2021-11-30, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Ja Jo att han inte klippt navelsträngen till sina stackars släktingar är vi väl medvetna om.

Sen har vi ju er rövslickare och medberoende inom socialgrupp 3 som gillar honom, ni lär väl hjälpa raskis att skrubba ryggen när han väl ligger och gråter i badet bland svartmögel och småkids hahah. När du sedan tvättat av bajset kring din mun kan du tvätta av allt svartmögel från interiören också, lär väl knappast bukkakebaronen hunnit med senaste året med allt hederligt arbete han är fast i.

Är väl inget negativt med att han har väldigt bra kontakt med sin bror,moster osv?

Varför inte bara låta andra tycka om honom? Det skadar ju knappast någon…?
Citera
2021-11-30, 22:05
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Nej!! Det får du göra själv!
Jag är inte efterbliven och inte Rask heller så sluta säg så! Ingen tycker du är tuff eller rolig mobbare!!
Hahaha, den enda som är tuff är clownen rask, iallafall i dina ögon.
Jag förstår att rasken känns som din kompis, sanningen är att det enda han vill ha av dig är att du likear hans videos och swishar i liven.
Rasken gör ingenting utan att ha personlig vinning.
Han upprepar sina fjantiga försvarstal och gömmer sig.
Han klamrar sig fast i någonting, den senaste grejen är psykisk ohälsa. Ångest.

Jag hoppas innerligt att han drabbas av en panikångestattack, på riktigt. Så han får känna hur det känns.

Så som han håller på, förminskar och förtalar, hittar på och fuskar för att framstå som beundransvärd? Det blir så jävla patetiskt, han har vid 31 års ålder inte gjort någonting än kostat farfar pengar. Någonting han hånat sin egen far att göra.

Idag har vi lärt oss av rasken att när Thessan pratar så säger hon fel, det är eftersom hon har ett funktionshinder, därför säger rasken hur hon tycker, egentligen... hör du inte hur det låter?
Citera
2021-11-30, 22:06
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Nej, hans lön kommer inte ligga honom i fatet om T vill ha ensam vårdnad. Detta eftersom man i Sverige prioriterar barnets bästa, vilket förutom i undantagsfall är att ha tillgång till båda föräldrarna. Det finns inget som framkommit hittills, som gör gällande att Rask skulle ingå i något sådant undantagsfall. Alltså kommer inte rätten titta på hans inkomster överhuvudtaget.
Du tycker inte att en person som Rask är undantaget?

Jag tror nämdemännen kommer se det jag ser, en lat slashas som inte kämpar för att dra sitt strå till stacken, ett sådant beteende står inte högt i kurs, det om något kommer ligga honom I fatet, i alla sammanhang här i livet.

Underhållet kommer han inte ha råd att betala med nuvarande inkomst, blir att börja bygga skuldsaldo hos kfm igen, hoppas ingen är så dum att baila ut aset denna gång.
Citera
2021-11-30, 22:15
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Han har 4 personer inom 100 meter som kan hjälpa honom, att de skulle vara borta samtidigt låter ganska osannolikt. Känns som att du greppar efter något du inte kommer nå. Skulle det vilja sig riktigt illa får T ta vab, svårare än så är det inte. Tomte!
Tomte? Snarare att rask är ett ufo

Tänk att raskrn faktiskt får en äkta panikångestattack.
Tessan måste jobba, eftersom hon är den enda av två vuxna som gör det i hushållet.

