2022-04-07, 00:16
Medlem
Borka88s avatar
Vad är det som skiljer Erik från alla andra frågar Rättskipare-Baronen..

Ja du han har skänkt pengar till en insamling som du delat på dina sociala medier. Han har inte köpt en vara och inte erhållit varan som de övriga i brottsmålet emot kvinnan. Så jävla pinsam och sitta och prata rakt upp och ner ur nattmössan, inte en enda sak han säger i videon stämmer ju.
Basunerar ut sina egna åsikter om hur en åklagare skall sköta sitt jobb. Att bevisa att insamlingen var ett bedrägeri kan bli riktigt svårt och just detta saknades i anmälan, därav blir det att inget brott begåtts.
Hur kan man inte fatta detta? Jo man är inte påläst, man tar inte reda på fakta, man är en idiot!

Till sist: Pinsamt!!
Citera
2022-04-07, 00:37
Medlem
knark-kungens avatar
Kul att se att Uthängningsbaronen är tillbaka i sitt riktiga element, är det något han ska göra på youtube så är det att kasta skit på andra.

Är det inte lite konstigt ändå att Rask inte blivit avstängd från plattformen? Vill dom verkligen ha honom där?
Citera
2022-04-07, 00:37
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Kul att se att Uthängningsbaronen är tillbaka i sitt riktiga element, är det något han ska göra på youtube så är det att kasta skit på andra.

Är det inte lite konstigt ändå att Rask inte blivit avstängd från plattformen? Vill dom verkligen ha honom där?
Man går inte på småsten när det finns berg...
Citera
2022-04-07, 00:57
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Man går inte på småsten när det finns berg...
Småsten är Baronens specialitet, helst sådana med funktionsnedsättningar.

Drömoffret för Rask är en autistisk, rullstolsburen, cp-skadad stum person, jävlar i mig vad den människan skulle få sig en omgång på kanalen.
Citera
2022-04-07, 01:28
Medlem
HotPopcorns avatar
Var inte Storbajset en storslagen musiker en gång i tiden? Hur går det med det? Han skulle väl tjäna multum på sin musik? Han gjorde ju en stor hit om Lennart Bladh?

Eller har han lagt ner det?

Spelar han in nåt nytt alls nuförtiden?

Eller går all hans tid till den förskräckligt designade webbshoppen han har?
Citera
2022-04-07, 01:41
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Vill målsägande istället träffas och prata igenom detta istället för att gå genom "ombud" på sociala medier och göra det skitkrångligt?
Målsägande är välkommen hem till mig på eventuellt avtalad tid för att få sig en ordentlig ursäkt från botten av mitt hjärta.
Men jag är trött på denna arga slöja.
Jag har 1000 gånger sagt att jag ljuger?
Hur många gånger mer skall jag säga det?
Har många gånger nu sagt att jag varit ett ordentligt svin som gjort fel, att jag insett mina misstag och aktivt arbetar för att förbättras för framtiden.
Det är ett faktum att jag inte kommer att sitta och publicera videos där jag i detalj går in på dessa saker, det leder till ett nytt åtal och det vet du.
Jag är just nu under skyddstillsyn vilket innebär att jag under de kommande två åren får typ fängelse
om jag döms för något nytt under dessa kommande två år.
Jag har redan hängt ut familjen en gång, det finns inte på kartan att jag på nätet sitter och river upp såren igen för denna familj på min youtubekanal för alla att se, då gör jag exakt samma sak igen, är det det du vill? eller vad föreslår du?
Minnet är bra men kort? Se det fetade,
Citera
2022-04-07, 02:57
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotPopcorn
Var inte Storbajset en storslagen musiker en gång i tiden? Hur går det med det? Han skulle väl tjäna multum på sin musik? Han gjorde ju en stor hit om Lennart Bladh?

Eller har han lagt ner det?

Spelar han in nåt nytt alls nuförtiden?

Eller går all hans tid till den förskräckligt designade webbshoppen han har?

All tid går väl att spela in den där podcasten som är "fett bra, de är inte jag som säger de utan andra".
Citera
2022-04-07, 04:31
Undrar hur en typisk dag i Baronens liv ser ut. Skulle tippa på att han sover till minst 13:00 för att sedan förflytta sig till soffan och glo på TV till 18:00. Sedan inser han att han inte gjort ett piss på hela dagen, så för att imponera på Tessan och barnen så förflyttar han sig till köket för att tillaga någon av sina "kulinariska läckerheter". Halvsunkig pizza eller torftiga vitlöksbröd står alltsomoftast på menyn. Maten smakar förmodligen skit, men familjen har inte hjärta att krossa Baronens ego genom att berätta sanningen. Efter maten får Tessan givetvis ta hand om disken och natta barnen, för Baronen har redan "jobbat arslet av sig" under dagen och har ingen ork kvar. Baronen förflyttar sig sedan med stor möda till datorn för att spela in sin pissiga podcast (som knappt invringar några pengar till hushållet). Efter timmar av "hårt arbete" så däckar han av utmattning framför datorn för att sedan vakna upp vid lunchtid nästa dag och så börjar han om på ny kula. Vilken fantastisk farsa han är! Han drar verkligen ett tungt lass för att håva in pengar till familjen. Med lite tur tjänar han en hel hundralapp i månaden. Halleluja!
Citera
2022-04-07, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Vad är det som skiljer Erik från alla andra frågar Rättskipare-Baronen..

