2021-12-16, 17:47
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
T gick ju genom hela proceduren på senaste liven, allt såg väldigt bra ut, nu är ju inte hon någon doktorn, men jag antar att vi får höra mer sanning från henne och det är förmodligen det som skrivits i deras ”familjegrupp”. Men tror rask försöker få lite sympati och få det att se värre ut. Som sagt på T lät det väldigt bra. Men det kanske var hennes adhd som prata 🤷‍♂️

26:10 in i klippet
https://youtu.be/yIrjKmLVZIw
Tack för tipset, det är segt att bevittna raskens live. Jag förstår inte att T inte passar på att sova, hon "väljer" att chatta och gäspa, supertrött för att A kommer vakna om x antal timmar.
Jag tror vi alla kan räkna ut vem som tar nätterna.. T sitter och smygviskar för att inte väcka A, sånt bryr sig inte dummerjöns om. Han skulle inte ens behöva en mic.
ALLT LJUS PÅ MIIIIIIG!
så går han förbi bakom, med ölmagen, blek och slapp. Så ont i sin rygg...
Det är provocerande att bevittna hans totala oförmåga att bry sig om någon annan än sig själv.
Frågan är När får T nog?
Citera
2021-12-16, 18:18
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tack för tipset, det är segt att bevittna raskens live. Jag förstår inte att T inte passar på att sova, hon "väljer" att chatta och gäspa, supertrött för att A kommer vakna om x antal timmar.
Jag tror vi alla kan räkna ut vem som tar nätterna.. T sitter och smygviskar för att inte väcka A, sånt bryr sig inte dummerjöns om. Han skulle inte ens behöva en mic.
ALLT LJUS PÅ MIIIIIIG!
så går han förbi bakom, med ölmagen, blek och slapp. Så ont i sin rygg...
Det är provocerande att bevittna hans totala oförmåga att bry sig om någon annan än sig själv.
Frågan är När får T nog?
Anledningen till att T sitter live tror jag är för att få in några korvören till skulderna, dom där lånen kostar säkert flera tusen I månaden, då pratar jag bara om räntekostnaden...

Alexs ryggproblem beror på att han ligger ner för mycket, hans kropp behöver aktivering, ser inte ut som han har en muskel på kroppen. Eftersom han ändå bara ligger hemma på dagarna tycker man att han borde kunna träna iaf, träning är också ett bra sätt att motverka stress men han vill ju bara ta en oxascand så han kan få ta det lugnt nån jävla gång...

Skulle förresten vilja veta hur han "tagit hand om sitt mående". För allt han gör nu är odlar ångest i skolådan...
Citera
2021-12-16, 18:26
Avstängd
Jag håller med Micro här, att sitta och hota till höger och vänster på nätet tyder inte det minsta på att han är våldsam, snarare tvärtom. Likadant med anekdoter om när man slogs med 5 på en gång.
Typiskt såna som gapar och muckar på fyllan i krogkön sen börjar dom tjuta och anmäler när dom råkar få en vinge. Det är Rask i ett nötskal. Skitskallen tordes ju inte ens fejsa målsägarna i rätten.

Däremot lär han psykiskt sett ha misshandlat skiten ur T för längesen. Skulle hon komma loss skulle hon med all säkerhet välja nåt lika illa eller ännu värre pga sin skeva självbild skapad av GaslightBaronen den glimrande sir.
Citera
2021-12-16, 18:30
Medlem
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vi är helt överens om det.
Att han är nedlåtande och gör narr av henne och hur han framställer henne är en typ av psykisk misshandel. Det som hävdas att han skulle vara våldsam och fysiskt farlig för henne och/eller barnen finns det däremot inget belägg för.

Mmm, verkar inte vara en bra karl.
Citera
2021-12-16, 18:41
Medlem
Ny video från bajsbaronen, han öppnar med att han sökt jobb! Gosse, nu brinner det i knutarna.

Bra rask, rodda hem nu ett jobb och bli normal.
Citera
2021-12-16, 18:48
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Ny video från bajsbaronen, han öppnar med att han sökt jobb! Gosse, nu brinner det i knutarna.

Fräscht att marknadsföra sitt "företag" i 5 minuter och 30 sekunder i en video där han pratar om ett självmord.

Finns fan ingen heder i den kroppen.
Citera
2021-12-16, 18:54
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Fräscht att marknadsföra sitt "företag" i 5 minuter och 30 sekunder i en video där han pratar om ett självmord.

