Citat:
Ursprungligen postat av
RAKA-KORT
Alla OG fans vet att det var Rask som började. Det finns hur mycket highlights som helst från Chrippas äldsta videos, aldrig någon enda video eller kommentar som handlar om Rask. Man kan även se i Flashback-trådarna, och se vad man hittar först (tidigast i tid), kommentarer om Rask i Chrippas tråd eller kommentarer om Chrippa i Rasks tråd.
Baronen sitter med sitt hånflin och kräks ur sig dynga om Bo Göran Bodin och Chrippas familj. Den flintskalliga byfånen tror på fullaste allvar att han spelat ett smart drag när han tackade nej till att medverka i dokumentären. Nu ser alla vilket fegt kräk Baronen är.
Hade bajsmannen i Trosa medverkat kunde han kört med den obligatoriska lögnen han alltid kör med, ”De snackade skit om mig och hela min familj i flera år, och jag sa inget.”
Den där lögnen äcklet drar i varenda video, som om han vore en missförstådd martyr istället för den osympatiska mobbare han är. Baronen vet att det är lögn, men han hade åtminstone fått säga den i SvT om han vågat dyka upp.