2023-02-01, 20:21
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Carl Fredrik är nog den enda människan i hela världen som får "bönsvar" och känner "guds kraft" för att sedan bara skita i det och köra på med samma destruktiva piss som vanligt.

Och hela den här Dumpen-grejen; det känns som att han bara vill associera sig själv med sidan som är mot pedofiler bara för att få lite godhets-poäng. Mannen är totalt gränslös och hänsynslös annars, han skiter fullständigt i traumatiserade barn så länge han inte har något att tjäna på det.

Det är så dåligt omdöme av Dumpen att låta Rask vara med. Rask har säkert historia av opassande kontakt med tonårstjejer, jag har det på känn med tanke på hur gränslös han är.

Hur fan tänker dumpen som ens vill associeras med Rask? Blev sjukt besviken faktiskt. Mannen som våldtar sin egen polare i analen när den däckat av har inget på dumpen att göra. Möjligen som peddogädda då. Usch helt ofattbart att de låter honom haka på....

Och ja, detta är så jävla typiskt Rask. Försöker nonstop rida på andras framgång. Slickar Anjo och Jocke i arslet så fort det ges tillfälle, och nu dumpen... Han är så fruktansvärt motbjudande.
Vad sägs om att sluta tro att du är bättre än alla andra Rask? Skaffa ett jobb och ge barnen en förebild för en gångs skull. Och lite guldkant i vardagen? Eller varför inte bara leka ute med dem lite? Gratis och allt... Helt galet hur kass farsa du är. Du tänker verkligen låta barnen ha det såhär tills de flyttat ut?
Citera
2023-02-01, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Hur fan tänker dumpen som ens vill associeras med Rask? Blev sjukt besviken faktiskt. Mannen som våldtar sin egen polare i analen när den däckat av har inget på dumpen att göra. Möjligen som peddogädda då. Usch helt ofattbart att de låter honom haka på....

Och ja, detta är så jävla typiskt Rask. Försöker nonstop rida på andras framgång. Slickar Anjo och Jocke i arslet så fort det ges tillfälle, och nu dumpen... Han är så fruktansvärt motbjudande.
Vad sägs om att sluta tro att du är bättre än alla andra Rask? Skaffa ett jobb och ge barnen en förebild för en gångs skull. Och lite guldkant i vardagen? Eller varför inte bara leka ute med dem lite? Gratis och allt... Helt galet hur kass farsa du är. Du tänker verkligen låta barnen ha det såhär tills de flyttat ut?

Det är inte så att Rask bara satt och hittade på sjuka historier då? För vi alla vet ju om hur han ljuger om allting, eller hur?
Citera
2023-02-01, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Det är inte så att Rask bara satt och hittade på sjuka historier då? För vi alla vet ju om hur han ljuger om allting, eller hur?

Carl-Fredrik ljög inte om att han gick över till hans mormors grannar som är pensionerade och hotade dem. Tvärtom, han filmade det, och lade stolt upp klippet på Youtube.

Folk som ger sig på åldringar är några av de lägsta sortens människor som finns i mitt tycke. Så mycket av det han sagt att han gjort skulle jag inte bli förvånad om det stämde.

Carl-Fredrik ljuger alltid när han tror att han kan framstå som bättre. Eftersom Carl-Fredrik tycker det är tufft med kriminalitet, våld och ansiktstatueringar, och samtidigt är totalt oförmögen att sätta sig in i hur andra människor tänker, så tror han att han framstår som häftig och tuff när han berättar om gränslösa saker han gjort, när han var hotfull och begick crazy övergrepp på sina kompisar när han var ung och festade.

I Carl-Fredriks värld är det inte dåliga saker, därför kan han berätta om det utan skrupler.
Citera
2023-02-01, 20:43
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Han har ju i efterhand gått ut och påstått att det inte alls var han som våldtog kompisen med dildon men att han bara sa att det var han själv för storyn skulle bli roligare. Hör du hur det låter? Ta på sig en våldtäkt på en däckad polare för att det låter feeettttt. Då är man ganska jävla skev om du frågar mig, oavsett om det var han själv eller någon annan som gjorde det.
Citera
2023-02-01, 21:00
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Han har ju i efterhand gått ut och påstått att det inte alls var han som våldtog kompisen med dildon men att han bara sa att det var han själv för storyn skulle bli roligare. Hör du hur det låter? Ta på sig en våldtäkt på en däckad polare för att det låter feeettttt. Då är man ganska jävla skev om du frågar mig, oavsett om det var han själv eller någon annan som gjorde det.

