2022-03-11, 20:32
Bannlyst
Vi stör oss bara på att han säger vad han tycker och tänker.
Citera
2022-03-11, 20:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majaa
https://www.youtube.com/watch?v=DZkero_lUGI

Rask har fått sparken från Ninetone.
Tack.
FAN vad glad jag blev - äntligen!!!

Tjatet om Anjo är platt - är Anjo missnöjd är det väl bara att sluta betala ... När det gäller 20% är det väl ungefär lika med noll som Rask betalar.
Citera
2022-03-11, 20:51
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majaa
Vi stör oss bara på att han säger vad han tycker och tänker.
Inte jag i alla fall. för det mesta så pladdrar han bara..

Det är dock väldigt underhållande att se hur en person kan misslyckas med allting men på samma gång få till det av någon magisk anledning. Han har ambivalent, narcissistisk personlighet.

Det jag stör mig på är att han är utan riktigt jobb men ändå lyckas försörja sig och sin familj, köra bil, köpa snus och allt annat.

Detta är inte avundsjuka från min sida då jag inte vill leva hans liv. Jag stör mig eftersom han får allt serverat medans människor sliter och arbetar hårt för att få ihop livet.
Citera
2022-03-11, 21:02
Bannlyst
Carl fredrik alexander rask är så kränkt att han på FAMILJEkanalen ventilerar sina åsikter. Det går bra nu, kompis det går bra nu.
Från att försöka fixa ett job, till att vidarebefordra jobbannonser till sin fru, till att få kicken av sin manager på Youtube.
Jag förstår att man inte vill ta i rask ens med tång, helt misslyckad, då är det ruskigt pinsamt att vara manager till nån som bara gräver sin egna grav så att säga.

Stor humor, lagom till helgen, tack rask.
Citera
2022-03-11, 21:08
Bannlyst
Just nu är rask online och raderar friskt i kommentarsfältet. Helt otroligt vad han tar bort, han är snabb nu.
Jag tror han gråter sig till sömns inatt eller tar ett litet återfall stackaren.
Citera
2022-03-11, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Inte jag i alla fall. för det mesta så pladdrar han bara..

Det är dock väldigt underhållande att se hur en person kan misslyckas med allting men på samma gång få till det av någon magisk anledning. Han har ambivalent, narcissistisk personlighet.

Det jag stör mig på är att han är utan riktigt jobb men ändå lyckas försörja sig och sin familj, köra bil, köpa snus och allt annat.

Detta är inte avundsjuka från min sida då jag inte vill leva hans liv. Jag stör mig eftersom han får allt serverat medans människor sliter och arbetar hårt för att få ihop livet.

Nej han har det inte bra på något sätt alls. Tänk om man själv satt i hans situation; tänk så extremt skämmigt och jävligt, tänk så fattigt och skamligt. Tänk att vara Rask.

Då hade jag verkligen startat om livet totalt och utbildat mig, brytit med alla, byggt om mig psykiskt och fysiskt, ekonomiskt så att jag efter 5 år kunde vara en helt annan människa för hans liv nu STORSUGER.
Citera
2022-03-11, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Dom här bilderna som han alltid tar med ”dorran” från lets feast är alltid så jävla cringe. Doris är väl närmare 40 bast och rask 30+ dom beter sig som fjortisar.

Nu är jag inte 100 men är inte Kristian och Doris födda 89?

Edit: Han är 89a, hon 85a tydligen.
Senast redigerad av 400Ben 2022-03-11 kl. 21:23.
Citera
2022-03-11, 21:22
Medlem
Tosse61s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tack.

Tjatet om Anjo är platt - är Anjo missnöjd är det väl bara att sluta betala ... När det gäller 20% är det väl ungefär lika med noll som Rask betalar.

Du är sjuk. Men det vet du ju redan. Heeeela livet levs på Flashback.
Citera
2022-03-11, 21:26
Medlem
Alltså sparkad från ett nätverk, det är inget jobb han blivit sparkad från, fast Svullo ser det ju så
Citera
2022-03-11, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Alltså sparkad från ett nätverk, det är inget jobb han blivit sparkad från, fast Svullo ser det ju så
BAJSIS RASK är så jävla dum i huvudet när han så kränkt snackar om att han aldrig vuxit genom ett nätverk och att ingen "kreatör" (gud så dum i huvudet) har någonsin vuxit genom ett nätverk.

Han har ju för fan dragit runt på massa såna där gemensamma saker och filmat, typ bilgrejen, och det är just såna saker när "kreatörer" träffas som gör att de får spridning de kanske aldrig annars haft.

Bajexander är verkligen helt tom inuti. Ingen i hela världen vill ta med han i tång.

Jag önskar han verkligen elände just för att han är så jävla ohederlig och förljugen.

Rask kommer aldrig få det bättre förän han sätter sig i en terapistol med mål att behandla sin narcissism.

Till det sker är allt han gör slöseri med energi.
Citera
2022-03-11, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tack.

Kan du utveckla din ”glädje”. Detta är ju snarare mer positivt för rask, hans slipper punga ut 20% av sin lilla inkomst och han kan fortfarande göra de han gör. Från en hater point of view så är det negativt, och de är väl den skaran du tillhör?. Förstår nyblivna YouTubers att dom behöver lite stöd i ryggen men rask är har ändå varit i denna bransch i 6 år. Verz körde solo den sista tiden utan nätverk. Du får nog korka igen skumpan igen.
Citera
2022-03-11, 22:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosse61
Du är sjuk. Men det vet du ju redan. Heeeela livet levs på Flashback.
Hela ditt liv tycks gå ut på att hålla koll på mig ... så jag känner lite att jag i alla fall har det mest meningsfulla livet av oss två ...

Fast det har jag ju vetat i typ rätt många år nu - eller hur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in