2021-12-15, 15:24
https://youtu.be/gbexu4o0030
Här har vi en riktigt utsatt människa vid namn rask, som får så mycket beställt i sitt namn.. sängar, taxibilar varje dag
Citat
-Fukka inte med mig, då blir det bröd och vatten!

Det är en kort reuploadmix av rasks värderingar, han hånar i slutet en kille som vill prata om självmord och garvar
Senast redigerad av Mumsbulle 2021-12-15 kl. 15:29.
Citera
2021-12-15, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tack! Ska kolla upp det där.

Vettitusan om det skulle räcka, latmasken hade väl självmant adopterat bort ungarna för att få in några tusen.

Throwback Clue-News! YT-Sverige säger sitt om Bajsmannen, enjoy!

Hoppas timestampen funkar nu annars börjar det vid 7:13

https://youtu.be/MFUWgUm-n2M

Lägg märke till barnens tjoande i bakgrunden i sekvensen när Rask tigger donationer till ett hundköp. Han har bergis redan lovat dem att vi ska skaffa hund.

När jag var i lågstadieåldern hade jag blivit överlycklig av ett sådant löfte. Inget snack om den saken. Just därför fick jag aldrig sådana löften av mina föräldrar, för de visste att det inte var något man kunde hålla.

Det är mer klandervärt än att han bad om pengar till hundköpet utan att genomföra det. Man ska inte lova barn saker och göra dem besvikna. Det är ett ansvarslöst skitbeteende.
Citera
2021-12-15, 15:35
Rasken har löst problemet med att han är sjuk hela tiden...mögel i köket? Fukt?
https://youtu.be/qfp5o5DbXtk
Det är i juletid, för ett år sen
Sen visar han upp sina mögelangrepp i badrummet...som senare visade sig vara hans egen lort
Senast redigerad av Mumsbulle 2021-12-15 kl. 15:40.
Citera
2021-12-15, 15:38
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Lägg märke till barnens tjoande i bakgrunden i sekvensen när Rask tigger donationer till ett hundköp. Han har bergis redan lovat dem att vi ska skaffa hund.

När jag var i lågstadieåldern hade jag blivit överlycklig av ett sådant löfte. Inget snack om den saken. Just därför fick jag aldrig sådana löften av mina föräldrar, för de visste att det inte var något man kunde hålla.

Det är mer klandervärt än att han bad om pengar till hundköpet utan att genomföra det. Man ska inte lova barn saker och göra dem besvikna. Det är ett ansvarslöst skitbeteende.
Ja han har lovat och basunerat ut resor till legoland, som blev ändrat till high chaparall, fast flera år senare betalt av någon med mindre trevliga affärer. Kan man säga att rasken prostituerar sig?
Citera
2021-12-15, 15:42
Avstängd
PeterJihadis avatar
Har sett den här tjommen då och då. Han verkar ha en förljugen personlighet där han både hittar på och överdriver. Som alla de gånger han påstår att han varit i handgemäng med folk, så försöker han framstå som en badass slagskämpe, som inte backar för något.
Det som är tragiskt med sådana personer är att även om det de berättar är sant - så tror man dem ändå inte.
Han påminner om en något mer intelligent Papinik.
Citera
2021-12-15, 15:50
Medlem
talad13s avatar
Här har ni ett riktig goding asså, behövs ingen timestamp.
Titta de första 5 sekunderna medans T sitter med bebisen i famnen så ska Rask beksriva vad ett rimjob är.

https://youtu.be/0dUuW9riOl4
Citera
2021-12-15, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja han har lovat och basunerat ut resor till legoland, som blev ändrat till high chaparall, fast flera år senare betalt av någon med mindre trevliga affärer. Kan man säga att rasken prostituerar sig?

Tror inte Rask gör det av illvilja eller någonting. Han bara säger det han vill för stunden utan någon tanke bakom. Han använder detta som en ursäkt och snackar om att "det är så han fungerar som människa och kan inte hjälpa det."

