2023-03-24, 20:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Noterade också att rask aldrig testa att ringa igen när han såg att var online.
Och helt ärligt rask tacka aldrig ja till debatten, rask sa det själv jag har inte öppnat meddelandet först nu, för rask loggar ju ut 16:00 och öppnar inte meddelande. Så när lokal säger vi kör en debatt imorgon kl 13 och rask inte svarar på det meddelandet hur ska lokal veta att rask är med på det? Jag menar jag bestämmer väl inte träff med någon och åker dit utan att få det bekräftat att motparten är där?

Och rask svammel med att det är hemfridsbrott om han söker upp han, hörru rask om jag inte minns fel så åkte du och jaga runt på joz där han bodde. Just det lagar gäller inte dig .

Lokal ta en kamera och vänta på att äggskallen ska ut och köpa snus sen trycker du upp kameran i arslet på han på allmänplats.
Du har så rätt, Rask försöker som vanligt fabricera sanningen och det kanske hans mongofans sväljer men oss lurar han inte.

Loggar ut 16 bitch please. Du är online 24 fucking 7 mannen, alla härinne vet att du läser din messenger så det inte syns. Lokal fick ingen bekräftelse från fegbaronen därför tog han en sovmorgon.

Lokal är real one.

Bevis: http://www.bilddump.se/bilder/202303...:8c6a:c58d.jpg
Citera
2023-03-24, 20:07
Medlem
Rask vann helt klart. LooserLokal fegade ut vilket var uppenbart Älskart hur butthurt Lokal e
Citera
2023-03-24, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Har sett videon där Fegfittan försöker få det att verka som att han inte fegade ur och kan gå ut med hedern i behåll. Poängen är att han är glad att Lokal inte svarade, och hade han svarat hade videon inte kommit upp. Då hade Fegfittan hittat på en annan bortförklaring, där han säger att det inte blev något eftersom han ville ta det på sin egen Tiktok eller liknande.

Rask är en ryggradslös fjant som bara vågar sitta och vara stursk hemma på kammaren, och göra videor där han kan stå oemotsagd. Han vågar inte debattera med någon som kan sticka hål på hans jättestora ego.

Precis. Han räknade inte ens med att få ett svar. Det är därför videon kommer upp.

Om han tror att det är hemfridsbrott att knacka på någons ytterdörr är han dummare än tåget. Hemfridsbrott handlar om att man är inne hos någon och vägrar att lämna. "Men jag vill inte att du kommer". Nej, men det är mycket man inte vill i livet, Rask. Du kan inte sitta och vara passivt aggressiv hemma och räkna med att ingen kommer att bli provocerad.

hade anmält vartenda säljare som plinga på hos mig då

Rask tror som sagt att han kan göra vad han vill på nätet och sen säga 16:00 loggar jag ut och vill inte ha något med det att göra och du får inte komma hit.

Rask skulle behöva att någon verkligen kommer över och örfilar han så hårt att till och med grannarna får huvudvärk.
Citera
2023-03-24, 20:14
Medlem
Citat:
Har sett videon där Fegfittan försöker få det att verka som att han inte fegade ur och kan gå ut med hedern i behåll. Poängen är att han är glad att Lokal inte svarade, och hade han svarat hade videon inte kommit upp. Då hade Fegfittan hittat på en annan bortförklaring, där han säger att det inte blev något eftersom han ville ta det på sin egen Tiktok eller liknande.

Rask är en ryggradslös fjant som bara vågar sitta och vara stursk hemma på kammaren, och göra videor där han kan stå oemotsagd. Han vågar inte debattera med någon som kan sticka hål på hans jättestora ego.

Precis. Han räknade inte ens med att få ett svar. Det är därför videon kommer upp.

Om han tror att det är hemfridsbrott att knacka på någons ytterdörr är han dummare än tåget. Hemfridsbrott handlar om att man är inne hos någon och vägrar att lämna. "Men jag vill inte att du kommer". Nej, men det är mycket man inte vill i livet, Rask. Du kan inte sitta och vara passivt aggressiv hemma och räkna med att ingen kommer att bli provocerad.

