2022-03-14, 19:03
Medlem
micro113s avatar
Väldigt roligt att se att Micke proportionellt har många många fler visningar på sina videos än Rask har på sina.
Rask är rejält misslyckad i jämförelse.
Citera
2022-03-14, 19:16
Medlem
Jag lyssnar på hans senaste video och tänker, fan pratar baronen om sig själv eller?

Så jävla roligt med CP drama. Det är första gången som jag hejar på magmysmannen. Han är manipulativ och inte så utvecklingsstörd som man skulle kunna tro men Rask framstår ju som totalt hjärnlös i jämförelse med magkukmannen.
Citera
2022-03-14, 19:25
Medlem
Ken-Ring-Intes avatar
Haha sitter han där hemma nu Carl-Fredrik och gnuggar händerna. $$$$$$$

"Mohahaha nu har jag lurat trollen"

Dom skulle göra ett bra team dom där två.
Citera
2022-03-14, 19:26
Medlem
Varför känner Rask att han måste göra en till video, han upprepar ju bara precis samma skit som han sa igår?

Eller just det, Rask är en mästare på att upprepa sig.

CirkelresonemangsBaronen
Citera
2022-03-14, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken-Ring-Inte
Haha sitter han där hemma nu Carl-Fredrik och gnuggar händerna. $$$$$$$

"Mohahaha nu har jag lurat trollen"

Dom skulle göra ett bra team dom där två.
Det är i princip bara Rasks följare som trollar Micke. Även de som är i hans "jury" är Rasks följare.
Citera
2022-03-14, 19:30
Medlem
Ken-Ring-Intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Det är i princip bara Rasks följare som trollar Micke. Även de som är i hans "jury" är Rasks följare.

Så är det såklart inte! Gå och sätt på dig CP-Hjälmen ställ dig i hörnet och skäms!
Citera
2022-03-14, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Kul att han drar upp att micke kryddar laxen med kanel och det beskriver han mentala tillstånd.
Hans bästa kompisar i lets feast kryddade nydligen köttbullar med just kanel och tyckte det var gott, antar att hans bästa kompisar också är utvecklingsstörda då. enligt rask.

I rasks värld så är det konstigare att krydda lax med kanel än att bli sprutad med sperma i ansiktet av sina kompisar när man "sover".
Citera
2022-03-14, 20:15
Bannlyst
Jag tipsar er alla att stanna uppe sent ikväll. Ryktas om att en tredje part kommer lägga sig i detta krig och video kommer redan ikväll. Ni blir dom första efter mig som får länken.
Citera
2022-03-14, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
I rasks värld så är det konstigare att krydda lax med kanel än att bli sprutad med sperma i ansiktet av sina kompisar när man "sover".

Hahaha, snyggt!

Han och Micke har mycket gemensamt ironiskt nog. Micke lär ju dessutom dra in mer pengar än vad BB gör (lol).
Citera
2022-03-14, 20:20
Medlem
I allt praisande av Micke - glöm nu inte bort att han faktiskt är sexualsadist med en farlig störnng också.
Citera
2022-03-14, 20:25
Medlem
Baronen sitter frenetiskt och tar bort alla kommentarer som påpekar hur sjuk hans häxjakt är. Jag skrev en väldigt rimlig kommentar (som dessutom var ett svar på en av kommentarerna han svarade på i videon), men den var borta inom några minuter. Usch, Baronen är verkligen en hemsk människa.

Bomb-CPt Micke mot Förtalsbaronen, den här matchen blir tajt!
Citera
2022-03-14, 20:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
I allt praisande av Micke - glöm nu inte bort att han faktiskt är sexualsadist med en farlig störnng också.
Har han utövat något sådant?
Har det han utövat det mot någons vilja?
Fantisera om udda saker är det inget förbud på , det skadar inte andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in