbar 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in