2021-12-13, 00:56
Medlem
AlexxHookers avatar
Sorry asså men gav upp efter otaliga sidor, kan omöjligen besvara allt som hänt under tiden jag var borta, låg 30-40 sidor bak men för varje sak jag skriver kommer tre nya svar från er typ, jag kommer aldrig komma ikapp, så jag hoppar fram till nutid istället.
Citera
2021-12-13, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
"Känns som de bara är ja som bryr mig."
Dude, se på din profilbild, du är här av helt andra skäl gubben.
Du är här för att grupprunka, ryggdunka och godhetsknarka medans du får pissa lite =)

Nej han är här för att säga sanningen vilket du just fick i ansiktet! När du ser sanningen börjar du pladdra om hur kass denna tråd är istället som alltid! Du är exposed Bajsbaronen din jävla mansgris! Usch du borde skämmas hur du förnedrar din fru och till råga på det får hon stå för brödföda och husrum! Örfila dig själv för fan du är en skam för alla män
Citera
2021-12-13, 00:58
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
"Känns som de bara är ja som bryr mig."
Dude, se på din profilbild, du är här av helt andra skäl gubben.
Du är här för att grupprunka, ryggdunka och godhetsknarka medans du får pissa lite =)
Come on bro, look up cause u cant see, this is me giving u a hand.

Försöker endast peppa igång dig, vad är dina planer angående arbete 2021, är du redo att börja söka eller ska du ligga hemma ett år till?
Citera
2021-12-13, 00:59
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Snälla! Du underminerar,idiotförklarar o kör över henne konstant! De är fan synd om henne vilken jävla mansgris du är mot henne

Detta stämmer inte, och tror du detta på riktigt är du en idiot.
Ser du våra videor eller livestreams ser du klart och tydligt att mina kontringar mot henne inte är någonting mot artilleriet hon har mot mig, vi har en rolig jargong sinsemellan, med kärleksfull ironisk ton, vilket är uppenbart att se, men "Fisosgrisos" vill gärna ha det till att bajsbaronen minsann kör över och totalt fiser sin tjej i nyllet med sin skit.
Det är tyvärr inte så, vilket är uppenbart för de flesta att se =)
Citera
2021-12-13, 01:00
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du kanske borde låta det stanna i byrålådan?

Nej absolut inte, jag tycker det är jättekul och delar me än gärna med mig utav dom till personer som faktiskt är intresserade, trots att personer likt er, i anonyma mörka hål menar att det är kass och klandrar en för det, jag kommer fortsätta ändå.
Jag tror mig inte vara något eller någon iomed min musik, jag har roligt, och det kommer jag fortsätta ha, även om inte ni har det =) <3
Citera
2021-12-13, 01:01
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Kul att se att sjukskrivningsbaronen är inne och piskar upp alla troll igen!
Citera
Medlem
Citat:
Detta stämmer inte, och tror du detta på riktigt är du en idiot.
Ser du våra videor eller livestreams ser du klart och tydligt att mina kontringar mot henne inte är någonting mot artilleriet hon har mot mig, vi har en rolig jargong sinsemellan, med kärleksfull ironisk ton, vilket är uppenbart att se, men "Fisosgrisos" vill gärna ha det till att bajsbaronen minsann kör över och totalt fiser sin tjej i nyllet med sin skit.
Det är tyvärr inte så, vilket är uppenbart för de flesta att se =)

Tror????? Det ser man med sina egna ögon i dina åratal av videos där du underminerar och förnedrar henne där hon desutom får va en jävla försörjande mamma åt dig!
Är du dum i huvudet? En seriös fråga är du totalt dum i huvet?
Citera
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det var utlagt i hans insta story, att den var till salu, men eftersom det som postas där självraderas, så har det inte hänt, enligt raskens ideologi

Det nämns även av honom i början av videon på Youtube, så det finns kvar😊 Står "Triggervarning" i rubriken. Från 1 vecka sedan.
Citera
2021-12-13, 01:03
Medlem
Citat:
Nej absolut inte, jag tycker det är jättekul och delar me än gärna med mig utav dom till personer som faktiskt är intresserade, trots att personer likt er, i anonyma mörka hål menar att det är kass och klandrar en för det, jag kommer fortsätta ändå.
Jag tror mig inte vara något eller någon iomed min musik, jag har roligt, och det kommer jag fortsätta ha, även om inte ni har det =) <3

Btw du bad om fakta?
Varför släpar du hem en pedofil o fira jul med dina barn?
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Kul att se att sjukskrivningsbaronen är inne och piskar upp alla troll igen!
Ja, han verkar rätt pigg och frisk på natten..... Det kanske är nattjobb han bör söka.
Citera
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Denna tråden lever verkligen rent free i ditt huvud, och har gjort så i flera år. Det erkänner du själv i din bilrökarevideo mot verz, men mata du krecic bara.

Senaste när du fejkade att du skulle sälja bilen ihopp om att få donationer, sen sålde du aldrig bilen.

Hunden...

När du skulle sälja baltmercan för ockerpris...

"Denna tråden lever verkligen rent free i ditt huvud, och har gjort så i flera år. "
Nää, det är din sanning, min sanning är att jag just nu inte gör någonting alls och bara skrotar runt och inte har något annat för mig =)
Citera
2021-12-13, 01:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Tror????? Det ser man med sina egna ögon i dina åratal av videos där du underminerar och förnedrar henne där hon desutom får va en jävla försörjande mamma åt dig!
Är du dum i huvudet? En seriös fråga är du totalt dum i huvet?
Det är ju jäkligt tragiskt att han försöker intala sig själv och andra att det han gör är ett utryck för kärlek.
Sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in