2023-03-24, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Hur kan de vara lokal som fega ur när rask inte svarade på lokals erbjudande, rask säger ju själv i videon att han inte ens öppnat meddelandet först på morgonen, då sov förmodligen lokal. Varför ska lokal anpassa sig när det passar rask. om du ska bestämma möte med någon klockan 13:00, men personen svarar inte, åker du dit ändå? Då är de fan du som är dum. Lokal värdesätter väl sin tid mer än rask och dyker inte upp då det inte finns en avtalad tid 🤷‍♂️. Rask fegade ur, och det kom inte som en chock.

Edit: och antar att du menar opartisk 🤷‍♂️ eller är du partisk till rask.

Precis. Som att jag säger vill du köpa min cykel imorgon klockan 1300? Du svarar inte och jag tar det som ett ja att du ville köpa den, och jag ringer och kräver att du ska köpa den av mig.

Det funkar inte så, och Fegfittan är bara glad att det inte blev av.
Citera
Avstängd
Tarmstuvnings avatar
Man kan inte älska någon av dom där 2 pajasarna ...
Rask har iaf *talets gåva* det har INTE fiskmåsen.
Vet inte vad som var sagt eller bestämt mellan dom 2 om denna debatt men hoppas
att den inte blir av alls. Löjlig pajkastning från bägge håll.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Jag avskyr Rask men vafan man måste kunna va partisk. Så JÄVLA uppenbart att Lokal fegade ut. Men StorFjantFjollan fattar inte det 😂 Inte RayzerGayzer heller tydligen 😂

Du avskyr inte Rask, du älskar äggskallen. Det är din idol, trevlig kväll på dig nu japanpolacken!
Citera
2023-03-24, 20:43
Medlem
HAHAAHA LOKAL ASSÅ JÄVLA FJOLLA HAHAHAHA

https://www.bildtagg.se/file/kyorvktltnh4282t6wqs2e

JÄVLA tönt! Han kommer med ursäkter efter ursäkter
Citera
2023-03-24, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Du avskyr inte Rask, du älskar äggskallen. Det är din idol, trevlig kväll på dig nu japanpolacken!

Läst mina inlägg? Har gång på gång disskuterat hur han och hans fru förstör barnens liv. Han är bland det vidrigaste som existerar. Japanpolack?! 😂😂😂 Sluta drick istället 😂
Citera
2023-03-24, 20:46
Medlem
Citat:
Läst mina inlägg? Har gång på gång disskuterat hur han och hans fru förstör barnens liv. Han är bland det vidrigaste som existerar. Japanpolack?! 😂😂😂 Sluta drick istället 😂

Du har ju sagt att du är Polack i ett inlägg där jag pratade om ställningsbyggare, sen när Romanche92 skrev ett inlägg om Japan, så sa du att du var Japan? jag minns det för att det lät så konstigt. Men du får vara vad du vill, du kanske är Thailändare imorn? skål.
Citera
2023-03-24, 20:48
Avstängd
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Förslag på ny tid?
Då hade dom en avtalad tid idag?
Citera
2023-03-24, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Förslag på ny tid?

Exakt. Men RazerGayzer och StorFegFjollab samt BlackIdiot fattar inte det. Riktiga idioter i denna tråd tyvärr.

Till er idioter som inte fattar….

Kommer man överens om 13 och det inte funkar så bokar man en ny tid.

Kommer man INTE överens då hade Lokal skrivit det klart och tydligt. Eller hur?

Lokal skriver klart och tydligt om en NY tid.
Helt nytt datum. 20.00 dock, idioten har fortfarande inte fattat 😂
Senast redigerad av Cykelhjelm 2023-03-24 kl. 20:53.
Citera
2023-03-24, 20:56
Medlem
Citat:

Va synd att det är fredag då och rask bara jobbar med socialamedier på vardagar mellan 9-16 så han kommer ju inte kunna se lokals erbjudande. Ska vi sätta en cocosboll på att det kommer vara rask argument?

Citat:
Förslag på ny tid?

Lokal gav han ett erbjudande att köra idag kl13:00, rask svarade inte på det erbjudandet sen kl13:00 så ringer rask lokal och såklart svarar inte lokal då han inte fått gehör på sitt erbjudande och förmodligen tog sovmorgon, och då säger rask att det är lokal som fegade ur.
Citera
2023-03-24, 20:58
Medlem
knark-kungens avatar
Det värsta i allt det här är att Carl-Fredrik är så sjuk i huvet att han själv tror på sina lögner att Lokal var den som bangade.

Inte konstigt att han aldrig kommer ut på arbetsmarknaden, han är ju sinnessjuk bortom räddning, stackars barn säger jag bara. Ingen ska behöva växa upp med en dåre till farsa
Citera
2023-03-24, 21:00
Avstängd
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Va synd att det är fredag då och rask bara jobbar med socialamedier på vardagar mellan 9-16 så han kommer ju inte kunna se lokals erbjudande. Ska vi sätta en cocosboll på att det kommer vara rask argument?

Lokal gav han ett erbjudande att köra idag kl13:00, rask svarade inte på det erbjudandet sen kl13:00 så ringer rask lokal och såklart svarar inte lokal då han inte fått gehör på sitt erbjudande och förmodligen tog sovmorgon, och då säger rask att det är lokal som fegade ur.

Så kan det vara. Säger inte emot då jag inte vet.
Vill vi se en debatt? Vill du?
Jag tycker dom båda 2 gör bort sig. Men dom behöver väl... Cöntent.
Citera
2023-03-24, 21:06
Medlem
Citat:
Så kan det vara. Säger inte emot då jag inte vet.
Vill vi se en debatt? Vill du?
Jag tycker dom båda 2 gör bort sig. Men dom behöver väl... Cöntent.

”Vi kör imorgon 13:00” skrev Lokal i sin story.

Hade Lokal försökt ringa Rask vid 13.09 hade han visat upp det. Så ser jag på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in