2023-01-11, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Bajsbaronen har aldrig lyckats försörja sig själv och verkligen inte sin familj med fru och tre barn.

Han hade nått år då han drog in en halv knegarlön men om man drar bort bilaffären och skadeståndet osv så hamnar han likförbannat på minus.

Rask är en sån där människa som kommer vara beroende av bidrag hela livet, att han röstat blått tycker jag är kul.

Jag undrar om Alf höjt upp Rasks veckopeng, levnadskostnaderna har ökat som alla redan vet och människor som lever på marginalen och pensionärer är dom som får det värst.

Någon som sett nya videon om Pontus? Han har inte lagt upp så mkt på yt på slutet eftersom han "jobbat så mycket" med voyd

Bilen köpte han via lånade pengar av Farfar. Det året han tjänade som bäst så brände han upp pengarna på skit en skrothög till bil med massa verkstadskostnader och sen massa statusprylar på avbetalning. Tycker också det är lite konstigt att han är "BLÅ" han verkar ju inte föredra arbetslinjen iallafall Han tror väl säkert i sin värld att det är sossarnas fel allt i hela Sverige. Har hört han gnälla mycket om det. Visst sossarna har gjort en del dåligt det kan jag ge han rätt i, men man får inte glömma Reinfeldt...
Citera
2023-01-11, 21:23
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Bilen köpte han via lånade pengar av Farfar. Det året han tjänade som bäst så brände han upp pengarna på skit en skrothög till bil med massa verkstadskostnader och sen massa statusprylar på avbetalning. Tycker också det är lite konstigt att han är "BLÅ" han verkar ju inte föredra arbetslinjen iallafall Han tror väl säkert i sin värld att det är sossarnas fel allt i hela Sverige. Har hört han gnälla mycket om det. Visst sossarna har gjort en del dåligt det kan jag ge han rätt i, men man får inte glömma Reinfeldt...
Tror det handlar om att i Rasks huvud så är han ingen bidragstagande latmask, han är en entreprenör som drivit flera företag, håller också på med youtube SAMTIDIGT som han läser upp andras verk och kallar det för podd.

Dagens roligaste: när han anmärkte på att Pontus låtsasgrät på kyrkogården. Kom ni ihåg när Rask gick runt och låtsasbölade på kyrkogården samtidigt som han filmade sig själv?

Throwback till ett år tillbaka när Rask fick en narcissistisk härdsmälta och fann gud. 365 dagar senare och han står fortfarande på samma gamla plats och trampar. När ska han ta sig någonstans?

https://youtube.com/watch?v=SWeKaTCAWIY&feature=shares
Citera
2023-01-11, 21:51
Medlem
SMART4SSs avatar
Lägger han fortfarande upp klipp på youtube?
Citera
2023-01-11, 22:02
Medlem
abvs avatar
Alltså VAD HÄNDER?
https://youtu.be/cHfL1AzdcaI?t=149
https://youtu.be/cHfL1AzdcaI?t=192
Är det här varför han inte kan läsa en mening innantill av sitt manus utan att klippa 25 gånger? Är resten likadan?
Senast redigerad av abv 2023-01-11 kl. 22:19.
Citera
2023-01-11, 22:16
Medlem
Wooqiprwos avatar
Någon sitter och pratar om att pengar som skulle gått till Barncancerfonden gick till att betala en Tesla....*host* hund *host*.
Citera
2023-01-11, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tror det handlar om att i Rasks huvud så är han ingen bidragstagande latmask, han är en entreprenör som drivit flera företag, håller också på med youtube SAMTIDIGT som han läser upp andras verk och kallar det för podd.

Dagens roligaste: när han anmärkte på att Pontus låtsasgrät på kyrkogården. Kom ni ihåg när Rask gick runt och låtsasbölade på kyrkogården samtidigt som han filmade sig själv?