Lillebror och hans fru jobbar och tar hand om sitt

Raskens morsa, hon ska väl behandlas för sin cancer med allt vad det innebär. Lär åka till sjukhuset för cellgifter, strålning, prover mm
Den fjärde, vrm var det? Farfar? Han är gammal och befinner sig utomlands halva året

Att de fyra livräddarna ska kunna dyka upp i händelse av att rasken bryter ihop och har sån ångest, riktig svart bälte i panikångest, återstår väl att se. Rasken och anna boook gör ingenting utan att dokumentera, annars har det inte hänt?
Citera
2021-11-30, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hahaha, den enda som är tuff är clownen rask, iallafall i dina ögon.
Jag förstår att rasken känns som din kompis, sanningen är att det enda han vill ha av dig är att du likear hans videos och swishar i liven.
Rasken gör ingenting utan att ha personlig vinning.
Han upprepar sina fjantiga försvarstal och gömmer sig.
Han klamrar sig fast i någonting, den senaste grejen är psykisk ohälsa. Ångest.

Jag hoppas innerligt att han drabbas av en panikångestattack, på riktigt. Så han får känna hur det känns.

Så som han håller på, förminskar och förtalar, hittar på och fuskar för att framstå som beundransvärd? Det blir så jävla patetiskt, han har vid 31 års ålder inte gjort någonting än kostat farfar pengar. Någonting han hånat sin egen far att göra.

Idag har vi lärt oss av rasken att när Thessan pratar så säger hon fel, det är eftersom hon har ett funktionshinder, därför säger rasken hur hon tycker, egentligen... hör du inte hur det låter?

Jag har ALDRIG sagt att Rask är tuff eller min kompis! Inte ens att jag tittar på hans lives, vilket jag INTE gör då jag oftast sover den tiden!

Sen undrar jag hur vet DU att han ibte haft riktig panikångest?! DU tror han fejka allt bara för att folk ska tycka synd. Du fär TRO det men säg INTE att det är så!
Citera
2021-11-30, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Ja Jo att han inte klippt navelsträngen till sina stackars släktingar är vi väl medvetna om.

Sen har vi ju er rövslickare och medberoende inom socialgrupp 3 som gillar honom, ni lär väl hjälpa raskis att skrubba ryggen när han väl ligger och gråter i badet bland svartmögel och småkids hahah. När du sedan tvättat av bajset kring din mun kan du tvätta av allt svartmögel från interiören också, lär väl knappast bukkakebaronen hunnit med senaste året med allt hederligt arbete han är fast i.

Är väl snarare bra att han har släkt som finns där för honom och familjen. Saknar du det själv? Lite kärlek och sånt, det är inget som funnits i ditt liv? Fan börjar ju nästan få kläm på varför du är dum i huvudet. Klart ingen vill älska ett deprimerande pucko!
Citera
2021-11-30, 22:33
Medlem
Citat:
Tomte? Snarare att rask är ett ufo

Tänk att raskrn faktiskt får en äkta panikångestattack.
Tessan måste jobba, eftersom hon är den enda av två vuxna som gör det i hushållet.

Lillebror och hans fru jobbar och tar hand om sitt

Raskens morsa, hon ska väl behandlas för sin cancer med allt vad det innebär. Lär åka till sjukhuset för cellgifter, strålning, prover mm
Den fjärde, vrm var det? Farfar? Han är gammal och befinner sig utomlands halva året

Att de fyra livräddarna ska kunna dyka upp i händelse av att rasken bryter ihop och har sån ångest, riktig svart bälte i panikångest, återstår väl att se. Rasken och anna boook gör ingenting utan att dokumentera, annars har det inte hänt?