Fan asså skärp dig nu och sluta bete dig som Rask. Lokal FEGADE ut, det är FAKTAN. Sluta kom med jävla Om om och om… Finns inga jävla om. Trash Lokal fegade ur. Visst svider det att det inte var Rask? Jag hade hoppats att Lokal hade rövknullat Rask men han e för efterbliven
Citera
2023-03-24, 20:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Fan asså skärp dig nu och sluta bete dig som Rask. Lokal FEGADE ut, det är FAKTAN. Sluta kom med jävla Om om och om… Finns inga jävla om. Trash Lokal fegade ur. Visst svider det att det inte var Rask? Jag hade hoppats att Lokal hade rövknullat Rask men han e för efterbliven

Nej Fegfittan bitchade ur i vanlig ordning. Han besvarade inte ens meddelandet om debatt igår och räknar med att Lokal ska ta det som att de bokat in något. Fegfittan törs inte ta fighten.
Citera
2023-03-24, 20:19
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Rask vann helt klart. LooserLokal fegade ut vilket var uppenbart Älskart hur butthurt Lokal e

Japp! 1-0 till Rask.
Och här måste jag hålla med Rask. Fiskmåsen fegade ur och varför ska han åka till Trosa?
Fiskmåsen kan stanna där han är och låta Rask vara.
Citera
2023-03-24, 20:19
Medlem
Citat:
Nej Fegfittan bitchade ur i vanlig ordning. Han besvarade inte ens meddelandet om debatt igår och räknar med att Lokal ska ta det som att de bokat in något. Fegfittan törs inte ta fighten.

Lokal fegade ut
Citera
2023-03-24, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Japp! 1-0 till Rask.
Och här måste jag hålla med Rask. Fiskmåsen fegade ur och varför ska han åka till Trosa?
Fiskmåsen kan stanna där han är och låta Rask vara.

Jag avskyr Rask men vafan man måste kunna va partisk. Så JÄVLA uppenbart att Lokal fegade ut. Men StorFjantFjollan fattar inte det 😂 Inte RayzerGayzer heller tydligen 😂
Citera
2023-03-24, 20:29
Medlem
Citat:
Jag avskyr Rask men vafan man måste kunna va partisk. Så JÄVLA uppenbart att Lokal fegade ut. Men StorFjantFjollan fattar inte det 😂 Inte RayzerGayzer heller tydligen 😂

Hur kan de vara lokal som fega ur när rask inte svarade på lokals erbjudande, rask säger ju själv i videon att han inte ens öppnat meddelandet först på morgonen, då sov förmodligen lokal. Varför ska lokal anpassa sig när det passar rask. om du ska bestämma möte med någon klockan 13:00, men personen svarar inte, åker du dit ändå? Då är de fan du som är dum. Lokal värdesätter väl sin tid mer än rask och dyker inte upp då det inte finns en avtalad tid 🤷‍♂️. Rask fegade ur, och det kom inte som en chock.

Edit: och antar att du menar opartisk 🤷‍♂️ eller är du partisk till rask.
Citera
2023-03-24, 20:33
Avstängd
Citat:

Avskyr Rask. Du älskar äggskallen och det märks i allt du gör.
Citera
2023-03-24, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Hur kan de vara lokal som fega ur när rask inte svarade på lokals erbjudande, rask säger ju själv i videon att han inte ens öppnat meddelandet först på morgonen, då sov förmodligen lokal. Varför ska lokal anpassa sig när det passar rask. om du ska bestämma möte med någon klockan 13:00, men personen svarar inte, åker du dit ändå? Då är de fan du som är dum. Lokal värdesätter väl sin tid mer än rask och dyker inte upp då det inte finns en avtalad tid 🤷‍♂️. Rask fegade ur, och det kom inte som en chock.

Edit: och antar att du menar opartisk 🤷‍♂️ eller är du partisk till rask.

Menade opartisk, tack. Rask vann denna gång helt klart. Lokal fegade ut som han brukar göra Fyfan vilken whitetrash människa. Sitter säkert hemma med sin luder och gråter 😂
Citera
2023-03-24, 20:38
Medlem
knark-kungens avatar
Börjar bli riktigt pinsamt hur "vissa" blir söndermanipulerade av Rask av alla människor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in