2021-11-30, 02:07
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Du borde sluta hetsa folk på Internet, du kallar folk för efterblivna och idioter till höger och vänster.
Det finns många lättkränkta galningar vet du som redan innan tycker att du är en uppblåst nolla som bör komma ner på jorden. Det här är flashback och inte ditt kommentarsfält på Youtube där du kan trycka ner småbarn utan konsekvenser.
Det finns även folk som tröttnar på att dina undanflykter när du blir konfronterad "men jag är en familjefar och småbarnspappa", som om du vinner några sympatier på det när du hela tiden trampar folk på tårna.
Även loserfarsor får stryk, det händer hela tiden.
Du är inte untouchable.
Och såklart är det inget hot, vill bara varna dig att det finns många som saknar empati för sådana som dig och att Trosa ligger 40-50 minuter bort med buss från Stockholm om man vill spara på bensin, med tanke på de höga priserna. "<3"

Jag hetsar inte folk på internet längre, den biten har ni tagit över.
"Det finns många lättkränkta galningar vet du som redan innan tycker att du är en uppblåst nolla som bör komma ner på jorden."
vad är det som gör mig till uppblåst eller att jag bör komma ned på jorden?
Jag har full koll på min sits, jag är fullt införstådd med att jag inte bor i ett palats osv, det har jag aldrig sagt.
"Får stryk"?
Jag ägnar mig inte åt våld alls.
Varför skulle jag vara "Untouchable"?
Vad kommer allt detta ifrån?
Nu tror jag att du talar utifrån dig själv och vem du TROR att jag är, inget av detta är ju sant?
Vad talar du ens om?
Hoppas att varning uttdelas då jag anser att detta i allra högsta grad kan tolkas som hotfullt, även om det givetvis inte är personens mening, fast det innerst inne givetvis egentligen är det.
Citera
2021-11-30, 02:07
Medlem
Fatta när Trosabaronen blir lämnad av Therese för en bättre snubbe, som är helt kalas. Han anammar Trosabaronens egna barn och ger dem allt det Trosabaronen inte kunde ge dem. Therese söker om ensam vårdnad. Hans egna barn börjar kalla nya gubben för pappa, för man vill inte kännas vid sin egna som svek dem. Trosabaronen har ingen inkomst. Han blir inkvartad i farfars sommarstuga precis som pappsen. Nu kanske det är pappsens sommarstuga. Trosabaronen kanske blir förlåten för snusspottandet och tillåts bo där i sommarstugan. Du får tid att bonda med farsgubben iallafall. Ni kommer ha mycket tid tillsammans där ni kan ägna er åt att dricka Arboga 10,3 och beklaga er över livet.
Citera
2021-11-30, 02:09
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Fast du har försökt dra in L i din skit, det är äckligt
Nää, detta hittar du på, sedan klandrar du mig för ditt eget påstående som om det vore sant, grattis, du är helt jävla efterbliven.
Tror du verkligen den där skiten accepteras eller flyger någonstans?
Nää.
Citera
2021-11-30, 02:15
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Gammal goding, innehåller guldkorn som vanheden kavaj, arga skrik & kattguld.

https://youtu.be/jw0CmGAoTr8

Stämmer, ett nästan 4 år gammalt klipp, som du tvunget måste publicera för att visa saker både jag och andra redan konstaterad, i vilket annat syfte än att håna?
Du är en dålig människa, det har du bevisat här i tråden, faktum är att ditt sätt att tala om människor och olika samhällsskikt gång på gång bevisat att du är en genomrutten person, värre än mig till och med.
Citera
2021-11-30, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Det börjar inte bli lite tjatit med hela den här narc-prylen nu eller?
Vi vet detta nu, jag är ett fullblod.
Nu har vi sagt det tillräckligt många gånger för att det skall vara sant.