Och varför tror ni att han tog tillbaka det?

Troligtvis för att han fick skit för det. Det skeva är att han inte fattar själv att det är sjukt att stoppa upp en dildo i röven på någon som är däckad.

Synd att just den videon inte går att hitta någonstans. Tror inte Dumpen gillar att associeras med någon som skryter om övergrepp.
Senast redigerad av Wooqiprwo 2023-02-01 kl. 21:02.
Citera
2023-02-02, 17:35
Medlem
Om nu BajZhögen gillar dumpen så mkt, varför går han inte själv ut o jagar gäddor. Han sitter på sitt feta arsle och hyllar dumpen hela tiden. Men bidrar själv ingenting trots att han inte gör något i livet. Dumpen ska ha all cred men skithögen borde bidra lite om han tycker det är det bästa som någonsin hänt.
Citera
2023-02-03, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

Kanske vore på tiden att upplysa Sara och Patrick vad det är för skitstövel dom associerar sig med! Ett axplock av videos där Baronen skrattar åt däckade polare som våldtas med föremål till sexual och bajslekar, uthängningar, förnedringar, förtalsdommar etc!
Ska jag vara helt ärlig så tror jag dom är så blåögda att dom inte kollat upp skitstöveln Carl Fredrik! Mycket märkligt då dom i deras yrke sysslar med bevisbördor, källkontroll och annat rörande uppgifter om riktiga rövhål. Carl Fredrik är ett av dom!

Inte som pedofil kanske men förutom det så har han väl i princip hela registret av osmakliga personlighetsdrag och vidriga handlingar i bagaget.
Carl Fredriks ”sociala fobi” ”panikångest” ”psykiska ohälsa” etc är som bortblåst när han i baksätet med en mobilkamera kan få några minuters fame ihop med Patrik och Sara 🤣
Carl-Fredrik hade om han levt på medeltiden arbetat som gycklare det hade passat hans plötsliga psykosliknande anfall och muppande på en 5 årings nivå helt perfekt. Där folk hade kastat till honom något mynt och skrattat åt spektaklet! Ungefär som nu med den enda skillnaden att se sker på Youtube! ”Bajsgycklare” hade passat Carl-Fredrik som handen i handsken! Där lågt iq är en tillgång och hans fetisch för ”äärschlen” som han säger och bajs, rövhål, kukar etc han ideligen tjatar om hade kommit väl till pass!
Senast redigerad av Fisosgrisos 2023-02-03 kl. 05:38.
Citera
2023-02-03, 19:23
Medlem
Wooqiprwos avatar
Han är verkligen fast i sin hårdrocksdröm likt en 13-åring. Är man 30+ så går man inte runt och tycker att hårdrockare ser coola ut, det är själva musiken man bryr sig om.
Citera
2023-02-03, 19:43
Medlem
Hugin86s avatar
Fanns de inte ett klipp där han står och svänger med snabeln så den slår i mot magen låren. Så börjar videon där hör ni min stora kuk alla framsjärttar. Ni måste va barn som frågar om hur stor jag har, nu hör ni hur stor jag har. Inte för jag tror rasken är pedo, men är de lämpligt stå göra så i videon där barn kollar. Nej han visa inget bara att de small. Mycket han har att förklara om han nu vill va en dumpen kille som ska sätta dit snusk gubbar.
Citera
2023-02-03, 19:52
Medlem
Lika rolig varje gång.

https://www.youtube.com/watch?v=1ARf...annel=Tjock-TV

Citera
2023-02-03, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Lika rolig varje gång.

https://www.youtube.com/watch?v=1ARf...annel=Tjock-TV

Det är verkligen hysteriskt att Rask lät Cp-Micke äga honom sådär, på så många plan. Jag skulle ge min vänstra testikel för att få höra BB förklara hur det kändes att bli förnedrad av en utvecklingsstörd pervo och inte ens våga prova att svara upp. Det måste vara höjdpunkten av hans karriär. Tom bättre än när han gråtandes stod hjälplös på E4 med punktering.
Citera
2023-02-04, 00:40
Medlem
knark-kungens avatar
Så nu är det dumpen tjackmanin fastnat på, legit idé, ta in ett peddo i studion och låt han sitta på Therese sida av sängen medans du intervjuar honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in