Saken är bara att det är en väldigt dålig ursäkt. Om man vet att man har karaktärsdrag som är problematiska så jobbar man med dessa. Om jag vill ge mina barn en resa till Legoland men samtidigt vet med mig att det inte är helt säkert att ekonomin håller så är det mitt ansvar att hejda mig själv innan jag kommer med löften om det, för följden är att jag gör mitt eget kött och blod besvikna, och det är inte det minsta OK, även om det inte var avsikten.

Väldigt många onda gärningar begås med goda avsikter. Rask kan för all del använda ursäkten när han utlovat boksläpp och annat till sina följare på sociala medier, men när det handlar om riktiga saker som betyder något så finns det inga ursäkter. Det är ett ofattbart lågt beteende.

Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Har sett den här tjommen då och då. Han verkar ha en förljugen personlighet där han både hittar på och överdriver. Som alla de gånger han påstår att han varit i handgemäng med folk, så försöker han framstå som en badass slagskämpe, som inte backar för något.
Det som är tragiskt med sådana personer är att även om det de berättar är sant - så tror man dem ändå inte.
Han påminner om en något mer intelligent Papinik.

Mycket riktigt. Rasken påminner i allra högsta grad om Papiniken. Ett något mer långtgående konsekvenstänk, så han hejdar sig i många situationer. Annars är likheten slående.

Även att han, som du säger, är så jävla förljugen som person att det är svårt att ta något han säger som sanningar. Sen att han kommer med invändningen att folk ska ge sig, att det bara är bagateller han ljuger om och att det inte är så farligt. Han verkar vara helt oförstående till att om han nu tycker att det är rimligt att ljuga om bagateller, varför ska man utgå från att han inte även ljuger om stora saker också?
Citera
2021-12-15, 16:03
https://youtu.be/nmeFFGHoXpk
Här påstår rask att soc är över och att han börjar må bra, skriker om pattknullaren..

Men det var inte över, eftersom han fick hembesök och fler videos kom. När man sen ser vad anmälan innehåller, blir det så jävla tragiskt att han försöker intala sig själv att han är bäst och alla andra drar saker ur "ärslet"
Citera
2021-12-15, 16:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
https://youtu.be/gbexu4o0030
Här har vi en riktigt utsatt människa vid namn rask, som får så mycket beställt i sitt namn.. sängar, taxibilar varje dag
Citat
-Fukka inte med mig, då blir det bröd och vatten!

Det är en kort reuploadmix av rasks värderingar, han hånar i slutet en kille som vill prata om självmord och garvar
Det hade varit trevligt med original videon. När han pratar om bögar så är det ihopklippt vid antiuttalandena så det är svårt att avgöra om det är mixen eller om det är han själv som säger dessa saker med den andemeningen.
Citera
2021-12-15, 16:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Vad är ditt syfte i den här tråden? Du kan ju bilda dig en egen uppfattning utan att behöva ta någon här på orden. Jag uppfattar det som att du har ett bestämt mål med dina inlägg men ingen av oss förstår vart du vill komma. Skulle ett eventuellt giltigt svar av en användare totalt få dig att omvärdera Raskens? Är han hederlig och untouchable fram tills frågan om produktkritiken är besvarad?

Men snälla, kan vi inte bara enas om att ignorera idioten? Please?
Citera
2021-12-15, 16:51
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det hade varit trevligt med original videon. När han pratar om bögar så är det ihopklippt vid antiuttalandena så det är svårt att avgöra om det är mixen eller om det är han själv som säger dessa saker med den andemeningen.
Jag håller med, med detta vill jag att raaken ska förstå att det han väljer att filma och dela på youtube, stannar kvar. Det är omöjligt att ha koll på spridning eller ihopklippt av någon annan. Det är någonting hans närstående kan få upptryckt resten av livet.
Citera
2021-12-15, 16:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag håller med, med detta vill jag att raaken ska förstå att det han väljer att filma och dela på youtube, stannar kvar. Det är omöjligt att ha koll på spridning eller ihopklippt av någon annan. Det är någonting hans närstående kan få upptryckt resten av livet.
Ja precis, men det är ju inget som han bryr sig om så länge han själv får synas och höras. Det är det som är viktigt och betyder något - inte vad barn och övriga kan möta för reaktioner på hans svinerier.

Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Säger användaren som har Rask som avatar....
Användaren syftade nog inte på Rask ... trodde du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in