2022-01-05, 19:33
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MP-44
varför i helvete springer han runt och gapar på kärringar i affären? han har ju inte ens vaccinerat sig själv. det sabla stolpskottet. han är ju själv en bidragande faktor till att vi aldrig blir av med skiten.
Ojdå!
Så om man vaccinerar sig likt kungen, drottningen och Ulf Kristersson och lik förbannat får snuvan så blir vi av med "skiten", eller hur menar du?
🤯
Citera
2022-01-05, 19:38
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Denna är charmig, säger både käften och fitta till sin fru/sambo framför barnet……kom ihåg han står för detta.

https://streamable.com/73vkdi
Han visar sig från sin bästa sida.
Citera
2022-01-05, 19:39
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Han visar sig från sin bästa sida.
Fis-Tessan var ännu ganska fin där!
Citera
2022-01-05, 19:40
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Fis-Tessan var ännu ganska fin där!
Det säger jag inte emot.
Citera
2022-01-05, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Ojdå!
Så om man vaccinerar sig likt kungen, drottningen och Ulf Kristersson och lik förbannat får snuvan så blir vi av med "skiten", eller hur menar du?
🤯
Absolut. Bättre att "ha" skiten en stund än att dö av den eller få lungorna uppfuckade för resten av livet. + att man smittar mindre också.
Citera
2022-01-05, 21:32
Medlem
Entjockbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MP-44
varför i helvete springer han runt och gapar på kärringar i affären? han har ju inte ens vaccinerat sig själv. det sabla stolpskottet. han är ju själv en bidragande faktor till att vi aldrig blir av med skiten.
Hur vet du om han vaccinerat sig eller ej?
Citera
2022-01-05, 23:10
Citat:
Ursprungligen postat av Entjockbanan
Hur vet du om han vaccinerat sig eller ej?
Han har berättat det, att han var spruträdd och rädd för biverkningar...
Sen så vet man inte vilket skojhumör han var på just den dagen, iof.
Citera
2022-01-06, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Nej han har inte sagt att han är rädd för sprutor, däremot rädd för biverkningarna av vaccinet. Och med tanke på alla hans hemmagjorda tatueringar och tatueringar överlag så tror jag inte heller han är rädd för sprutor, har själv inga tatueringar men de lär ju kännas mer än ett stick av en liten spruta som inte känns alls. Han sa det senast i en live ”sätt 100 sprutor i mig, så länge ni inte sprutar in något”.
Citera
2022-01-06, 01:25
Citat:
Nej han har inte sagt att han är rädd för sprutor, däremot rädd för biverkningarna av vaccinet. Och med tanke på alla hans hemmagjorda tatueringar och tatueringar överlag så tror jag inte heller han är rädd för sprutor, har själv inga tatueringar men de lär ju kännas mer än ett stick av en liten spruta som inte känns alls. Han sa det senast i en live ”sätt 100 sprutor i mig, så länge ni inte sprutar in något”.
Det var nog en feltolkning/felhörning av mig om sprutor, däremot så har han pratat om rädslan för eventuella biverkningar
Citera
2022-01-06, 08:53
Medlem
Har han haft sin första jobbdag och fått PTSD (post traumatic down syndrome) än?
Citera
2022-01-06, 09:31
Medlem
Entjockbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du vet att Rask ljuger mycket va? Spruträdd med massa tattar-tatueringar?
Han är sådan person som ljuger utan att det finns anledning.
Citera
2022-01-06, 09:36
Medlem
Entjockbanans avatar
Citat:
En spruta gör mer ont än tatueringsnål en spruta går in i muskler och sprutar in något, det gör mer ont än själva sticket. Tatuering går bara ner några mm i huden dvs inte ner till musklerna men du tatuerar ju dig under en lång tid så det gör mer ont om man slår ut det. Att vara spruträdd är en förväntansångest och man får ångest av att se nålen. Du ser ingen läskig nål hos tatueraren. Det är alltså att man kan vara spruträdd även som tatuerad även om det måste anses vara ovanligt men mycket är ovanligt med herr Rask. Rask verkar dock alltid förkyld så kanske för hans del kan vara bra att ta vaccinet mot snuva.
Senast redigerad av Entjockbanan 2022-01-06 kl. 09:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in