Tror nog T tar vab om ditt scenario skulle inträffa. Ligger det dig om last?
Citera
2021-11-30, 22:50
Citat:
Tror nog T tar vab om ditt scenario skulle inträffa. Ligger det dig om last?
Det är konstigt att ni försvarar en klåpare som snyltar på er alla, men ni är för dimma för att inse det.
Rasken har själv berättat om hur han lider LIDER LIDER av så hemska barndomstrauman att han behöver tabletter för att slappna av. Vad händer med lilla försvarslösa A vid en sån händelse? Rasken är enligt honom själv oförmögen att söka ett arbete, han klarar inte av det. Han får panikångestattacker hela tiden och måste få tföst. Huf skrämmande är inte det för A?
Rsken lider så kraftigt av psykisk ohälsa att det är osmakligt att han är ensam med barnet.
Psyksjuka människor som mördat sina fruar och barn är inte helt ovanligt.
Lyssnar man på rask själv så är hans mående riktigt illa.
Citera
2021-11-30, 22:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Han har 4 personer inom 100 meter som kan hjälpa honom, att de skulle vara borta samtidigt låter ganska osannolikt. Känns som att du greppar efter något du inte kommer nå. Skulle det vilja sig riktigt illa får T ta vab, svårare än så är det inte. Tomte!
Är allesammans som Rask som går hemma och drar?
Ingen som arbetar, handlar, åker bort eller gör annat?
Det kanske är telefonkedja så att de ser till att den "högst kompetente" fadern inte riskerar att bli ensam med sitt barn?
Citera
2021-11-30, 22:59
Medlem
knark-kungens avatar
Paret är live, skynda skynda cc-kane så du hinner donera till dina gudar.
Citera
2021-11-30, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Du tycker inte att en person som Rask är undantaget?

Jag tror nämdemännen kommer se det jag ser, en lat slashas som inte kämpar för att dra sitt strå till stacken, ett sådant beteende står inte högt i kurs, det om något kommer ligga honom I fatet, i alla sammanhang här i livet.

Underhållet kommer han inte ha råd att betala med nuvarande inkomst, blir att börja bygga skuldsaldo hos kfm igen, hoppas ingen är så dum att baila ut aset denna gång.

Det är du givetvis helt fri att tro. Dock är det så att rättssystemet i Sverige bygger på lite andra parametrar än vad nämndemännen har för personliga uppfattningar om en persons arbetssituation. I så fall skulle ju varje långtidsarbetslös förälder riskera vårdnaden om sina barn.

I varje fall är det tänkt att vara så. Med den infon vi har idag, så är sannolikheten väldigt låg att vårdnaden skulle gå till enbart en förälder.

Men precis som Rask sagt vid ett antal tillfällen, vi vet givetvis inte allt som händer, utan enbart en tillrättalagd bild. Som kan vara fel.

Ny information kan också komma upp.

Men om vi nu utgår från hur det ser ut idag, så är mycket troligt inte tal om något underhåll, och om det skulle vara tal om underhåll, så är det T som kommer få betala det för Rask, då han enligt vissas uppfattningar här i tråden är en hemmamake. Dock är väl det en del av lagen som mycket sällan används idag, om den ens finns kvar. Så inte heller det skulle vara speciellt troligt.

Och om det inte redan framgått, så nej, jag ser inga som helst tecken på att Rask skulle passa in i undantagen. De undantagen handlar mer om barnmisshandlare, möjligtvis diagnostiserade pedofiler och fall där de båda föräldrarna absolut inte kan samarbeta (dock brukar såna lägen dras i rejäl långbänk, så då lär minst två av ungarna blivit tillräckligt vuxna).
Citera
2021-11-30, 23:01
Medlem
Citat:
Det är konstigt att ni försvarar en klåpare som snyltar på er alla, men ni är för dimma för att inse det.
Rasken har själv berättat om hur han lider LIDER LIDER av så hemska barndomstrauman att han behöver tabletter för att slappna av. Vad händer med lilla försvarslösa A vid en sån händelse? Rasken är enligt honom själv oförmögen att söka ett arbete, han klarar inte av det. Han får panikångestattacker hela tiden och måste få tföst. Huf skrämmande är inte det för A?
Rsken lider så kraftigt av psykisk ohälsa att det är osmakligt att han är ensam med barnet.
Psyksjuka människor som mördat sina fruar och barn är inte helt ovanligt.
Lyssnar man på rask själv så är hans mående riktigt illa.

Det är inte DU eller någon i denna tråd som bestämmer vad som är bra eller dåligt! Faktiskt så kan ni inte bestämma något alls så det så!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in