Ja du han har skänkt pengar till en insamling som du delat på dina sociala medier. Han har inte köpt en vara och inte erhållit varan som de övriga i brottsmålet emot kvinnan. Så jävla pinsam och sitta och prata rakt upp och ner ur nattmössan, inte en enda sak han säger i videon stämmer ju.
Basunerar ut sina egna åsikter om hur en åklagare skall sköta sitt jobb. Att bevisa att insamlingen var ett bedrägeri kan bli riktigt svårt och just detta saknades i anmälan, därav blir det att inget brott begåtts.
Hur kan man inte fatta detta? Jo man är inte påläst, man tar inte reda på fakta, man är en idiot!

Till sist: Pinsamt!!

Han är verkligen duktigt dum i huvudet vår käre Förtalsbaron. Samtidigt har vi socfall i kommentarerna som skriver saker som ”skönt att vi har dig som står upp och uppmärksammar sånt här”. Han är verkligen talanglös, och han borde bara lägga ner det här jäddra youtubandet.
Citera
2022-04-07, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Undrar hur en typisk dag i Baronens liv ser ut. Skulle tippa på att han sover till minst 13:00 för att sedan förflytta sig till soffan och glo på TV till 18:00. Sedan inser han att han inte gjort ett piss på hela dagen, så för att imponera på Tessan och barnen så förflyttar han sig till köket för att tillaga någon av sina "kulinariska läckerheter". Halvsunkig pizza eller torftiga vitlöksbröd står alltsomoftast på menyn. Maten smakar förmodligen skit, men familjen har inte hjärta att krossa Baronens ego genom att berätta sanningen. Efter maten får Tessan givetvis ta hand om disken och natta barnen, för Baronen har redan "jobbat arslet av sig" under dagen och har ingen ork kvar. Baronen förflyttar sig sedan med stor möda till datorn för att spela in sin pissiga podcast (som knappt invringar några pengar till hushållet). Efter timmar av "hårt arbete" så däckar han av utmattning framför datorn för att sedan vakna upp vid lunchtid nästa dag och så börjar han om på ny kula. Vilken fantastisk farsa han är! Han drar verkligen ett tungt lass för att håva in pengar till familjen. Med lite tur tjänar han en hel hundralapp i månaden. Halleluja!

Han vaknar kring lunch, han ligger kvar i sängen minst en timme och kollar på något på TV eller scrollar igenom sociala medier. Sedan går han upp, duschar jättevarmt och jättelänge och käkar nåt. Sedan är det skärmar, skärmar, skärmar som gäller hela tiden fram till han ska sova igen, för att han inte står ut med sig själv och måste därför distrahera sig från sitt inre. Han sitter och scrollar Instagram, han sitter och kollar youtube, han sitter och kollar Netflix. Ibland drar han på en podcast. Han säger sig gå ut och gå varje dag också. När han gör det har han förstås en podcast på för att stänga ute sina egna tankar och ljudet av den riktiga världen.

När barnen kommer hem så kanske han lagar mat, men skärmen är inte långt borta. Han har den alltid nära till hands så han kan scrolla igenom sociala medier, förmodligen går en podcast hela tiden när han inte kan ha ögonen på en skärm också. Sedan är det kolla på skärm tillsammans med familjen, filmer på Netflix, därefter nattas barnen. Rask kanske sitter vid datorskärmen och redigerar en video där han har filmat sig själv. Därefter startar Rask upp tiggarlive, där han sitter vid datorskärmen och ”hänger med följarna”, egentligen sitter han mest och pratar om sig själv.

Sedan går Rask in i köket och svänger ihop något ”kvällsgott”, han förevigar det kanske genom att filma och lägga upp på Instagram-story, i skrytsyfte så han kan få en massa beröööm och frååågor.

Sedan lägger sig Baronen vid 1-tiden, men han somnar inte då. Nej, han slår förstås igång TV:n och kollar på något på Netflix och småscrollar på telefonen fram till 3-4 någon gång när han däckar av utmattning.

