2022-02-02, 15:10
Medlem
När man kollar sista avsnittet på Anjos dokumentär om psykisk ohälsa så inser man vilken tönt Förtalsbaronen faktiskt är.

Sista avsnittet - Handlar om självmordstankar, hemska förhållanden och flera tragiska dödsfall.
Baronens avsnitt - Buhu min farbror dog när jag var 2, och jag behövde sova i ett soprum efter att jag var ute och festade buhu.

Hans avsnitt lär, som väntat, bli det avsnittet med sämsta tittarsiffrorna. Ett riktigt meningslöst avsnitt jämfört med de andra.
Citera
2022-02-02, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tosse61
Eller din okunskap, mrs Besserwisser
Du ska åtminstone ha cred för hur otroligt lite du vet om något du uttalar dig så tvärsäkert om.
Citera
2022-02-02, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Du ska åtminstone ha cred för hur otroligt lite du vet om något du uttalar dig så tvärsäkert om.
Påminner lite om Rask utstrålning efter 35 minuter högläsning från Aftonbladet för att sedan ”raska” valfri svensk myndighet.
Citera
2022-02-02, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
När man kollar sista avsnittet på Anjos dokumentär om psykisk ohälsa så inser man vilken tönt Förtalsbaronen faktiskt är.

Sista avsnittet - Handlar om självmordstankar, hemska förhållanden och flera tragiska dödsfall.
Baronens avsnitt - Buhu min farbror dog när jag var 2, och jag behövde sova i ett soprum efter att jag var ute och festade buhu.

Hans avsnitt lär, som väntat, bli det avsnittet med sämsta tittarsiffrorna. Ett riktigt meningslöst avsnitt jämfört med de andra.

Inte ALLS!

Han är jättestark som vågar ta upp sånt och prata om såna saker öppet. Vi behöver fler som han som är modiga och starka!!!
Citera
2022-02-02, 16:32
https://youtu.be/ly6R20EtqWo
Om att jobba med eller mot rasken...
Den fd. Nyhetskanalen...
Citera
2022-02-02, 17:58
Medlem
knark-kungens avatar
Ny video, del 4 i serien, han verkar inte bry sig om att han blivit polisanmäld igen, classic baronen.

https://youtu.be/gp8AuSXja24
Citera
2022-02-02, 18:09
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ny video, del 4 i serien, han verkar inte bry sig om att han blivit polisanmäld igen, classic baronen.

Lite nervös?
Han försöker bara försvara och rättfärdiga sig själv.
Om han inte outat paret, hade det inte blåst upp till skitstorm.
Han är så sjuk,
Hur länge ska detta pågå?
Citera
2022-02-02, 18:17
Medlem
Finnj-vels avatar
Jag vet att vi identifierat problemet, men här kommer det igen:
Citat:
- Vi kom överens om att jag skulle ringa dagen efter kl 13:00, och det gjorde jag, jag ringde 13:45.
Citera
2022-02-02, 18:28
Medlem
Sveriges sämsta youtuber fortsätter sin jakt mot redan kända bedragare, som uppenbarligen är IQ-befriade. Rikspuckot Baronen känner sig smart när han pratar med den här kvinnan, det är rätt uppenbart, och det är väl därför han inte slutar.
Senast redigerad av Froge 2022-02-02 kl. 18:35.
Citera
2022-02-02, 18:49
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Lite nervös?
Han försöker bara försvara och rättfärdiga sig själv.
Om han inte outat paret, hade det inte blåst upp till skitstorm.
Han är så sjuk,
Hur länge ska detta pågå?
Det här är en människa som är sjuk, mycket sjuk.

Sättet psykfallet rättfärdigar sina egna uthängningar är skrämmande, men det är ingen normal, frisk människa vi har att göra med.

Tror han skulle må bra av två veckor i häktet, fan vad han skulle lipa därinne, "jag vill ha min veganmat ikväll"

Jag gillar t-shirten "one-loyalty", förmodar att han bär den ironiskt.
Senast redigerad av knark-kungen 2022-02-02 kl. 18:52.
Citera
2022-02-02, 18:56
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Varför kör han med denna bakgrundseffekt i videon?
Citera
2022-02-02, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Sveriges sämsta youtuber fortsätter sin jakt mot redan kända bedragare, som uppenbarligen är IQ-befriade. Rikspuckot Baronen känner sig smart när han pratar med den här kvinnan, det är rätt uppenbart, och det är väl därför han inte slutar.

Han är INTE sämst. Inte ens i närheten så SKITSNACK!!

Han är ganska smart och det har han visat flertal gånger!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in