2023-01-11, 11:17
Medlem
Plastartikels avatar
Jaaahaa...
Några nyheter på KickAssFarsan-fronten eller är det samma gamla tugg fortfarande?
Citera
2023-01-11, 11:34
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Jaaahaa...
Några nyheter på KickAssFarsan-fronten eller är det samma gamla tugg fortfarande?
Nytt år samma loser, det senaste är att du nu kan betala för att höra honom berätta om sin uppväxt.
Citera
2023-01-11, 11:38
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Nytt år samma loser, det senaste är att du nu kan betala för att höra honom berätta om sin uppväxt.

Nämen wow!
Försöker han tjäna lite mynt till sin stackars familj.
Är det samma skit som varit/är på youtube?
Citera
2023-01-11, 11:43
Medlem
Jag är inte "Raskens" målgrupp och vet inte hur jag kom att följa honom......MEN jag gillar grabben! Han vill bli stor på YT och hittar på ditten och datten och är kreativ. Jag hoppas han kommer lyckas. JAG skulle aldrig någonsin ha en YT-kanal där jag är mig själv om jag så fick tusentals kronor per avsnitt. Så gräsligt att lägga ut sig själv till allmän beskådan och prata om känsliga saker.
Citera
2023-01-11, 11:47
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Nämen wow!
Försöker han tjäna lite mynt till sin stackars familj.
Är det samma skit som varit/är på youtube?
Det är ett enda långt eltande av hans barndom och hans alkoholiserade farsa, missbruksbloggen som han aldrig skulle tjäna pengar på för det tydligen var omoraliskt enligt honom försöker han nu göra några kronor genom på en annan plattform.

Samma gamla dravel, spara eran femtiolapp är mitt tips.
Citera
2023-01-11, 17:06
Medlem
Romanche92s avatar
Var det inte Rask själv som kritisera någon sjuk människa som var arbetslös en gång i tiden och la upp hela tiden att det är farligt att vara Arbetslös för länge. För då tappar man sin vardag och kan komma in i ett isolerat liv som är svårt att ta sig ur.

Det är så jävla ironiskt att man skrattar som fan när man hörde detta en gång i tiden ifrån Baronen.
Citera
2023-01-11, 17:08
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Var det inte Rask själv som kritisera någon sjuk människa som var arbetslös en gång i tiden och la upp hela tiden att det är farligt att vara Arbetslös för länge. För då tappar man sin vardag och kan komma in i ett isolerat liv som är svårt att ta sig ur

Det är så jävla ironiskt att man skrattar som fan hörde detta en gång i tiden ifrån Baronen.
Det var under tiden hans lekande framför datorn genererade en liten lön om än låg.
Citera
2023-01-11, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Var det inte Rask själv som kritisera någon sjuk människa som var arbetslös en gång i tiden och la upp hela tiden att det är farligt att vara Arbetslös för länge. För då tappar man sin vardag och kan komma in i ett isolerat liv som är svårt att ta sig ur.

Det är så jävla ironiskt att man skrattar som fan när man hörde detta en gång i tiden ifrån Baronen.

Blir inte förvånad asså, därför man har så lite respekt för den fjanten. Att han klagat på arbetslösa när han själv sitter hemma och dricker kaffe och snusar hela dagarna. Carl-Fredrik är en loser.
Citera
2023-01-11, 18:24
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Fast då handlar ju egentligen inte ditt arbetsbehov om att du känner ansvar för samhällsapparaten utan om att du använder sysselsättning som självmedicinering för att du inte står ut med att vara ensam hemma med dina röster i huvudet? Jag har inte det behovet eftersom jag inte lider av psykisk ohälsa. Så vi sitter lite i olika båtar här.

Jobbet har väl olika funktioner. Jag går dit för att jag vill tjäna pengar så jag kan försörja både mig och familj. Psykisk ohälsa och röster i huvudet är det du som nämner, det är ingenting jag skrivit att jag lider av.. Lite allmän ångest har väl gemene man, men denna ångest ökas på av att bara gå hemma. Sen trivs jag oerhört bra med mitt arbete och känner att det är meningsfullt.

Sen ser jag helst att folk inte "lägger ord i min mun".

Jag har inte kritiserat ditt leverne heller, vilket jag mycket väl skulle kunna göra.
Citera
2023-01-11, 18:28
Medlem
Hugin86s avatar
Alltid undra över hur jobbigt han hade de med sin uppväxt. Vem kunde sno tusentals kronor av sin förälder sen låna lägenheten för att umgås med sina polare. Min erfarenhet är att dom som hade missbruk hemma hade knappt råd med mat kläder eller något. Så hans maskrosor-barn ger jag inte mycket för
Citera
2023-01-11, 19:37
Medlem
Hmm en liten fundering... Kan väl inte vara mer än några hundralappar eller vad vet jag? nån tusing? vad kan han dra in på youtube nu? Någon med bättre koll än mig som vet? Ja menar ju han ligger på 8000 prenumeranter och visningarna är runt 3000-5000 på vissa videos ibland 15k och över. Vad tror ni? Lär ju inte gå och leva på. Räcker väl till denniskorv och snus iaf?

Keep it up with the good work Baronen!
Senast redigerad av Blacksabbath87 2023-01-11 kl. 19:49.
Citera
2023-01-11, 20:08
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Hmm en liten fundering... Kan väl inte vara mer än några hundralappar eller vad vet jag? nån tusing? vad kan han dra in på youtube nu? Någon med bättre koll än mig som vet? Ja menar ju han ligger på 8000 prenumeranter och visningarna är runt 3000-5000 på vissa videos ibland 15k och över. Vad tror ni? Lär ju inte gå och leva på. Räcker väl till denniskorv och snus iaf?

Keep it up with the good work Baronen!
Bajsbaronen har aldrig lyckats försörja sig själv och verkligen inte sin familj med fru och tre barn.

Han hade nått år då han drog in en halv knegarlön men om man drar bort bilaffären och skadeståndet osv så hamnar han likförbannat på minus.

Rask är en sån där människa som kommer vara beroende av bidrag hela livet, att han röstat blått tycker jag är kul.

Jag undrar om Alf höjt upp Rasks veckopeng, levnadskostnaderna har ökat som alla redan vet och människor som lever på marginalen och pensionärer är dom som får det värst.

Någon som sett nya videon om Pontus? Han har inte lagt upp så mkt på yt på slutet eftersom han "jobbat så mycket" med voyd
Senast redigerad av knark-kungen 2023-01-11 kl. 20:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in