Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-04, 23:54
Medlem
RAKA-KORTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Rasks nya "Chrippa har pratar skit om mig i alla år, min familj, min farfar etc"-lögn är att "Folk kom till mig och bad mig analysera Jockes papper för jag kommer från en liknande bakrund".

Nu håller han på att cementera denna lögnen som sanning i varenda video och snart är det en absolut sanning.
Alla OG fans vet att det var Rask som började. Det finns hur mycket highlights som helst från Chrippas äldsta videos, aldrig någon enda video eller kommentar som handlar om Rask. Man kan även se i Flashback-trådarna, och se vad man hittar först (tidigast i tid), kommentarer om Rask i Chrippas tråd eller kommentarer om Chrippa i Rasks tråd.
Citera
Igår, 06:32
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Rask är så jävla värdelös, jag hoppas han inte tror på riktigt att SVT, "inte kunde hantera Anjos kritik" så dem blockerade hans live-reaktion, men inte Cluees.

Skilleras, Säg jag svär med mera fick ju också sina borttagna, och Cluee har ju använt delar och även specifikt sagt att han klippt bort copyrightad musik för att komma runt det.

Men Rask menar på att Cluee är positivt inställd till dokumentären så det är därför den ligger kvar, kontra Anjos reaktion.

Jag hoppas innerligt att uslingen använder denna retorik för att bedra sina följare och skapa en hatstorm från fåren, för annars är han extremt korkad.

Det är så idiotiskt att tro att SVT själva sitter och kör copyright strikes. Gissningsvis så är det helt automatiserat, baserat på vilken längd klippen man använder är, musik, osv osv. Om Cluees ligger kvar så är det väl för att han lyckats klippa det tillräckligt för att nå upp i en viss verkshöjd där det inte inskränker på SVTs copyright.
Citera
Igår, 06:56
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Rasks nya "Chrippa har pratar skit om mig i alla år, min familj, min farfar etc"-lögn är att "Folk kom till mig och bad mig analysera Jockes papper för jag kommer från en liknande bakrund".

Nu håller han på att cementera denna lögnen som sanning i varenda video och snart är det en absolut sanning.

Ja, det är riktigt äckligt.

Pratade han om Jockes barndom i alla videor om Chrippa? Och hur kom isf Linnea in i bilden?

Det hela är för dumt.
Citera
Igår, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Ja, det är riktigt äckligt.

Pratade han om Jockes barndom i alla videor om Chrippa? Och hur kom isf Linnea in i bilden?

Det hela är för dumt.
Tänk vilken power Jocke ljug har över alla muppar. Det som kännetecknar alla dessa muppar är uppmärksamhet..

Att sälja ut sitt egna kött & blod göra sig till ett offer själv, då är det uppenbart helt okey att ljuga & fylla i massa osammanhängande skit...

Men så kul & se hunden Rask när han ska bevisa motsatsen. Blir bara så dumt & fel.
Citera
Igår, 08:59
Medlem
Andromedatravellers avatar
Avskyvärd han är Rask. Säger att den prisbelönta BG kan trycka upp sin guldspade i en kroppsöppning för att han ifrågasätter vad den vuxna mannen Jocke har ljugit om - falskeligen jämför honom med ett utsatt barn.

Vart är frågorna om att riskerar att ljuga om övergrepp kan öka misstron när barn berättar om dom?
Jocke har påstått att det finns i journalerna, som han haft tillgång till. Inga minnesbilder, utan dokument i en databas.

Löjeväckande med en Youtuber som reactlordar genom att spela upp videos på sin smartphone och kommenterar ilsket med sin gälla röst.

Rask kommer att vinna guld simpen för hans senaste video.
Citera
Igår, 09:32
Medlem
Snusfris avatar
Hur går det med Trobo fakturan?
Hur blir det med utbildningen?
Hur gick det med att Kfm drog 3000 kr från hans konto för att betala någon annan?
Citera
Igår, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Hur går det med Trobo fakturan?
Hur blir det med utbildningen?
Hur gick det med att Kfm drog 3000 kr från hans konto för att betala någon annan?
kfm borde reactlorda på hans videos och dra av lite extra från hans konto som en dumhetsbonus.

