2021-12-13, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han bryr sig ja
Däremot är det ju ingen annan i tråden som bryr sig om hans små känslor för andras profilbilder .
Att han bryr sig .. det märks ju på gnället ..

Självklart! Det mest patetiska är att han gnäller på allas antaganden i tråden!
Så kommer man med något som inte är antaganden utan fakta som tex att han bjuder hem någon han stämplat som pedofil till dina små barn över jul. Det är inte antaganden det är fakta. Ett ord bajsis inte hört sedan grundskolan skulle jag tro
Citera
2021-12-13, 00:45
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Ja kanske är det det som behövs, en intervention där hela familjen samlas (inklusive pappa Fredrik) och där de försöker förklara för honom hur Ur Kurs, han hamnat.. Här handlar det inte om En eller Ett par grader att räta upp, för att komma rätt, utan här spretar det rakt åt helvete..

Senaste Gangsta-Wannabe-Rappen fick mig att sätta mineralvattnet i halsen, har han hamnat i en psykos? ....

Ni tittar verkligen på en paralell film och försöker applicera den på mig, vad fan snackar du om? haha
Citera
2021-12-13, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
"försäkringskassan berättade att man måste jobba för att erhålla sina pappadagar."
Vilket jag enligt dom gör, dessa dagar måste jag avbocka innan jag skickar in rapporten =)

Åter igen en FET lögn! Du behöver INTE jobba för att erhåll dina 240 dagars pappaledighet! O jobba gör då då tamefan inte du vet inte hur en arbetsplats ser ut
Citera
2021-12-13, 00:47
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad är grejen med all hans musik, tror han att någon stor skivbolagspamp kommer råka lyssna å ba wooow det här e one in a million, vi vill signa dig.

Nej, måste man ha skyhöga ambitioner med allt?
Jag knåpar ihop lite låtar ibland och pö om pö släpper jag ut dom på spotify för nöjes skull, och i sällsynta fall kommer det en video till också, allt på kul och med gott humör, för nöjes skull, och thats it =)
Citera
2021-12-13, 00:48
Citat:
Jag har aldrig påstått att det är extra synd om mig, elelr ens initierat detta.
Jag har sagt att jag är otroligt ledsen just nu pga utav detta då det är just min mamma och min mormor, det är inte så jävla konstigt faktiskt =)
HELT i sin ordning =)
Så nu har din psykiska hälsa omvandlats till att du mår psykiskt dåligt över att mamma o mormor fått ev cancerbesked.

Är det ens sant? Du brukar ju vara lite busig och vara din "persona" eller mysrask, eller när du "raskar". Vem eller vad är egentligen sant?
Du kanske ska ha olika hattar så dina tittare förstår vad du vill förmedla? Tex brun hatt=mys och höst?
Citera
2021-12-13, 00:49
Medlem
Citat:
"försäkringskassan berättade att man måste jobba för att erhålla sina pappadagar."
Vilket jag enligt dom gör, dessa dagar måste jag avbocka innan jag skickar in rapporten =)

Det jobbiga för dig i kråksången är att min fru arbetar på försäkringskassan så gällande det forumet så kan du ju försöka komma med dina lögner och påhitt bäst du vill. Tog mig 30sek o få ditt bullshit bekräftat 😂
Citera
2021-12-13, 00:49
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
För 199kr så kan du beställa din skräddarsydda raskning

För 7450 kr så kan även företag beställa en liten hälsning. Joakim Lundell tar 10k, rask 7,5k han ser sig ändå nästan i samma kändisklass som Jocke

https://memmo.me/se/sv/profile/carl-...alexander-rask

Eller så fanns det färdiga föreslagna priser, jag blev approachad av memmo, varför skulle jag säga nej till det?
Vart klämmer skon?
Hade du tänkt köpa en hälsning till ditt företag eller?
Citera
2021-12-13, 00:50
Citat:
Nej, måste man ha skyhöga ambitioner med allt?
Jag knåpar ihop lite låtar ibland och pö om pö släpper jag ut dom på spotify för nöjes skull, och i sällsynta fall kommer det en video till också, allt på kul och med gott humör, för nöjes skull, och thats it =)
Du kanske borde låta det stanna i byrålådan?
Citera
2021-12-13, 00:52
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
https://www.youtube.com/watch?v=Z4JLjvNO8Q4&t=548s

Från 1:04:35 Vilken jävla clown han är, sitter å förnedrar sin tjej i en jävla live, vilket jävla skräp han är alltså.

HUR är detta MÖJLIGTVIS att förnedra henne?
Att ge ett ironiskt svar?
Du är ju en uppenbar incel, då detta är något som händer i så gott som alla relationer, nästan dagligen.
Var är förnedringen menar du?
Citera
2021-12-13, 00:54
Medlem
Citat:
HUR är detta MÖJLIGTVIS att förnedra henne?
Att ge ett ironiskt svar?
Du är ju en uppenbar incel, då detta är något som händer i så gott som alla relationer, nästan dagligen.
Var är förnedringen menar du?

Snälla! Du underminerar,idiotförklarar o kör över henne konstant! De är fan synd om henne vilken jävla mansgris du är mot henne
Citera
2021-12-13, 00:54
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Stämmer, hade till och med glömt att det var idag avstängningen upphörde, därav min sena ankomst.

Denna tråden lever verkligen rent free i ditt huvud, och har gjort så i flera år. Det erkänner du själv i din bilrökarevideo mot verz, men mata du krecic bara.

Citat:
Hur är jag en lurendrejare menar du?

Senaste när du fejkade att du skulle sälja bilen ihopp om att få donationer, sen sålde du aldrig bilen.

Hunden...

När du skulle sälja baltmercan för ockerpris...
Senast redigerad av Mikkka 2021-12-13 kl. 00:57.
Citera
2021-12-13, 00:55
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
"lyxfällanAnjo, wtBente"
Fräsch syn att se på dom, är det allt dom är?
Eller är du en rutten person som med avsikt väljer att reducera ned dom till endast detta och inget mer?
Jag tror på det senare alternativet.

"överviktig Lyxfällanwt", i rest my case.

Bente är bombwt och Anjo är överviktig samt har varit med i Lyxfällan, vad är problemet bukkakebaronen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in