En vanlig dag i en dopamin-junkies liv med andra ord.
Citera
2022-04-07, 08:30
Varför får denna tråd ligga kvar?
Med tanke på att han inte är någon vidare youtuber eller "videokreatör".
Han är en wannabe, som inte förstår att han inte har "det".
En copycat som inte har någonting eget att komma med, förutom när det gäller att stalka och förtala människor.
Hans konstprojekt, missbruksbloggenvloggen, är sorglig och tragisk, med tanke på att den enda anledningen för Alex del, var att få synas och att få medlidande för hur "svårt" han har det. Han vill framstå som ansvarstagande och pappa till sin pappa...någonting som ibland även innefattar pappa till lillebror också. Från 11-års åldern. Det skiljer lite i årtal beroende på vad Alex vill spela på för strängar.
Att mamma funnits som trygghet under hela uppväxten, nämns inte.
När Freddan reste och arbetade, levde Alex rövare och hade bajsfestival i pappans lägenhet. Han lekte rockstjärna/badass..
Är det inte dax att sätta punkt för Alex "karriär"?
Han har förgäves sökt bekräftelse inom ett bredspektra...
Youtuber
Influencer
Kreatör
Videokreatör
Låtskrivare
Artist
Maskrosbarn
Drabbad av extrem psykisk ohälsa
Vloggare
Podcaststjärna
Gastronom
Hobbypsykolog
Musikrecensent
Kizzexpert
Medberoende
Alkoholist
Sheriff i grannskapet
Kick-ass-farsa
Egenföretagare
Jurist
Allt jag ser är en avundsjuk patetisk
missbrukare.
Han missbrukar människor, alkohol, troligen andra substanser.
Han drar sig inte för att hugga folk i ryggen, iallafall inte sålänge som medberoende medgörare som farfar eller lättledda människor inte vill se att dem matar den onda vargen
Citera
2022-04-07, 08:49
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Han vaknar kring lunch, han ligger kvar i sängen minst en timme och kollar på något på TV eller scrollar igenom sociala medier. Sedan går han upp, duschar jättevarmt och jättelänge och käkar nåt. Sedan är det skärmar, skärmar, skärmar som gäller hela tiden fram till han ska sova igen, för att han inte står ut med sig själv och måste därför distrahera sig från sitt inre. Han sitter och scrollar Instagram, han sitter och kollar youtube, han sitter och kollar Netflix. Ibland drar han på en podcast. Han säger sig gå ut och gå varje dag också. När han gör det har han förstås en podcast på för att stänga ute sina egna tankar och ljudet av den riktiga världen.

När barnen kommer hem så kanske han lagar mat, men skärmen är inte långt borta. Han har den alltid nära till hands så han kan scrolla igenom sociala medier, förmodligen går en podcast hela tiden när han inte kan ha ögonen på en skärm också. Sedan är det kolla på skärm tillsammans med familjen, filmer på Netflix, därefter nattas barnen. Rask kanske sitter vid datorskärmen och redigerar en video där han har filmat sig själv. Därefter startar Rask upp tiggarlive, där han sitter vid datorskärmen och ”hänger med följarna”, egentligen sitter han mest och pratar om sig själv.

Sedan går Rask in i köket och svänger ihop något ”kvällsgott”, han förevigar det kanske genom att filma och lägga upp på Instagram-story, i skrytsyfte så han kan få en massa beröööm och frååågor.

Sedan lägger sig Baronen vid 1-tiden, men han somnar inte då. Nej, han slår förstås igång TV:n och kollar på något på Netflix och småscrollar på telefonen fram till 3-4 någon gång när han däckar av utmattning.

En vanlig dag i en dopamin-junkies liv med andra ord.

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Varför får denna tråd ligga kvar?
Med tanke på att han inte är någon vidare youtuber eller "videokreatör".
Han är en wannabe, som inte förstår att han inte har "det".
En copycat som inte har någonting eget att komma med, förutom när det gäller att stalka och förtala människor.
Hans konstprojekt, missbruksbloggenvloggen, är sorglig och tragisk, med tanke på att den enda anledningen för Alex del, var att få synas och att få medlidande för hur "svårt" han har det. Han vill framstå som ansvarstagande och pappa till sin pappa...någonting som ibland även innefattar pappa till lillebror också. Från 11-års åldern. Det skiljer lite i årtal beroende på vad Alex vill spela på för strängar.
Att mamma funnits som trygghet under hela uppväxten, nämns inte.
När Freddan reste och arbetade, levde Alex rövare och hade bajsfestival i pappans lägenhet. Han lekte rockstjärna/badass..
Är det inte dax att sätta punkt för Alex "karriär"?
Han har förgäves sökt bekräftelse inom ett bredspektra...
Youtuber
Influencer
Kreatör
Videokreatör
Låtskrivare
Artist
Maskrosbarn
Drabbad av extrem psykisk ohälsa
Vloggare
Podcaststjärna
Gastronom
Hobbypsykolog
Musikrecensent
Kizzexpert
Medberoende
Alkoholist
Sheriff i grannskapet
Kick-ass-farsa
Egenföretagare
Jurist
Allt jag ser är en avundsjuk patetisk
missbrukare.
Han missbrukar människor, alkohol, troligen andra substanser.
Han drar sig inte för att hugga folk i ryggen, iallafall inte sålänge som medberoende medgörare som farfar eller lättledda människor inte vill se att dem matar den onda vargen

Två klockrena inlägg! Han är ett svin och kommer inte ändras. Men om tråden kan stängas vore det fantastiskt. Då skulle han bara ha sin 10-20 muppar(hans ord, "mupphem") som kollade och älskade allt han gör.

Listan på hans misslyckanden är lång. Bra sammanfattat Mumsbulle. Och vad hände med boken som var klar för några år sedan? Så sorgligt att se en vuxen man vara så desperat efter att lyckas bli känd. Innan barn är det en sak om man håller på så. Men med tre barn är det dags att skärpa sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in