2022-02-02, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det här är en människa som är sjuk, mycket sjuk.

Sättet psykfallet rättfärdigar sina egna uthängningar är skrämmande, men det är ingen normal, frisk människa vi har att göra med.

Tror han skulle må bra av två veckor i häktet, fan vad han skulle lipa därinne, "jag vill ha min veganmat ikväll"

Jag gillar t-shirten "one-loyalty", förmodar att han bär den ironiskt.

Jag tror du vet att häktet hade endast gjort honom latare 😂 En härlig myyyysig semester utan barnen.

Han skulle behöva typ hugga ved flera timmar om dagen några veckor. Minsta lilla gnäll så adderas tiden med 2 timmar. Kanske hade gjort lite skillnad!
Citera
2022-02-02, 19:01
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Varför kör han med denna bakgrundseffekt i videon?
Han överkompenserar för att han inte har råd med sitt kontor längre, han var så stolt över sitt sitt tomma kontor på 4kvm.
Citera
2022-02-02, 19:02
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det här är en människa som är sjuk, mycket sjuk.

Sättet psykfallet rättfärdigar sina egna uthängningar är skrämmande, men det är ingen normal, frisk människa vi har att göra med.

Tror han skulle må bra av två veckor i häktet, fan vad han skulle lipa därinne, "jag vill ha min veganmat ikväll"

Jag gillar t-shirten "one-loyalty", förmodar att han bär den ironiskt.
Han kommer att kunna lägga till "Livets hårda skola" i sitt CV 🥰
Bara de plockar in datorn och ev hårddiskar mm som kan tänkas gömmas hos någon ur familjen..
Citera
2022-02-02, 19:03
Medlem
"Det är försvarligt för jag har själv delat insamlingen och jag vill hjälpa mina följare att få svar på vad pengarna har gått till. Jag har läst på och har mitt på det torra."

Vad är försvarligt? Det är försvarligt i dina ögon, det är det enda du säger. Du kan inte förhålla dig till en lagtext utifrån dina personliga preferenser.

Vad kan försvarligt vara? Jag tänker mig att om du lagt upp en varning "Insamlingen jag delat verkar vara bluff, donera inte." Det är en sak. Att göra en videoserie där du insinuerar att de är missbrukare och tjuvar och bedragare, det är en helt annan sak, vilket jag inte är lika säker på kommer anses vara försvarligt i rättens ögon.

Du har inte provat att kanske ringa polisen och låta de ta hand om uppgiften att reda ut var pengarna har gått? Nej, såklart, för det handlar inte om att ge någon upprättelse, det handlar om ditt omåttliga behov av att få uppmärksamhet.

Men hey, kör på och gå på känsla. Vi har ju sett hur duktig du är på att förutse konsekvenserna av ditt handlande innan.

Carl-Fredrik förtjänar örfil efter örfil.
Citera
2022-02-02, 19:08
Medlem
Jag tror rask är avundsjuk på att denna bedragare är en bättre bedragare än han. Han är sur för att denna ”erik” swishade 3k till henne istället för till han. Han ser det som inkomstbortfall genom att han delade denna insamling och han tjäna inte ett jota på det, det var pengar han hade kunnat fått i en tiggarlajv istället. Låt oss säga att hon visar alla donationer, vad ska han göra då? Kommer han anmäla henne? Då kanske det ska nystas lite i rask egna insamlingar.
Citera
2022-02-02, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Han är INTE sämst. Inte ens i närheten så SKITSNACK!!

Han är ganska smart och det har han visat flertal gånger!

Men hörruduru Krecik du var ju normal för ett tag sen, vad har hänt?

Rask är väldigt trög, extremt oallmänbildad och ett svin (det sistnämnda är anledningen till att hans kanal är död vettu).
Citera
2022-02-02, 19:20
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Lite nervös?
Han försöker bara försvara och rättfärdiga sig själv.
Om han inte outat paret, hade det inte blåst upp till skitstorm.
Han är så sjuk,
Hur länge ska detta pågå?

Precis. Försöker desperat övertyga sig själv och alla hur rätt han har.
Sitter och ljuger också den fan. "Har aldrig nämnt dem vid namn.. bla bla bla.." Det var ju exakt det han gjorde i första klippet, innan han snabbt tog ner den och la upp den redigerad igen när folk påpekade vad han gjort. Är han dement?? Så äckligt att han inte ens ber om ursäkt och står för det. Glädjer mig att vissa hann spara klippet innan han tog ner originalet.

Han säger dessutom att det är hans skyldighet att kontrollera vart pengarna gått. Då det är tack vare HONOM som de fått pengar. För att han delat insamlingen i sin story. Medan det inte är så noga att redovisa de 15000 till hunden? Som han visade print på att han fått in. Och som helt plötsligt nu bara blev 200-300 när folk började ifrågasätta var hunden blev av. Samtidigt som han köpt en klocka för "15 papp!". REDOVISA DIN EGEN SKIT INNAN DU KRÄVER DET AV ANDRA DITT NARCISSISTSVIN!

Usch kan någon stoppa honom.
Citera
2022-02-02, 19:20
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Jag tror du vet att häktet hade endast gjort honom latare 😂 En härlig myyyysig semester utan barnen.

Han skulle behöva typ hugga ved flera timmar om dagen några veckor. Minsta lilla gnäll så adderas tiden med 2 timmar. Kanske hade gjort lite skillnad!
På vilket sätt skulle häktet gör Rask latare?

Nu går det inte att göra mycket i en häktescell, men när han väl skulle bli flyttad till en anstalt så skulle han lär sig ett och annat i livet.

Det går ju dessutom inte att bli latare än vad han har varit dom senaste åren.
Citera
2022-02-02, 19:29
Medlem
Frickys avatar
Minns ni när Förtalsbaronen för drygt en månad sedan sa att han inte längre kommer göra videos där han sitter framför datorn med sin sunkiga green screen?

Han sa bokstavligen att han på slutet bara gjorde videos med sin green screen för annonsintäkter. Videos han aldrig mer skulle behöva göra tack vare att han fått en anställning.

En anställning som uppenbarligen aldrig fanns.

Förtalsbaronen kommer få ångest på riktigt när han inser att han gjorde massor videos om denna bedragare för att tjäna in några hundralappar. Allt för att sedan få ett skadestånd som kommer sänka hela familjen.
Citera
2022-02-02, 19:30
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Jag tror rask är avundsjuk på att denna bedragare är en bättre bedragare än han. Han är sur för att denna ”erik” swishade 3k till henne istället för till han. Han ser det som inkomstbortfall genom att han delade denna insamling och han tjäna inte ett jota på det, det var pengar han hade kunnat fått i en tiggarlajv istället. Låt oss säga att hon visar alla donationer, vad ska han göra då? Kommer han anmäla henne? Då kanske det ska nystas lite i rask egna insamlingar.
Finns ens denne "Erik"?
Hur gick det sist när han gick ut med "bekräftade" uppgifter som han fått skickat till sig?
Tror ni rispåsen får följa med till cellen? Om, kommer han få den riktigt varm?
Hur ska det gå, raskis som inte vågar sova borta?😂😂😂🤜
Citera
2022-02-02, 19:32
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Jag får känslan av att Erik har sagt till Rask att om han fixar tillbaka dessa 3000:- så får Rask dom istället.

Ett väldigt tjat om just Erik's 3000:-.
Citera
2022-02-02, 19:36
Nu har Tessan lagt ut en bild med kickaset med ostron på höften bakifrån, med texten: Hand i hand genom livet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in