2021-12-10, 23:00
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Därför att det var du som var ursprunget till att T skulle misshandlas psykiskt. I varje fall igår. Om den teorin skulle ha varit uppe tidigare vet jag inte, och bryr mig inte heller.
Om du söker i tråden på just "psykisk misshandel" så hittar du inlägg som innehåller just de orden. Det blir ju lite tokigt att anklaga någon för någonting som man ändå inte har någon aning om, eller ens intresse av.
Citera
2021-12-10, 23:07
Medlem
Citat:
Om man tänker som så. Gör den där orosanmälningen, byggt på att Rask laddat upp en riktigt värdelös låt på Spotify. Men om man gör den, så kommer en unge helt säkert få stryk i 3 dagar till som konsekvens. Är det då värt den där anmälan, på riktigt värt det, eller är det mer en cool grej att få sitta i en tråd och gnälla på hur dålig far Rask är??

Varför krigar du i en tråd när all fakta flyger dig över huvudet? du är lika dum att dissuktera med som rask, och jag förstår helt enkelt inte vad du får för vinning av att sitta i en tråd och kriga emot anonyma konton i en tråd där folk disskuterar ämnet det handlar om.
Citera
2021-12-10, 23:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Brorsan kommer inte klara att stå upp mot rasken, han har levt under brorsans domderande och gapande hela livet. Många aspiesar är väldigt ljudkänsliga, tänk att befinna sig med rasken som ska läxa upp dig och få dig att inse att du har fel och han har rätt. Säger rasken att det finns två söndagar på en vecka, då gör man bäst i att hålla med
SÅÅ ÄÄÄR DEEEET!
Tillslut orkar man inte, varför skulle hans bror dränera sig själv på energi på en skithög som springer i full fart mot ruinens brant? Man kan inte rädda alla, det är denna tråd ett bra exempel på.

Citat:
Det är ju bara så synd att det enbart är några riktigt skarpa hjärnor här i tråden som begripit hur det står till i familjen Rask. Tycker bara det är lite konstigt, att skolan inte fattar hur synd det är om barnen och hur mobbade dessa är och hur utanför och utan vänner de är.
Varken Ts föräldrar, som enligt tidigare uppgifter ofta barnvaktar har fattat hur psykisk misshandlad hon är, eller hennes vänner. Inte heller har någon som hon haft kontakt med via arbetet fattat det.
Rasks bror med flickvän har också helt missat det. Socialtjänsten, som vi också vet har utrett familjen har också helt bommat hur utanför och mobbade barnen är, och missade också helt att T lever under fruktansvärd psykisk misshandel.
Även Lets feast, helt bommat det.

Men right, det är jag som inte riktigt klarar av att begripa den komplexa situationen som råder i familjen.

Skolan missar det hela varför?? För att den bara är dålig eller?
Socialtjänsten missar det varför?
Ts föräldrar, varför har inte de klarat av att se läget för, för att de är för medberoende?
Rasks lillebror med flickvän, som i varje fall uppges ha en relativt återkommande kontakt, är det samma sak där, för medberoende? Eller är han bara lika korkad som mig?
Om T nu är under en hemsk psykisk misshandel, varför har inte någon av de kollegor som T enligt tråden haft tajt kontakt med, märkt av något? Hade väl till och med varit iväg på kryssningar. Skulle de också vara för medberoende eller?

Visst, jag kan ju ha helt fel här. Socialtjänsten kan ju ha fått in massvis med anmälningar från skola, Ts föräldrar och hennes kollegor. Kan ju ha satt in massvis med åtgärder, som Rask kan lyckats ha dölja.

Men vilket är det mest troliga, att Rask lyckas dölja allt det eller att Micro, en användare som flertalet tillfällen spridit negativa saker om Rask är den som kanske inte har helt rätt??

Förresten, kom på, även kriminalvården har helt missat att Rasken misshandlar sin fru, psykiskt.

Vad är det nu, 4-5 verksamheter som misslyckats med sitt kompetensområde??
Skola, sjukvård, socialtjänst och kriminalvård. Fast nog borde väl hemtjänst som vad jag förstår i Trosa även utför boendestöd ha i sitt kompetensområde att upptäcka dåliga levnadsförhållanden. Så vi avrundar till 5 verksamheter kan jag tycka. Plus Rask familj och Ts familj.

Men åter, det är ju jag som är för dum för att förstå den komplexa situationen.
Återigen visar du på stor okunskap, jag undrar om du ens har sett en av Baronens drygt 800 olika videos?

Du har stora kunskapsluckor, jag har sett allt och har doktorerat i ämnet, du är en liten n00b som inte har varken personlig erfarenhet att leva ihop med en narcissist, du vet själv inte hur effektiva dom kan vara i sitt duperande tydligen och är bestämt introdd med att våra myndigheter ska kunna rädda upp alla utsatta barn, tror du det står ABUSED I pannan på ungarna? Psykisk misshandel ger inga blåmärken.

Att Rask utövar gaslightning mot sin fru är fakta, beviset på detta finns i en MÄNGD olika lives och videos, varför du inte kan se detta vet jag ej, du kanske har lika välutvecklad emotionell intelligens som en robot.
Citera
2021-12-10, 23:31
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Det är ju bara så synd att det enbart är några riktigt skarpa hjärnor här i tråden som begripit hur det står till i familjen Rask. Tycker bara det är lite konstigt, att skolan inte fattar hur synd det är om barnen och hur mobbade dessa är och hur utanför och utan vänner de är.
Varken Ts föräldrar, som enligt tidigare uppgifter ofta barnvaktar har fattat hur psykisk misshandlad hon är, eller hennes vänner. Inte heller har någon som hon haft kontakt med via arbetet fattat det.
Rasks bror med flickvän har också helt missat det. Socialtjänsten, som vi också vet har utrett familjen har också helt bommat hur utanför och mobbade barnen är, och missade också helt att T lever under fruktansvärd psykisk misshandel.

Men right, det är jag som inte riktigt klarar av att begripa den komplexa situationen som råder i familjen.

Ts föräldrar, varför har inte de klarat av att se läget för, för att de är för medberoende?
Rasks lillebror med flickvän, som i varje fall uppges ha en relativt återkommande kontakt, är det samma sak där, för medberoende? Eller är han bara lika korkad som mig?
Om T nu är under en hemsk psykisk misshandel, varför har inte någon av de kollegor som T enligt tråden haft tajt kontakt med, märkt av något? Hade väl till och med varit iväg på kryssningar. Skulle de också vara för medberoende eller?

Visst, jag kan ju ha helt fel här. Socialtjänsten kan ju ha fått in massvis med anmälningar från skola, Ts föräldrar och hennes kollegor. Kan ju ha satt in massvis med åtgärder, som Rask kan lyckats ha dölja.

Men vilket är det mest troliga, att Rask lyckas dölja allt det eller att Micro, en användare som flertalet tillfällen spridit negativa saker om Rask är den som kanske inte har helt rätt??

Förresten, kom på, även kriminalvården har helt missat att Rasken misshandlar sin fru, psykiskt.

Skola, sjukvård, socialtjänst och kriminalvård. Fast nog borde väl hemtjänst som vad jag förstår i Trosa även utför boendestöd ha i sitt kompetensområde att upptäcka dåliga levnadsförhållanden. Så vi avrundar till 5 verksamheter kan jag tycka. Plus Rask familj och Ts familj.

Oj va engagerad du är. Vet du vem bruden på bilden är som han använder till hitlåten Sug min kuk?
Citera
2021-12-10, 23:47
Medlem
talad13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tillslut orkar man inte, varför skulle hans bror dränera sig själv på energi på en skithög som springer i full fart mot ruinens brant? Man kan inte rädda alla, det är denna tråd ett bra exempel på.

