Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Det är ju ett symtom på narcissistisk personlighetsstörning, en mekanism som används för att rädda den lilla självbilden han har kvar.
Han ljuger så reflexmässigt att han oftast inte ens förstår det själv, det är ett sjukligt beteende.
Det skulle vara intressant att se hans samtal med psykolog(erna), just narcissister är jätte svåra att behandla eftersom dom anser att inte felet ligger hos dom, det är så inrotat i personligheten från ung ålder det här med att ljuga, projicera och manipulera hela sin omgivning att man är den person man verkligen vill vara (masken), det falska självet, men det riktiga jaget ligger ständigt därunder och lurar och om man är observant kan man se det.
Jag vill flika in med en annan observation!
MÅNGA HÄR GÅR IN I FÄLLAN
Många här känner att Rask är fittig och blåst folk via Swish-dontationer t.ex att han ljuger om hur mycket han fick in för hund-donationerna.
Så här är verkligen: Rask gör detta med flit för att skapa reaktioner. Reaktioner är vad han lever på som den narcissistiska individen han är.
Det är som att jag skulle säga "Hej, jag har en insamling till fattiga barn, kan ni skänka pengar till mig?"
Alla skänker pengar men jag köper öl och snus för alla pengarna.
Sen kommer jag glatt upp i bild och svarar på era frågor. Alla är förbannande på mig! Jaha men jag har ju inte fått några pengar? "Bortförklaringar" men ler inombords för vilket drama han skapat och fått folk att reagera.
Det är liksom en personlighetsstörning.. Han livnär sig på folk.. Det värsta är att folk reagerar/låter sig bli upprörda eller få en känsla av allt skit han gör.