Han kan utmana Trobo på drum-off, om baronen vinner river trobo fakturan.
Citera
Igår, 15:10
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAKA-KORT
Alla OG fans vet att det var Rask som började. Det finns hur mycket highlights som helst från Chrippas äldsta videos, aldrig någon enda video eller kommentar som handlar om Rask. Man kan även se i Flashback-trådarna, och se vad man hittar först (tidigast i tid), kommentarer om Rask i Chrippas tråd eller kommentarer om Chrippa i Rasks tråd.

Baronen sitter med sitt hånflin och kräks ur sig dynga om Bo Göran Bodin och Chrippas familj. Den flintskalliga byfånen tror på fullaste allvar att han spelat ett smart drag när han tackade nej till att medverka i dokumentären. Nu ser alla vilket fegt kräk Baronen är.

Hade bajsmannen i Trosa medverkat kunde han kört med den obligatoriska lögnen han alltid kör med, ”De snackade skit om mig och hela min familj i flera år, och jag sa inget.”

Den där lögnen äcklet drar i varenda video, som om han vore en missförstådd martyr istället för den osympatiska mobbare han är. Baronen vet att det är lögn, men han hade åtminstone fått säga den i SvT om han vågat dyka upp.
Citera
Igår, 15:24
Medlem
RAKA-KORTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Baronen sitter med sitt hånflin och kräks ur sig dynga om Bo Göran Bodin och Chrippas familj. Den flintskalliga byfånen tror på fullaste allvar att han spelat ett smart drag när han tackade nej till att medverka i dokumentären. Nu ser alla vilket fegt kräk Baronen är.

Hade bajsmannen i Trosa medverkat kunde han kört med den obligatoriska lögnen han alltid kör med, ”De snackade skit om mig och hela min familj i flera år, och jag sa inget.”

Den där lögnen äcklet drar i varenda video, som om han vore en missförstådd martyr istället för den osympatiska mobbare han är. Baronen vet att det är lögn, men han hade åtminstone fått säga den i SvT om han vågat dyka upp.
Därför han inte ställde upp säkert, för att han inte vågade dra lögnen "på bästa sändningstid", utan sina 10 tusen idioter på youtube räcker
Citera
Igår, 15:30
Medlem
Citat:

Poserkräket ljuger tom när han pausar för att andas. Förr eller senare blir någon tillräckligt less att höra när han framställer sig som hårding, och kallar ALLA andra för tunnisar. När det sker så kommer han få allt stryk han förtjänat, retroaktivt. Hoppas det hamnar på film när hans ansikte förvandlas till köttröra.
Citera
Igår, 15:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-

Dumskallen kommer nog "medverka" vare sig han vill eller inte - eftersom han är med bl a med röst kort i första avsnittet.
Det är nog så att de inte behöver vare sig kontrakt, medverkan eller tillstånd när rör en granskning.
Roligt dock om de inte använder hans namn - så han inte ens får den "gratisreklamen" ..
Citera
Igår, 15:41
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Dumskallen kommer nog "medverka" vare sig han vill eller inte - eftersom han är med bl a med röst kort i första avsnittet.
Det är nog så att de inte behöver vare sig kontrakt, medverkan eller tillstånd när rör en granskning.
Roligt dock om de inte använder hans namn - så han inte ens får den "gratisreklamen" ..
Det går inte att göra en dokumentär om internethat utan att ta med den värsta av dom alla.

Bra att den engagerat så många, den sprider sig verkligen som en löpeld, har nog sett ett femtontal artiklar om Bölboy än så länge vilket sätter en enorm press på dom som tillåter spridningen av dessa brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in