Finns fan ingen heder i den kroppen.
Det bekommer inte honom, han är girig och vidrig.
Hur blev det med hans skitungenuppladdningar? Har de som ofrivilligt exponerats bett honom att lägga ner? Jag som väntar med spänning på bukakkemyset..
Tragiskt att C*arina o T*omas är ett par som inte har det lätt. Han är jättedålig, de ser inte ut att må bra, någonstans. Men vad gör det? Swisheliswish, så mår raskis så mycket bättre.
Citera
2021-12-16, 18:54
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talad13
Vilken var eran favorit Rask era?

Var det AMG eran?
Hoffa eran?
Webbshop eran?
Glimrande sir eran?
Hund eran?

Personligen måste jag själv nästan säga att den nuvarande snustorkenibarnenshår eran är jävligt go den med.
Dödshot-eran var ju bäst. När han bröstade upp sig och visade patronerna som hade DNA-topsats och fan kontakter med åklagare och "konstaplar".
Citera
2021-12-16, 18:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av virr82

kolla kommentarer där en Rasmus Eriksson tipsar arbetssökarBaronen om hur oljorna ska bli attraktivare för kund = Ta bort ALLT som har med Rask själv att göra
Citera
2021-12-16, 18:57
Medlem
Frickys avatar
Det är ganska komiskt att höra att han valt att utesluta jobb som innebär där man jobbar med andra människor, t.ex på ett äldreboende för att han "inte klarar av det".

Han berättar att han istället har valt att fokusera på hitta jobb som telefonförsäljare.

Hur tänker han? Vill han gräva sin egna grav? Lider man av psykisk ohälsa så är säljjobb det sista du ska ansöka till. Har själv jobbat med försäljning och dom som inte mår bra mentalt klarar inte av jobbet under en längre period.

Hur ska Rask klara att ha en säljchef som kommer pressa honom när han inte lyckas sälja sina telefonabonnemang?

Lider man av psykisk ohälsa så bör man inte heller jobba på en arbetsplats där ens lön anpassar sig efter din prestation, startlönen är rent ut sagt bedrövlig så det gäller att alltid leverera om man vill ha en godkänd lön.

Haha nä, jag ger han inte många veckor på ett säljjobb innan han är tillbaka och tigger i sina lives på heltid.
Citera
2021-12-16, 18:59
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Det är ganska komiskt att höra att han valt att utesluta jobb som innebär där man jobbar med andra människor, t.ex på ett äldreboende för att han "inte klarar av det".

Han berättar att han istället har valt att fokusera på hitta jobb som telefonförsäljare.

Hur tänker han? Vill han gräva sin egna grav? Lider man av psykisk ohälsa så är säljjobb det sista du ska ansöka till. Har själv jobbat med försäljning och dom som inte mår bra mentalt klarar inte av jobbet under en längre period.

Hur ska Rask klara att ha en säljchef som kommer pressa honom när han inte lyckas sälja sina telefonabonnemang?

Lider man av psykisk ohälsa så bör man inte heller jobba på en arbetsplats där ens lön anpassar sig efter din prestation, startlönen är rent ut sagt bedrövlig så det gäller att alltid leverera om man vill ha en godkänd lön.

Haha nä, jag ger han inte många veckor på ett säljjobb innan han är tillbaka och tigger i sina lives på heltid.
Han kommer väl sälja på gamla och förståndshandikappade personer något livstidsabonnemang på en fotfil eller nått..
Senast redigerad av Mumsbulle 2021-12-16 kl. 19:20.
Citera
2021-12-16, 19:01
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det bekommer inte honom, han är girig och vidrig.
Hur blev det med hans skitungenuppladdningar? Har de som ofrivilligt exponerats bett honom att lägga ner? Jag som väntar med spänning på bukakkemyset..
Tragiskt att C*arina o T*omas är ett par som inte har det lätt. Han är jättedålig, de ser inte ut att må bra, någonstans. Men vad gör det? Swisheliswish, så mår raskis så mycket bättre.
Jag lider genuint med T&C.

C*rina skriver ofta i Rasks live (framförallt när Tessan kör) och frågar om dom ska ses på en fika.

Tessan ger bara C falska förhoppningar gång på gång, detta har snart pågått i ett halv år (!).

Det är synd att T&C förmodligen inte har så många vänner, annars hade dom förstått att Rask och Tessan bara har en ytlig kontakt med dom för att dom är generösa på Swish.

Det verkar inte heller direkt som att T&C har en bra ekonomi, vilket gör det ännu mer tragiskt när dom blir utnyttjade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in