Citat:
Ursprungligen postat av
Stallhagen
Så på 12 år har han kommit exakt ingenstans. Det där kunde juvara skrivet igår??
Frågan är om han går på socialbidrag än idag?
Tror att den enda anledningen att han "nu" sökt jobb och inte är pappaledig, beror på att han inte hade några intjänade pappadagar, värda att plocka ut.
Han kan inte få a-kassa eller socbidrag för noll ansträngning.
Den egna firman, blev inte lönsamt, inget starta egetbidrag, rika trollet farfar kommer till undsättning, betalar allt, vilket gör att idioten kan sno pengar av farsan, snorta amfetamin i farfars hyrda "klädesbutikslokal" sno växelkassan och dra och tjacka sprit och mysa vid hamnen, fasen vilken affärsidé?! Stolt som en tupp, är han. Leendet och "allt ljus på mig" jag är legit med i en dokumentär om psykisk ohälsa, alltså är det sant att jag mår dåligt...
Han tycker ju att han kommit långt, men som du och flera konstaterar, han är kvar i samma skitiga kalsonger.
Han "tjänar" fan inte ihop till halva hyran, det räcker inte ens till allt snus.
Gällande snuset, så är det så vidrigt, hur han spottar ut, sopar ner, kladdar av snussnusket på kläder, möbler, golv.
De har en ettåring, som har två bröder förvisso, men de kryper inte runt på samma sätt på golvet...
Socialen? Hoho?