Citat:
Ursprungligen postat av
itsaek
Grejen är ju att han alltid ditchat så mycket skratt han bara kan så räkna in svarta stålar på det där.
Noterar att det bara är jag/mig jag jag jag jag mig mig i videon..
Och herregud så han godsnackar sig själv. Det är extremt välpolerat och tillrättalagt.
Det här var när Rask kände att han funnit sin nisch på youtube. Säkert hans lyckligaste tid. Men vad hände egentligen?
Så här i retrospekt: vad gick fel?
Inte förtalet, han kunde ha spunnit det rätt. Det måste vara att människor kände att han var genuint oskön, eller?
Precis. Han är lite i samma klass som en lågskalig knarklangare. Man kan köpa märkeskläder och gå och äta på restaurang, men boendet är en hyresrätt. När det verkligen gäller kan han inte köpa något riktigt för pengarna. Som ett hus till familjen. Därför är hans extremt höga inkomster inte mycket värt.
Det är alltid jag jag och mig mig i Rasks videor. Det är allt som existerar i Rasks värld, prata om och förhärliga sig själv, försvara sig själv, tycka synd om sig själv. Det upptar det mesta av hans tid.
Den här tiden fick Rask bra med visningar på dramacontent. Inte bara det han dömdes för utan i största allmänhet. Det räckte med att han blev åtalad för att det skulle upphöra. Han vågar helt enkelt inte göra det mer. Sen precis som du är inne på så såg många vilken vidrig kille han är under den perioden, så han blev nog allmänt illa omtyckt efter det. Jag följer själv bara Rask eftersom jag tycker han är extremt oskön, jag vet att det är så för många andra med mig. När han sitter och förhärligar sig själv eller pratar tvärsäkert om saker han inte har koll på så känner jag hur jag att jag blir fruktansvärt provocerad av stollen. Men jag gillar det samtidigt. Konstigt hur saker funkar.