Throwback till ett år tillbaka när Rask fick en narcissistisk härdsmälta och fann gud. 365 dagar senare och han står fortfarande på samma gamla plats och trampar. När ska han ta sig någonstans?

https://youtube.com/watch?v=SWeKaTCAWIY&feature=shares

Carl-Fredrik är en mästare på att rasa över vad andra gör som han själv ägnar sig åt. Men i hans värld så är det han gör inte samma sak, han gör det av rätt anledningar. Minns för ett par år sedan när det var videor om Anjo och Kempa och allt vad de hette, med budskapet att de bara gör videor om andra. När han fick motargumentet att han ju är en minst lika god kålsupare själv så kom han med invändningen att hans videor är befogade. För människorna han gör videor om är hemska människor.

På samma sätt är hans lurendrejeri inte samma som Pontus. För hans handlade om något så oskyldigt som en hund. Pontus lurade folk under förespeglingen att han skulle skänka till barncancerfonden. Det är alltså helt OK att blåsa folk, om man inte blåser någon på fel sätt.

Sanningen är förstås att Rask är en precis lika smutsig person som Pontus. Det spelar ingen direkt roll vad man använder för lockmedel i sitt bedrägeri: Effekten är densamma.

Något jag tycker är snäppet smutsigare, det är att lura en psykiskt sjuk man på nästan 100 000 kr för att få sina skadestånd betalda, som man blivit skyldig att hosta upp efter att ha betett sig som det svinet man är.

Det är skrattretande att den här totalt värdelösa bajshögen har upprepat att han är så förändrad som människa under de senaste åren, när han beter sig precis likadant som han gjort under alla hans år på Youtube. Det går inte att utvecklas om man aldrig får nya intryck och vägrar vara lyhörd för andras åsikter. Den dagen jag köper att Skithögen förändrats, det är den dagen han slutar att filma sig själv och lägga upp det på tuben eller andra sociala medier. Den här pissiga luffaren måste inse att han absolut inte tillför något av värde med sitt pladdrande framför kameran, och i synnerhet inte när han pladdrar om andra människor och hur klandervärda de är.

Till sist: Carl-Fredrik förtjänar avslaget näsben, så att blod forsar.
Citera
2023-01-12, 11:40
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Carl-Fredrik är en mästare på att rasa över vad andra gör som han själv ägnar sig åt. Men i hans värld så är det han gör inte samma sak, han gör det av rätt anledningar. Minns för ett par år sedan när det var videor om Anjo och Kempa och allt vad de hette, med budskapet att de bara gör videor om andra. När han fick motargumentet att han ju är en minst lika god kålsupare själv så kom han med invändningen att hans videor är befogade. För människorna han gör videor om är hemska människor.

På samma sätt är hans lurendrejeri inte samma som Pontus. För hans handlade om något så oskyldigt som en hund. Pontus lurade folk under förespeglingen att han skulle skänka till barncancerfonden. Det är alltså helt OK att blåsa folk, om man inte blåser någon på fel sätt.

Sanningen är förstås att Rask är en precis lika smutsig person som Pontus. Det spelar ingen direkt roll vad man använder för lockmedel i sitt bedrägeri: Effekten är densamma.

Något jag tycker är snäppet smutsigare, det är att lura en psykiskt sjuk man på nästan 100 000 kr för att få sina skadestånd betalda, som man blivit skyldig att hosta upp efter att ha betett sig som det svinet man är.

Det är skrattretande att den här totalt värdelösa bajshögen har upprepat att han är så förändrad som människa under de senaste åren, när han beter sig precis likadant som han gjort under alla hans år på Youtube. Det går inte att utvecklas om man aldrig får nya intryck och vägrar vara lyhörd för andras åsikter. Den dagen jag köper att Skithögen förändrats, det är den dagen han slutar att filma sig själv och lägga upp det på tuben eller andra sociala medier. Den här pissiga luffaren måste inse att han absolut inte tillför något av värde med sitt pladdrande framför kameran, och i synnerhet inte när han pladdrar om andra människor och hur klandervärda de är.

