2021-12-15, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Precis, därför vore det fint med en som håller i debatten. Så att han inte slingrar ihjäl sig, utan håller det sakligt. Vågar han inte? Haha, så skevt att komma med idén och sedan bara ducka.. Men förvånad blir man ju inte.

Tror inte du behöver röja vem du är förresten. En rånarluva på så är du anonym för alla som inte känner dig iallafall👍

Borde ju gå att hålla i båda två i ett videosamtal bara med en överenskommelse att hålla sig konkreta och en fråga i taget med sanningsenliga svar! Vad är annars syftet för honom? Att ”vinna” en debatt med att fortsätta slingra sig och ljuga? Då gör han ju bara bort sig
Citera
2021-12-15, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nej, han har inte bett om ursäkt. Han ser ingen anledning till det. Att göra en video där han ber om ursäkt dementerar de falska anklagelser som gjort att människor lider än idag, finns inte på kartan.
Han påstod att han var sjuk, så han var på rättegång via telefon.

Att fakriskt göra en sån video där man vet om ursäkt har ju de flesta normala kreatörer gjort när de gjort bort sig för att rädda prenumeranter etc. Mycket ”konstigt” att han fortfarande ligger på 140 tusen prenumeranter efter all skit 😂 Finns ju en enkel förklaring men även det vägrar han ju att svara på. Tror att minst 100 tusen av hans följare är köpta med all säkerhet för att det ska se bra ut! Har aldrig sett en kanal med 140k prenumeranter som snittar kanske 5000 visningar per video till och med han borde fatta att alla ser att det inte är verkligheten
Citera
2021-12-15, 22:09
Medlem
Citat:
Offtopic, hur gamla är dina barn? Om de sett rasken, vad tycker dem om honom? Vad skylle de tycka om du betedde dig som honom?

Ser inte vart åldern på mina barn är relevant! Oftopic som du själv skrev 😊
Diskuterar gärna Rask men detaljer om mina barn känner jag är lite väl skevt att fråga om o vad du nu har för nytta av den infon 🤔
Senast redigerad av Fisosgrisos 2021-12-15 kl. 22:09. Anledning: Felskrivning
Citera
2021-12-15, 22:14
Medlem
Citat:
Offtopic, hur gamla är dina barn? Om de sett rasken, vad tycker dem om honom? Vad skylle de tycka om du betedde dig som honom?

Sen hade jag aldrig för mitt liv betett mig som Bajsbaronen inför mina barn eller annars heller. Hade jag betett mig som honom hade med all säkerhet min fru tagit ut skilsmässa och ansökt om ensam vårdnad 😂 Till skillnad från Bajsbaronen så tar jag hand om min familj oavsett hur ”dåligt” jag själv skulle må. Vilket jag och de flesta andra oxå har gjort i perioder utan att bli dagdrivare som inte bidrar med ett skit till samhället förutom förödelse och kostar massa pengar. Föresten hade ja nog fått stryk av vänner och familj om jag lät min fru försörja mig medans jag satt på arslet och gnällde på youtube och gjorde så att halva Sverige hatade våran familj 🤦‍♂️
Citera
2021-12-15, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Sen hade jag aldrig för mitt liv betett mig som Bajsbaronen inför mina barn eller annars heller. Hade jag betett mig som honom hade med all säkerhet min fru tagit ut skilsmässa och ansökt om ensam vårdnad 😂 Till skillnad från Bajsbaronen så tar jag hand om min familj oavsett hur ”dåligt” jag själv skulle må. Vilket jag och de flesta andra oxå har gjort i perioder utan att bli dagdrivare som inte bidrar med ett skit till samhället förutom förödelse och kostar massa pengar. Föresten hade ja nog fått stryk av vänner och familj om jag lät min fru försörja mig medans jag satt på arslet och gnällde på youtube och gjorde så att halva Sverige hatade våran familj 🤦‍♂️

Just detta som Rask behöver!
Ok.. kanske inte stryk men att ALLA i familjen sätter stopp. Ju tidigare desto bättre!
Citera
2021-12-15, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ni kör väl online? (skype) Jag tror aldrig han vågar sig ut till en irl debatt, han har ju tidigare kört live debatt med bla peddot Elyas Afen.

Sen har jag en fråga till Rask: Varför har du inte lasrat bort dina tatueringar i ansiktet ännu? Det är andra gången du går ut med att du ska göra det, ville dom inte göra det mot en shout out på insta?
Haha, det finns inte en chans i helvete att han har råd att lasra bort skiten i ansiktet.
Citera
2021-12-15, 22:41
Avstängd
KungPungPats avatar
Bellman och skaparna av loos snoos hade rullat i graven av skratt om dom visste hus Rask smetar snus på sina barns huvuden.
Citera
2021-12-15, 23:35
Medlem
knark-kungens avatar
Kan det varit här det skar sig med hoffa?

Tycker han är skitlöjlig som inte ens kan äta en strömming.

https://youtu.be/-aoZhzmlAgU

Bonus: 13:00 Rask slänger iväg sin rosa hatt till följarna som mest verkar bestå av 12 åriga tjejer.
Citera
2021-12-16, 00:18
Medlem
talad13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Kan det varit här det skar sig med hoffa?

Tycker han är skitlöjlig som inte ens kan äta en strömming.

https://youtu.be/-aoZhzmlAgU

Bonus: 13:00 Rask slänger iväg sin rosa hatt till följarna som mest verkar bestå av 12 åriga tjejer.

Var detta före eller efter Rask sa han skulle skalla Hoffa nästa gång de sågs?
Om svaret är ja var det säkert där det börja, garanterar dig att han kände att Hoffa förnedrar honom efter att han inte klarade av att äta surströmmingen framför alla barn och fans.
Citera
2021-12-16, 00:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talad13
Var detta före eller efter Rask sa han skulle skalla Hoffa nästa gång de sågs?
Om svaret är ja var det säkert där det börja, garanterar dig att han kände att Hoffa förnedrar honom efter att han inte klarade av att äta surströmmingen framför alla barn och fans.
Barn OCH Fans????

Jag såg bara barn som var fans.
Citera
2021-12-16, 00:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Bajsbaronen har enligt egen utsago en riktigt extra rejäl FB-dase, så sluta jiddra bruschan!

Jag har dock hört från en tjej han varit med att han har samma kuksize som sin idol GG Allin.
Citera
2021-12-16, 01:02
Medlem
talad13s avatar
Vilken var eran favorit Rask era?

Var det AMG eran?
Hoffa eran?
Webbshop eran?
Glimrande sir eran?
Hund eran?

Personligen måste jag själv nästan säga att den nuvarande snustorkenibarnenshår eran är jävligt go den med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in