2022-02-02, 19:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu har Tessan lagt ut en bild med kickaset med ostron på höften bakifrån, med texten: Hand i hand genom livet
Bara tills bajsmannen åker iväg på sin kaffevolta

Jag undrar om Mensathessan fått reda på att bajshögen är anmäld för bla förtal ännu en gång, undrar om hon är stolt? Han betalar faktiskt halva hyran
Citera
2022-02-02, 19:48
Medlem
Tosse61s avatar
Citat:
Nu har Tessan lagt ut en bild med kickaset med ostron på höften bakifrån, med texten: Hand i hand genom livet

Jaha? Har du dygnet-runt-spaning? Jour?
Citera
2022-02-02, 19:50
Medlem
cerns avatar
Jälar vad han gör reklam för "Den osynliga sjukdomen"

Är det någon slags TV4-satsning nu eller?

Är det ens värt att kolla?
Citera
2022-02-02, 20:58
Medlem
Frickys avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Tosse61
Behöver man ha en dygnet-runt-spaning för att hålla koll på sociala medier?

Du luktar WT-moderator från Rask's tiggarlives.
Citera
2022-02-02, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Jag får känslan av att Erik har sagt till Rask att om han fixar tillbaka dessa 3000:- så får Rask dom istället.

Ett väldigt tjat om just Erik's 3000:-.
Eriks 3000 är ju en månadsinkomst i det där hushållet. Vore jag baronen skulle jag kämpa som ett djur för att få tillbaks dom
Citera
2022-02-02, 21:14
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Jälar vad han gör reklam för "Den osynliga sjukdomen"

Är det någon slags TV4-satsning nu eller?

Är det ens värt att kolla?
Det är extremt cringe. Alla gör en fin insats för sig själva, för sitt community och för samhället i stort genom att tala om hur psykisk ohälsa fungerar, hur deras liv fungerar och så vidare. I Rasks avsnitt så ser vi dock enbart en arbetslös slusk som vrålar i kameran om hur dåligt han mår och att ingenting motiverar honom att stiga upp på morgonen, inte ens hans egna barn. Tankebanorna inför inspelandet av detta verkar ha varit att hoppas på att slå igenom stort och tjäna en massa stålar för att sedan kunna fortsätta med nuvarande livsstil.

Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Eriks 3000 är ju en månadsinkomst i det där hushållet. Vore jag baronen skulle jag kämpa som ett djur för att få tillbaks dom
Bedragaren: Okej då! Jag swishar tillbaka då!
Rask: Bra!
Bedragaren: Har du Eriks nummer?
Rask: ... Ja
Senast redigerad av Finnj-vel 2022-02-02 kl. 21:20.
Citera
2022-02-02, 21:24
https://youtu.be/9cccibuG8eQ
Här kommer en video som ni bör se, det handlar om hur Carl-Fredrik beter sig som den gris han är och trackar Anjo för Anjos mående...mm
Väldigt intressant och jag börjar undra om Carl-Fredrik bör dömas till rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning...
Citera
2022-02-02, 21:49
Medlem
knark-kungens avatar
Får frivården reda på att Rasken blivit anmäld för förtal igen eller måste han bli dömd först?

Jag undrar vad handläggaren på läkemedelsverket tänker när han går in på cfar.se, kollar under fliken längst ner "sociala medier, youtube".

Sen dyker videoserien om bedragaren upp.
Citera
2022-02-02, 21:49
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Det är extremt cringe. Alla gör en fin insats för sig själva, för sitt community och för samhället i stort genom att tala om hur psykisk ohälsa fungerar, hur deras liv fungerar och så vidare. I Rasks avsnitt så ser vi dock enbart en arbetslös slusk som vrålar i kameran om hur dåligt han mår och att ingenting motiverar honom att stiga upp på morgonen, inte ens hans egna barn. Tankebanorna inför inspelandet av detta verkar ha varit att hoppas på att slå igenom stort och tjäna en massa stålar för att sedan kunna fortsätta med nuvarande livsstil.
Det är helt sjukt om man läser kommentarsfältet ju! Alla ba "Bästa avsnittet, började gråta" osv..Är det inte folk som mår dåligt själva som dras till att höra sådana där dynga?

Finns det andra videos typ: Hur man fixar sitt liv Steg 1-10. Vill han att folk ska se upp till honom för att han levt ett misslyckat liv? Då verkar han ju lyckas hehe.
Citera
2022-02-02, 21:54
Citat:
Ursprungligen postat av Tosse61
Kalla det vad du vill, fördriver tiden medan jag inväntar att polisen gör om och gör rätt, samt att Tessan kan få komma bort och börja om med barnen. Socialen, försäkringskassan, skatteverket, kriminalvården, psykiatrin, läkemedelsverket, det är många som granskar avskummet.
Sen alla privatpersoner som blivit utsatta för stalking av Carl-Fredrik.
Varför bryr du dig om att jag gör inlägg i en tråd som handlar om pajasen?
Citera
2022-02-02, 21:55
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Får frivården reda på att Rasken blivit anmäld för förtal igen eller måste han bli dömd först?

Jag undrar vad handläggaren på läkemedelsverket tänker när han går in på cfar.se, kollar under fliken längst ner "sociala medier, youtube".

Frivården får bara reda på det om han blir dömd.
Citera
2022-02-02, 22:02
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Vem som helst kan bli anmäld för vad som helst.

Endast dom gäller, och det lär inte komma i detta fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in