2021-08-31, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Vad är det med dig? Tanakh verkade uppskatta Rasks videor om politik, så jag frågade om Tanakhs åsikt. Rätt logiskt.

Kompis, om du vill att folk ska ta dig seriöst så ska du kanske se över ditt språk. Så som du beter dig just nu känns du mest som en omogen tonåring.

Finns bra sidor och dåliga sidor. Inte är man ett fan för det väl? Lite konstig åsikt.
Citera
2021-08-31, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Finns bra sidor och dåliga sidor. Inte är man ett fan för det väl? Lite konstig åsikt.

Jag uppfattade det som att Tanakh uppskattade klippen i fråga, då anser jag att man kan räknas som ett fan. Men det spelar ingen roll, vi tycker olika. Du verkar mest vara ute efter bråk så du kan helst skippa att svara på det här
Citera
2021-08-31, 13:28
Medlem
Wooqiprwos avatar
För de flesta här är Rask 100 % genomrutten så inte så konstigt att det reageras om nån skriver något som inte är negativt.

Jag gillar honom inte, men tycker spekulationerna om honom är too much.
Citera
2021-08-31, 13:54
Medlem
Citat:
Jag uppfattade det som att Tanakh uppskattade klippen i fråga, då anser jag att man kan räknas som ett fan. Men det spelar ingen roll, vi tycker olika. Du verkar mest vara ute efter bråk så du kan helst skippa att svara på det här

Du tänker väl på Cachero och inte mig?
Jag har inte bråkat med någon?
Senast redigerad av Kubeen 2021-08-31 kl. 13:59.
Citera
2021-08-31, 13:55
Medlem
Citat:
Du tänker väl på Cashero och inte mig?

Vissa är för dumma att läsa först
Citera
2021-08-31, 13:59
Medlem
cerns avatar
Har han slutat på Youtube eller?

Kör han bara Instagram nu? På Instagram måste man ju följa honom för att se hans innehåll. Är det taktik??

TJÄNAR RASK PENGAR PÅ SIN INSTAGRAM?
Citera
2021-08-31, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
För de flesta här är Rask 100 % genomrutten så inte så konstigt att det reageras om nån skriver något som inte är negativt.

Jag gillar honom inte, men tycker spekulationerna om honom är too much.

Way too much när man helt enkelt hittar på saker som aldrig har sagts eller visats. Alltså någon kan hitta på det sjukaste och resten i gruppen verkar hålla med pga det är roligt. Jag tror inte att personerna på riktigt tror på det trams, utan skriver det pga de tycker själva det är skoj.
Citera
2021-08-31, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Har han slutat på Youtube eller?

Kör han bara Instagram nu? På Instagram måste man ju följa honom för att se hans innehåll. Är det taktik??

TJÄNAR RASK PENGAR PÅ SIN INSTAGRAM?

Nej, varför undrar du?

Nej man måste inte följa honom
Citera
2021-08-31, 14:04
Medlem
cerns avatar
Citat:
Nej, varför undrar du?

Nej man måste inte följa honom
För han lägger typ aldrig upp något?

https://www.instagram.com/realrask/?hl=sv

Är det bara här han är aktiv nu?
Citera
2021-08-31, 14:06
Medlem
Citat:
Du tänker väl på Cashero och inte mig?

Nej jag tänker på dig (Cachero är inte värd min tid), eftersom du lämnade en ytterst onödig kommentar. Håller du inte med? Jag är inte här för att bråka, du och Tanakh mfl har många bra synpunkter och åsikter, många som jag håller med om. Just därför har jag svårt att förstå vissa av de kommentarer som man får emot sig.

Ha en bra dag!
Citera
2021-08-31, 14:09
Medlem
Citat:
Nej jag tänker på dig (Cachero är inte värd min tid), eftersom du lämnade en ytterst onödig kommentar. Håller du inte med? Jag är inte här för att bråka, du och Tanakh mfl har många bra synpunkter och åsikter, många som jag håller med om. Just därför har jag svårt att förstå vissa av de kommentarer som man får emot sig.

Ha en bra dag!

Har absolut inget minne av att ha skrivit till dig innan, så vad du menar med bråk vet inte jag. Är inte här för att bråka med någon.
Vissa har en del vettiga saker de delar med sig, men långt ifrån de flesta.

Nej jag tycker inte det var onödigt.
Citera
2021-08-31, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
För han lägger typ aldrig upp något?

https://www.instagram.com/realrask/?hl=sv

Är det bara här han är aktiv nu?

Vad jag vet ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera