Citat:
Ursprungligen postat av
talad13
Hade inte Lennart Bladh en likande period i sitt liv där han klädde ut sig till kvinna, på "skoj" visserligen. Men inte 100% skoj. Det är ju ett symptom på att man är mentalt sjukt.
Rask gör ju samma sak? Han laddade ju upp den där källarn musikvideon som sög och han var utklädd till tjej.
Förresten om ni går in på Rasks spotify så kommer ni höra hur han låter som en dålig parkbänksversion av Markolio.
Jo, en stor skillnad är dock all LB tog hand om sin familj, arbetade och levde ett gott liv, tills hans sjukdom bröt ut. Tyvärr förstod inte psykvården/sjukvården allvaret, förren det var för sent.
Han raserade hela sitt liv
Rasken däremot har glidit på räkmackor som pappa och farfar betalat,
LB var inte pompös, girig, elak. Han förlorade sitt förstånd, men han var inte utstuderat vidrig, han gjorde omdömeslösa saker, som inte alltid var bra, han äcklade många, men han var inte elak. Han var sjuk.
Rasken däremot, han tar minsta sandkorn och bygger slott av, som sen ska outas offentligt, eller "raskas". Det som kommer ur hans mun är bara lögner, det som jag drar paralellen till är snarare Fe*erley och hans Ursula..
Vem är Alexander egentligen?
Han har ett storhetsvaninne som luktar skit. Ingenting blir bra och han satsar sin familj i hopp om att "bli" någon, ett varumärke..
Vem vill ha kallingar med caaal fredrik alexander rask på linningen? Jag tycker synd om hans förståndslösa ungdomar som inte förstår bättre än att tycka han är cool?
Han begår regelbundet fiffel och fuffens, allt för en story. Att han sen nekar, gör inte det hela ogjort
Skönhetsprodukterna, för män, som blev unisex, nu även med parfym för 1000:- ebdast ett dumhuvud eller köper någonting via raskens företag, som inte finns. På hemsidan, som består av ett slafsverk, fullt av stavfel, så finns inget organisationsnummer. Klickar man på info om företaget kommer man till framställningen av cbd, något han hyllar i droppform och kräm. Sen allt snusande, hade det inte varit lämpligare om han kört på snuskonceptet från början? Han höll på för många år sen och testade, gjorde eget mm
Hade han lagt ner eget arbete på 1 sak, hade det kanske kunnat gå. Jag får sån jävla lust att åka dit, så han inte kan säga att han inte vet hur jag ser ut, för han lyssnar inte om han inte vet det..han kan få veta vad min mormor heter, då det verkar vara en måttstock som han rättar sig efter.