Det här är sjukt sant, Rask vill inte ha hjälp.
Tror nog de flesta har insett det vid detta taget, folk har kommit och gått från den här tråden.
Alla har försökt, inget har fungerat.
Citera
2021-12-10, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Oj va engagerad du är. Vet du vem bruden på bilden är som han använder till hitlåten Sug min kuk?

Joo, det är ett ganska bra tidsfördriv när det är reklam i filmen jag kollar på.

Dessvärre vet jag nog inte det. Mest för att jag inte har Spotify, så har inte sett bilden. Men är det inte bara någon stockbild då? Ninetone lär ju ha köpt in en massa bilder till just något sånt.
Citera
2021-12-11, 00:12
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Joo, det är ett ganska bra tidsfördriv när det är reklam i filmen jag kollar på.

Dessvärre vet jag nog inte det. Mest för att jag inte har Spotify, så har inte sett bilden. Men är det inte bara någon stockbild då? Ninetone lär ju ha köpt in en massa bilder till just något sånt.
Du tror att Ninetone skulle ha köpt stock images för att Rask ska släppa en låt som heter Sug min kuk? Det är oerhört tveksamt.
Citera
2021-12-11, 00:16
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Här är bakgrundsbilden i alla fall: https://www.etsy.com/se-en/listing/8...ef=shop_review
Citera
2021-12-11, 00:16
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Du tror att Ninetone skulle ha köpt stock images för att Rask ska släppa en låt som heter Sug min kuk? Det är oerhört tveksamt.
LOL! Är man någorlunda insatt ser man direkt att det är Dorran, notera tanden.

Men K-V-A är ju årets poser, wannabe framstjärt.

Funderar: Är låten en flört med Dorran, Vad tycker Thessan om att Rask gjort den vulgära låten och Dorran som internetsuger Rasks Dick på omslaget, är det dom två som varit otrogna? Intrigen i Trosa forsätter...
Senast redigerad av knark-kungen 2021-12-11 kl. 00:18.
Citera
2021-12-11, 00:20
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
LOL! Är man någorlunda insatt ser man direkt att det är Dorran, notera tanden.

Men K-V-A är ju årets poser, wannabe framstjärt.

Funderar: Är låten en flört med Dorran, Vad tycker Thessan om att Rask gjort den vulgära låten och Dorran som internetsuger Rasks Dick på omslaget, är det dom två som varit otrogna? Intrigen i Trosa forsätter...
Det är säkert Dorrans mun som du säger, men jag tänkte direkt att tjejen såg ut som Megan Fox, fast näsan matchar inte henne. Det är inte Dorrans näsa heller. Ansiktet är väldigt bekant i alla fall.
Citera
2021-12-11, 00:25
Medlem
Citat:

Hur fan vet du att barnen är mobbade och utan vänner? Totalt efterblivet att skriva så om 2 totalt oskyldiga barn som absolut inte bett om att ha ett sån utskrattat rövhål till farsa som Bajsbaronen. När dom blir lite äldre kommer dom med all säkerhet be Bajsbaronen att hålla käften och att det räcker med alla år han totalt skämt ut familjen! Men att du sitter och spekulerar utan någon jävla aning och påstår saker som en sanning om 2 små barn placerar dig i samma efterblivna särskola med cp-hjälm på huvudet som Bajsbaronen själv
Citera
2021-12-11, 08:58
Medlem
Rask är en trebarnspappa (han älskar att framhäva detta ofta!) som skriver en låttext, "producerar den", spelar in den och sedermera väljer att ladda upp den på Spotify. Låten heter "sug min kuk", där man uppmanas att suga vederbörandes kuk.

...sedan gnäller idioten om att han får hat och att han blir misstrodd. Allvarligt, vad är detta för en efterbliven individ?
Senast redigerad av Long-Gone-Day 2021-12-11 kl. 09:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in