2022-01-14, 23:43
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Upplys en okunnig. Varför vill Rask ha en Asperger/autism-diagnos som vuxen (nåja)? Vad kan han tjäna på det?

Att det är viktigt för barn att utredas för att kunna få rätt stöd i skolan och liknande är en sak men inte sjutton finns det väl "en drös" arbetsmarknadsprogram väntande för en latmask som Rask bara han får sin eventuella funktionsvariation på papper.

För en del med grova problem kan en diagnos göra att man har rätt att få hjälp så man klarar av vardagssysslor som att betala räkningar, laga mat, städa, osv. Men Rask verkar ju enligt egna utsagor inte ha problem med detta.

En diagnos gör även att man har rätt att få hjälp om man tex ska studera vidare. Men han verkar ju inte ha plan att studera vidare heller.

Tror han bara vill ha en diagnos att skylla på.
Citera
2022-01-15, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-03-01
Alexander Rask kommer vara väldigt restriktiv på YouTube framöver.
Betvivlar jag verkligen. När bil- och spacebrillsklippen börjar komma, då vet man att det är gasen i botten igen.
Citera
2022-01-15, 13:37
Medlem
Vad är det här för typ av hybris han trodde verkligen att han ägde hela världen.

https://streamable.com/ux46il
Citera
2022-01-15, 13:46
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Vad är det här för typ av hybris han trodde verkligen att han ägde hela världen.

https://streamable.com/ux46il
hahaha, inte enda gången han skryter om "sin personliga kontakt på polisen", vilken rikstönt, glöm inte att han pratar med ett barn.
Citera
2022-01-15, 14:32
Medlem
knark-kungens avatar
Besök av Dorran idag, självklart ska Thessan dokumentera allt samt ladda upp ännu en 10 år gammal bröllopsbild.

Det är som att hon försöker intala sig att dom lever ett bra liv där i lådan.

Någon som vet hur det gått på jobbet för Bajsmannen, gav han upp efter två dagar igen eller fick han kicken för han snackade skit om chefen?
Citera
2022-01-15, 14:35
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Besök av Dorran idag, självklart ska Thessan dokumentera allt samt ladda upp ännu en 10 år gammal bröllopsbild.

Det är som att hon försöker intala sig att dom lever ett bra liv där i lådan.

Någon som vet hur det gått på jobbet för Bajsmannen, gav han upp efter två dagar igen eller fick han kicken för han snackade skit om chefen?
Herpesmunsåret är tillbaks..
Han börjar sitt nya jobb på måndag.. är det andra eller tredje stället?
Han har youtubat, och undrar vad tittarna vill att han ska göra, han tänker sig att sitta och sammanfatta någon gång per vecka sen rantar han och läser upp Eli*a dom på 2 år och över 10000 i böter, han borde väl inte vara ute nu, har det ens gått två år, undrar IQ=ägget...
Anser rasken att han är i en annan liga än Eli*s?🤣🤣🤣
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-01-15 kl. 14:39.
Citera
2022-01-15, 14:51
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Herpesmunsåret är tillbaks..
Han börjar sitt nya jobb på måndag.. är det andra eller tredje stället?
Han har youtubat, och undrar vad tittarna vill att han ska göra, han tänker sig att sitta och sammanfatta någon gång per vecka sen rantar han och läser upp Eli*a dom på 2 år och över 10000 i böter, han borde väl inte vara ute nu, har det ens gått två år, undrar IQ=ägget...
Anser rasken att han är i en annan liga än Eli*s?🤣🤣🤣
Det här med nya jobb känns som en process som kommer återupprepa sig hela året, allt är ett spel för att hålla Thessan i schack, att hon gick ut på insta och gratulerade honom visar hon naiv hon är, hon tror fortfarande att han kommer att bli den där försörjaren och drömmannen hon en gång blev kär i lol.

Att han nu börjar mjölka Elias igen är pinsamt, hela hans existens är pinsam, när ska familjen flytta? Blir det en heldag till high chaparrall i sommar också eller blir det för dyrt för företagsbaronen? Han vill ju bara ligga hemma och mysa, det är hans kall i livet, att göra så lite som möjligt..

Jag undrar om ungarna sportar något eller är dom fastkedjade framför fortnite pga familjens ekonomiska utanförskap? Det är nu 2022 och misären forsätter..

Med tanke på att han läser domen, är han inte läskigt nära en ny förtalsanmälan? Dumskallen kommer dra ner familjen ännu längre i skiten.
Citera
2022-01-15, 14:56
Citat:
Det här med nya jobb känns som en process som kommer återupprepa sig hela året, allt är ett spel för att hålla Thessan i schack, att hon gick ut på insta och gratulerade honom visar hon naiv hon är, hon tror fortfarande att han kommer att bli den där försörjaren och drömmannen hon en gång blev kär i lol.

Att han nu börjar mjölka Elias igen är pinsamt, hela hans existens är pinsam, när ska familjen flytta? Blir det en heldag till high chaparrall i sommar också eller blir det för dyrt för företagsbaronen? Han vill ju bara ligga hemma och mysa, det är hans kall i livet, att göra så lite som möjligt..

Jag undrar om ungarna sportar något eller är dom fastkedjade framför fortnite pga familjens ekonomiska utanförskap? Det är nu 2022 och misären forsätter..

Med tanke på att han läser domen, är han inte läskigt nära en ny förtalsanmälan? Dumskallen kommer dra ner familjen ännu längre i skiten.
Det kan nog vara så.
https://youtu.be/t6S8mULln60
Citera
2022-01-15, 15:14
https://youtu.be/lVwuaS2UyHI
I slutet berättar T om att hon och A träffades när han hade en klädbutik i Trosa, hon brukade hänga där...
Vad hände med klädbutiken och tillika företaget?
A hade "jobb" när de träffades.. hur länge fanns "butiken"? Hade han en butikslokal och inte ett pop-up tält/knallestånd?
Citera
2022-01-15, 19:20
Medlem
knark-kungens avatar
Ny video, reportern från Trosa uppdaterar oss om det nuvarande säkerhetsläget.

https://youtu.be/m3c7MxGLOlc
Citera
2022-01-15, 19:23
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/lVwuaS2UyHI
I slutet berättar T om att hon och A träffades när han hade en klädbutik i Trosa, hon brukade hänga där...
Vad hände med klädbutiken och tillika företaget?
A hade "jobb" när de träffades.. hur länge fanns "butiken"? Hade han en butikslokal och inte ett pop-up tält/knallestånd?
Han har berättat att det var en källare.

Får jag gissa lite så var det en helt vanlig källarlägenhet och en låda med några hårdrocks t-shirts. När det var lite kunder satt han och snortade med en polare, allt finansierat av den store Alf, snacka om att pissa bort sina chanser här i livet..

När jag var liten hade jag ett lemonadstånd utanför gården, jag undrar om jag med det i cvt också kan kalla mig själv företagare.
Citera
2022-01-15, 19:26
Citat:
Han har berättat att det var en källare.

Får jag gissa lite så var det en helt vanlig källarlägenhet och en låda med några hårdrocks t-shirts. När det var lite kunder satt han och snortade med en polare, allt finansierat av den store Alf, snacka om att pissa bort sina chanser här i livet..

När jag var liten hade jag ett lemonadstånd utanför gården, jag undrar om jag med det i cvt också kan kalla mig själv företagare.
Självklart, glöm inte alla olika praoplatser och släng in studiebesök med skolan, typ guide på museum..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in