Till sist: Carl-Fredrik förtjänar avslaget näsben, så att blod forsar.
Carl fredrik den allsmäktige har aldrig fel, det var senast i höstas jag hörde Rask skryta om hans uthängningar av både Joz och Magmannen, han ångrar ingenting tvärtom, han känner att han gjort samhället en tjänst genom att under flera månader hänga ut dessa personer han aldrig ens träffat irl.

Håller med dig han har inte ändrats ett dugg han är samma gamla skithög, möjligtvis att han slutat skrika så mycket men innehållet är detsamma.

Tror ni Rasks ungar ringt?

https://tt.omni.se/barn-ringer-bris-...onomi/a/15j6KG
Senast redigerad av knark-kungen 2023-01-12 kl. 11:49.
Citera
2023-01-12, 12:14
Medlem
knark-kungens avatar
Jag vill köpa en krislåda till familjen så inte barnen svälter ihjäl, hur går jag tillväga? Finns det färdiga eller måste jag bygga ihop en egen?

https://www.dn.se/sverige/laginkomst...kopa-krislada/

Jag vill skicka en till Arbetsskygg också, han verkar också vara en riktigt fattig stackare.
Citera
2023-01-12, 14:23
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87

Sedan är han Pro Vaccinering och Pro COVID stödjare, men ja det är väldigt märkligt att Rask är blå. Han verkar definitivt inte vara Nationalist heller för då hade man förstått att han röstar SD som också har Röd politik som sjukvård, A-Kassa o.s.v. Men jag tror nog att han är mer åt Liberalerna eller Centern.
Citera
2023-01-12, 15:47
Medlem
Kickassfarsans avatar
För att utvecklas och må bra som människa måste man varje dag göra grejer som är jobbigt, Rask är precis tvärtemot, ingenting jobbigt orkar han med allt ska vara mysigt och skönt, han är en sån galet onödig människa, man önskar verkligen att någon annan fick chansen att leva istället för honom då han slänger bort sitt liv.

Hur orkade den där skitspermien ens simma in i livmodern? Jag tror att det var Ludvig som drog in honom sen låg han därinne flera år innan skapandet av universums lataste människa började.
Citera
2023-01-12, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Sedan är han Pro Vaccinering och Pro COVID stödjare, men ja det är väldigt märkligt att Rask är blå. Han verkar definitivt inte vara Nationalist heller för då hade man förstått att han röstar SD som också har Röd politik som sjukvård, A-Kassa o.s.v. Men jag tror nog att han är mer åt Liberalerna eller Centern.

Säkert så, Riktigt skumt att han röstar blått, Rask är ju inte medelklass-överklass direkt. Han känns inte som den typiske borgerliga personen, han tjänar ju knappt något. Nån på socialbidrag drar väl in mer deg än Rask? Jag tror han inte följer politik så noga, han följer nog bara trenden. Just nu är det trendigt att vara höger, sen också är ju säkert hans farfar&far "moderater" de är ju gamla företagare så han vill väl vara som dem.
Citera
2023-01-12, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
För att utvecklas och må bra som människa måste man varje dag göra grejer som är jobbigt, Rask är precis tvärtemot, ingenting jobbigt orkar han med allt ska vara mysigt och skönt, han är en sån galet onödig människa, man önskar verkligen att någon annan fick chansen att leva istället för honom då han slänger bort sitt liv.

Hur orkade den där skitspermien ens simma in i livmodern? Jag tror att det var Ludvig som drog in honom sen låg han därinne flera år innan skapandet av universums lataste människa började.

Håller med, man måste arbeta och ha nån sysselsättning på dagarna annars blir man knäpp. Hans nu "psykiska ohälsa" kommer inte bli bättre av att han såsar hemma hela dagarna. Hade Rask velat ha ett arbete hade han sökt som en galning. Men han vill inte arbeta. Han vill hålla på med sin podcäst och va influencer och dricka kaffe och snusa under en filt och kura ihop sig och titta på nån true crime serie från Bangladesh när andra är ute och jobbar. Också vill han att det ska va "höst" för han hatar sommar och sol för då måste man svettas och vara ute och hitta på saker med familjen vilket cashen inte räcker till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in