2022-01-06, 12:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han har berättat det, att han var spruträdd och rädd för biverkningar...
Sen så vet man inte vilket skojhumör han var på just den dagen, iof.
Precis, han är ju inte den mest trovärdigaste här i världen.
Citera
2022-01-06, 13:15
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
först ska han deklarera, sen ska den godkännas sen släpps den. det blir nog en sorlig läsning, tur att han insett det och tagit tag i problemet, att han till slut insåg att det inte var hållbart längre. men med tanke på att han själv sagt att han inte klarar av ett sånt jobb han nu blivit anställd på är jag ytters tveksam på om 2022 kommer bli ett bättre år, men vi önskar han givetvis lycka till!
Så taxeringskalendern är inte tillgänglig förrens i april?

Jag börjar tro att det här jobbet han påstår sig skaffat är ännu en av hans lögner, varför har vi inte sett bildbevis ännu? Han som tom dokumenterar sina bajsningar.
Citera
2022-01-06, 13:40
Medlem
Citat:
Denna är charmig, säger både käften och fitta till sin fru/sambo framför barnet……kom ihåg han står för detta.

https://streamable.com/73vkdi

Hade velat haft lite längre klipp för kontexten skull. Dock så är jag inte förvånad att Rask säger något sådant.

Väldigt beklämmande ord att kläcka ur sig inför sina barn.

Men WT familj får WT barn...
Citera
2022-01-06, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Hade velat haft lite längre klipp för kontexten skull. Dock så är jag inte förvånad att Rask säger något sådant.

Väldigt beklämmande ord att kläcka ur sig inför sina barn.

Men WT familj får WT barn...

Här tycker jag de sjuka är att han säger det framför E, oavsett om det är skoj eller inte man säger inte så till barnets mamma framför barnet.
Det saknas helt enkelt en skruv.

15:45 in i klippet
https://youtu.be/ZDtQHlBL53Q
Citera
2022-01-06, 14:22
Medlem
Citat:
Här tycker jag de sjuka är att han säger det framför E, oavsett om det är skoj eller inte man säger inte så till barnets mamma framför barnet.
Det saknas helt enkelt en skruv.

15:45 in i klippet
https://youtu.be/ZDtQHlBL53Q

Precis, skulle aldrig i mitt liv nedvärdera min fru på det sättet och speciellt inför mina barn.

Skördar så man sår och dom lär ju normalisera sånt beteende så vi lär nog se Rask 2.0 osv i framtiden.

"Pappa har ibland ett dåligt inflytande på dig" säger Rask. Ibland?
Senast redigerad av Knarkblomman 2022-01-06 kl. 14:25.
Citera
2022-01-06, 15:35
Medlem
Romanche92s avatar
Fan Jesusbaronen kanske kom till insikt nu när han har börjat arbeta att Youtube inte var något för han i alla fall, det hade varit ett bra avslut på hans kapitel ifall han inte laddade upp någonting nu när han har äntligen hittat ett jobb. Vilket betyder att hans mysdagar i kalsongerna är över.
Citera
2022-01-06, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Fan Jesusbaronen kanske kom till insikt nu när han har börjat arbeta att Youtube inte var något för han i alla fall, det hade varit ett bra avslut på hans kapitel ifall han inte laddade upp någonting nu när han har äntligen hittat ett jobb. Vilket betyder att hans mysdagar i kalsongerna är över.

Bra han börjar jobba på, men att utesluta mysandet tror jag inte kommer göra någon skillnad. Jobbar man och försörjer sin familj har man all rätt att mysa, när man nu har tid för det.
Citera
2022-01-06, 22:09
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Bra han börjar jobba på, men att utesluta mysandet tror jag inte kommer göra någon skillnad. Jobbar man och försörjer sin familj har man all rätt att mysa, när man nu har tid för det.
Finns det bevis på att han ens har ett jobb?

Han försörjer inte sin familj, det gör T med ekonomisk hjälp från hennes föräldrar och Alf.

När han slutar lipa på tuben och tar sitt ansvar som trebarnsfar med allt vad det innebär först då har han rätten att mysa, kom ihåg att hans mysande gjort att hans familj är på randen att bli hemlösa, tycker du det verkligen är rimligt att han ska forsätta ligga och mysa då?
Citera
2022-01-07, 02:55
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Han försörjer inte sin familj, det gör T med ekonomisk hjälp från hennes föräldrar och Alf.

När han slutar lipa på tuben och tar sitt ansvar som trebarnsfar med allt vad det innebär först då har han rätten att mysa, kom ihåg att hans mysande gjort att hans familj är på randen att bli hemlösa, tycker du det verkligen är rimligt att han ska forsätta ligga och mysa då?
Om han jobbar heltid och tjänar en normal lön är det absolut rimligt att han ligger och myser när tid finns för det.
Citera
2022-01-07, 03:12
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Om han jobbar heltid och tjänar en normal lön är det absolut rimligt att han ligger och myser när tid finns för det.
Give me a break, ett år av hans 12 åriga arbetsliv har han tjänat in något som är snäppet över existensminimum, först när han börjat betala för sitt egna uppehälle och sina 3 fucking barn kan han lägga sig ner och mysa.

Glöm inte bort att mysandet är det som satt honom i den här situationen från första början.

Personerna i hans närhet är möjliggörare och medberoende till hans dagdrivar/instagrammissbrukande livstil.
Citera
2022-01-07, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Klart det går att få fram uppgifter ifall han är anställd.
Citera
2022-01-07, 12:02
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Klart det går att få fram uppgifter ifall han är anställd.
Fixa det då, gör en insats för tråden för en gångs skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in