2022-02-19, 01:17
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
"Jag tjänar inte så mycket varje månad, det är inte 100 000 varje månad, det var 100 000 just den månaden. [...] Men denna månad tjänade jag inte lika mycket, denna månad tjänade jag 70 000 till exempel. På annonser tjänar jag kanske 25 papp i månaden, resten är samarbeten, som jag har tur att vara bra på att snacka till mig och de flesta väljer att fortsätta samarbeta med mig."

Detta var i juli 2018, kan någon dra fram hur mycket han taxerade det året?
~85.000:-

Runt 80 lax har han snittat varje år han hållit på med youtube. Det finns två undantag och det är 2019 som var hans bästa år (250k) och när han jobbade timmar på lss-boende kmr inte ihåg exakt men ~200-250k det året också.

Totalt sen han började jobba har han dragit in runt en miljon kronor, igår kom orangea kuvertet det är ingen rolig läsning för många, för Rask måste siffrorna vara rent deprimerande.
Citera
2022-02-19, 01:25
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
~85.000:-

Runt 80 lax har han snittat varje år han hållit på med youtube. Det finns två undantag och det är 2019 som var hans bästa år (250k) och när han jobbade timmar på lss-boende kmr inte ihåg exakt men ~200-250k det året också.

Totalt sen han började jobba har han dragit in runt en miljon kronor, igår kom orangea kuvertet det är ingen rolig läsning för många, för Rask måste siffrorna vara rent deprimerande.
Jag undrar lite om man inte bara ska klassa Rask som mytoman snarare än narcissist eller något annat närliggande. Det ena utesluter ju inte det andra i och för sig, men med tanke på hur han ljuger mer eller mindre automatiskt så skulle jag nog säga att Rask är mytoman.
Citera
2022-02-19, 01:41
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag undrar lite om man inte bara ska klassa Rask som mytoman snarare än narcissist eller något annat närliggande. Det ena utesluter ju inte det andra i och för sig, men med tanke på hur han ljuger mer eller mindre automatiskt så skulle jag nog säga att Rask är mytoman.
Det är ju ett symtom på narcissistisk personlighetsstörning, en mekanism som används för att rädda den lilla självbilden han har kvar.

Han ljuger så reflexmässigt att han oftast inte ens förstår det själv, det är ett sjukligt beteende.

Det skulle vara intressant att se hans samtal med psykolog(erna), just narcissister är jätte svåra att behandla eftersom dom anser att inte felet ligger hos dom, det är så inrotat i personligheten från ung ålder det här med att ljuga, projicera och manipulera hela sin omgivning att man är den person man verkligen vill vara (masken), det falska självet, men det riktiga jaget ligger ständigt därunder och lurar och om man är observant kan man se det.
Citera
2022-02-19, 06:51
Medlem
Har inte sett något inlägg om han senaste skapelse ”det gråa folket” någon som sett den och kan ge en sammanfattning. Ser ut ser ut som en plagiat video där han läser rakt upp och ner från något.
Citera
2022-02-19, 07:40
Medlem
cerns avatar
Citat:
Det är ju ett symtom på narcissistisk personlighetsstörning, en mekanism som används för att rädda den lilla självbilden han har kvar.

Han ljuger så reflexmässigt att han oftast inte ens förstår det själv, det är ett sjukligt beteende.

Det skulle vara intressant att se hans samtal med psykolog(erna), just narcissister är jätte svåra att behandla eftersom dom anser att inte felet ligger hos dom, det är så inrotat i personligheten från ung ålder det här med att ljuga, projicera och manipulera hela sin omgivning att man är den person man verkligen vill vara (masken), det falska självet, men det riktiga jaget ligger ständigt därunder och lurar och om man är observant kan man se det.
Jag vill flika in med en annan observation!

MÅNGA HÄR GÅR IN I FÄLLAN

Många här känner att Rask är fittig och blåst folk via Swish-dontationer t.ex att han ljuger om hur mycket han fick in för hund-donationerna.

Så här är verkligen: Rask gör detta med flit för att skapa reaktioner. Reaktioner är vad han lever på som den narcissistiska individen han är.

Det är som att jag skulle säga "Hej, jag har en insamling till fattiga barn, kan ni skänka pengar till mig?"
Alla skänker pengar men jag köper öl och snus för alla pengarna.
Sen kommer jag glatt upp i bild och svarar på era frågor. Alla är förbannande på mig! Jaha men jag har ju inte fått några pengar? "Bortförklaringar" men ler inombords för vilket drama han skapat och fått folk att reagera.

