Haha ja det är ganska sjukt när man tänker på det. Living the rasklajf...
Jag spred iofs till magmysmicke att du var en dömd kriminell narkoman som han tog med i sin äg-video av dig, det var kul när du sen skulle anmäla honom för förtal i dina hatvideos mot honom.
Två efterblivna skrattkor som kraschade in i varandra, rent guld.
Dom är inte alls efterblivna så sluta säg det!
Bara för att du tycker det betyder inte dom är det. Jag kanske tycker du är efterbliven, men jag behöver inte berätta det då!
Dom är inte alls efterblivna så sluta säg det!
Bara för att du tycker det betyder inte dom är det. Jag kanske tycker du är efterbliven, men jag behöver inte berätta det då!
Oavsett vilket så är vi alla rörande överens om att DU är duktigt efterbliven iallafall.
Det är väl klart Thessan vill ut och resa, det vill alla tjejer men eftersom dagdrivaren vill ligga hemma på dagarna har han bestämt att hon inte gillar att resa, eller hon vet inte vad hon vill, det är hennes grova adhd som talar, därför talar han för henne istället för med henne.
Rask 2021: Det där var förra månaden, jag är en ny människa nu.
Fråga dig själv samma sak, annars hade du aldrig suttit här dagarna i ända och engagerat dig så innerligt i en total främling man inte känner, då finns det nog inte mycket i ens tillvaro.
Att jag hänger här mycket och ofta nu är väl mer förståeligt, då det är mig tråden handlar om och lögner bara flyger förbi och hävdas och antas som sanningar, sedan är det ju ingen hemlighet att min tillvaro står ganska stilla och att jag inte har bättre saker för mig.
Förstå att du är precis lika kass som mig
Alltså: jag har ett helt fantastiskt liv. Jag ser på Netflix, har nyss käkat sockerfri marsipan och innan det lagade vi spenatpasta med massa gott i. Imorgon ska jag på ett möte vid 1400. För detta har jag nästan 4000 om dagen. Jag har nog tid att garva åt dig utan att det tar hela dagarna.
Haha ja det är ganska sjukt när man tänker på det. Living the rasklajf...
Jag spred iofs till magmysmicke att du var en dömd kriminell narkoman som han tog med i sin äg-video av dig, det var kul när du sen skulle anmäla honom för förtal i dina hatvideos mot honom.
Två efterblivna skrattkor som kraschade in i varandra, rent guld.
"Orkar" inte snacka med mig mer, fast du skrivit frekvent, nästan dagligen under en längre tid, men du "orkar" inte just nu.
Tror snarare det handlar om att det börjar sina i din påse med skit.
"du är verkligen sinnessjukt mycket narcissistisk lagd "
Du börjar låta som en trasig cd, du har sagt detta säkert över 100 gånger nu utan att överdriva, men det är baronen som tjatar om samma sak dag ut och in, inte ni?
HAHAHA.
Sedan heter det att det är jag som saknar insikt, haha.
Ja, du klarar inte av att se dig själv utifrån.
Rask 2021 är nog Sveriges största clown, tätt efter kommer Olof.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!