Det är liksom en personlighetsstörning.. Han livnär sig på folk.. Det värsta är att folk reagerar/låter sig bli upprörda eller få en känsla av allt skit han gör.
Citera
2022-02-19, 08:13
Citat:

Med tanke på att han inte fick önskad effekt när han efter jättehårt arbete med att få tag i en vhs-spelare, för att kunna kabla ut "skitungen", familjefilmer från barndomen.. han var mäkta stolt eftersom han kommit på någonting att mjölka, det skulle visas upp hur mycket han älskade kizz, replokalen med polarna, roliga runkvideor osv.
Han förstod inte hur hans coola idé skulle mottas. Reaktionerna över hur rolig och påhittig, driftig han var, redan som "skitunge", blev inte som förväntat.
Han förstod inte att andra människor inte såg något roligt i hur han redan som liten tilläts bete sig som skit.
Allt ljus på Carl-Fredrik!
Citera
2022-02-19, 08:15
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Jag vill flika in med en annan observation!

MÅNGA HÄR GÅR IN I FÄLLAN

Många här känner att Rask är fittig och blåst folk via Swish-dontationer t.ex att han ljuger om hur mycket han fick in för hund-donationerna.

Så här är verkligen: Rask gör detta med flit för att skapa reaktioner. Reaktioner är vad han lever på som den narcissistiska individen han är.

Det är som att jag skulle säga "Hej, jag har en insamling till fattiga barn, kan ni skänka pengar till mig?"
Alla skänker pengar men jag köper öl och snus för alla pengarna.
Sen kommer jag glatt upp i bild och svarar på era frågor. Alla är förbannande på mig! Jaha men jag har ju inte fått några pengar? "Bortförklaringar" men ler inombords för vilket drama han skapat och fått folk att reagera.

Det är liksom en personlighetsstörning.. Han livnär sig på folk.. Det värsta är att folk reagerar/låter sig bli upprörda eller få en känsla av allt skit han gör.
Stämmer, det är så ett narcissistäckel får sin näring.

Detta syns ju framförallt i lajven där han gång på gång snurrar upp den naiva Thessan på läktaren, -VA? äre sant?!

Han känner sig garanterat väldigt smart i jämförelse till henne, hon slår mig som svagbegåvad, det perfekta offret för en narcissist som Rask. Han dränerar henne på energi och hon förstår ingenting, det är sjukt tragiskt att se.
Citera
2022-02-19, 09:09
Den mystiske peter criss, har av okänd anledning mycket material gällande den store carlfredriks otaliga försök att göra musik och bli en rockstar

https://youtu.be/seHcP0_1v1E

https://youtu.be/Z_T_TQIpOsY

https://youtu.be/4niBi-NDz54

https://youtu.be/seHcP0_1v1E

https://youtu.be/LO44Y70Npqc

🙈🙊🙉

https://youtu.be/NxCinYD6RjI
Texten i denna snuslåt, är tragisk
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-02-19 kl. 09:14.
Citera
2022-02-19, 09:30
Medlem
Tråkigt att det inte blev någon live. Men vi ska inte glömma att den store företagaren har jobbat hårt denna vecka, så han tog nog välförtjänt helg:

- 5 poddavsnitt, totalt 1 timmes material ( 0kr)
- Fyra skitdåliga videos (fan vet jag, 500 spänn kanske)
- Skäggeriet (säkert ett par hundringar)

Resten av tiden har i vanlig ordning spenderats på att kolla hårdrock. En busy week för kick-ass farsan minst sagt!
Citera
2022-02-19, 09:46
Medlem
erpers avatar
Citat:
Jag har mer respekt för Micke, han verkar vara helylle med en annorlunda fetisch, alla gillar vi olika, han ger sig inte på människor som SadistRask.
Hur kan du ha mer respekt för den människan? "lite annorlunda fetisch"? Jo, det kan man lugnt säga.
Citera
2022-02-19, 10:31
Medlem
soulfly82s avatar
Har Baronen tagit bort sin källarlåt? Kan inte hitta den någonstans.
Citera
2022-02-19, 10:43
Citat:
Ursprungligen postat av soulfly82
Har Baronen tagit bort sin källarlåt? Kan inte hitta den någonstans.
https://youtu.be/0Iru3TMt7S4
Finns här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in