Sätt dig ned och ta dig en lång funderare på varför du är en av om inte den absolut mest illa omtyckta och hatade Svenska personen på You Tube,Flashback etc 🤔 Fundera länge och hårt så kanske poletten trillar ned…. Allvarligt den insikten hade gjort dig gott 👍
Citera
2021-11-30, 02:18
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Alltså, det är ju du som påstår att det hänt, vilket rent logiskt borde göra att det är du som har bördan att bevisa det.
Så fungerar det i stort, men inte här tydligen, här är det tvärt om.
Här är det jag som skall bevisa min oskuld, kan jag inte det verkar det automatiskt innebära att deras historia stämmer på walk-over.
Citera
2021-11-30, 02:20
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Stämmer, ett nästan 4 år gammalt klipp, som du tvunget måste publicera för att visa saker både jag och andra redan konstaterad, i vilket annat syfte än att håna?
Du är en dålig människa, det har du bevisat här i tråden, faktum är att ditt sätt att tala om människor och olika samhällsskikt gång på gång bevisat att du är en genomrutten person, värre än mig till och med.
Videon länkades enbart I underhållningssyfte, jag är en av dina bästa följare men du har blockat mig därför måste jag skriva här.

Har du börjat köpa några julklappar? Man kan ta dom på kredit, köp nu betala i Januari.
Citera
2021-11-30, 02:21
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Han har ju sagt att han väldigt fort fick ihop 15k. Om jag minns rätt så var det inom 24 timmar. Han till och med skröt.
Sen har han också sagt att han inte alls fick in så mycket, typ några hundralappar.
Vilket av det är sant? Han ljög ju inte det förstår alla 🙄 men vilken är den sanna versionen?

"Han har ju sagt att han väldigt fort fick ihop 15k. Om jag minns rätt så var det inom 24 timmar."
Precis, låter den summan logisk på den tiden tycker du?
"Han till och med skröt.", precis, allt jag gjorde och allt jag tog mig för gick som om på räls.
Jag har ju för fan sagt att jag under denna tid ljög som en häst travade, men just det ljög jag alltså inte om.
Så om jag tolkat detta rätt nu så är det alltså ni som kan välja lite själva vad som stämmer ochvad som är lögn utav det jag säger?
Citera
2021-11-30, 02:22
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vilka diagnoser tror du själv att du har?

Hur går personutredningen?

Det spelar ingen roll för någon annan än mig själv.
Samma sak gäller utredningen.
Citera
2021-11-30, 02:24
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Börjar faktiskt tycka att påhoppen på Rask börjar nå orimliga nivåer.

Lockas inte att hänga på Micro133 och hennes besatthet.

Det nåde orimliga nivåer för länge sedan, men nu är jag här och kan svara för mig och är tillräckligt stark för att inte vika ned mig, och då börjar folk inse och förstå hur det faktiskt ligger till, och då har anklagelserna jackats upp för att verkligen säkerställa att Rask är ett svin, patetiskt.
Det är verkligen på ett osunt sätt främlingar är engagerade i mig och mitt liv,
Citera
2021-11-30, 02:26
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Varför pratar du om baronen, är det dig själv du menar? Du pratar om dig själv i tredje person? Jorå..

Nää, baronen är helt främmande för mig och känner inte igen aset när ni pratar om honom, kan inte brösta den, sorry.
Ni har skapat en helt egen person.
Citera
2021-11-30, 02:28
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det är när du säger såna här saker som folk undrar hur det är fatt egentligen. Jag har INGA problem med att du tar ut pappaledighet, det är din rätt som medborgare och helt i sin ordning.
Men du VET alltså inte vad det innebär för dig? Jag utgår ifrån att det är dagar som annars hade brunnit inne oavsett, men hur kan du inte kolla upp vad det innebär? Du som nu senast fick 8000 kr i lön efter skatt borde väl ha koll på hur mycket du får ut i föräldrapenning? Du vet om att du inte får jobba medan du tar ut föräldrapenning? Det är inte direkt obetydligt för er ekonomi, eller hur?

Jo, jag har full koll på vad det innebär för mig, men jag känner lixom redan from the get go att det inte kommer leda någon vart att följa med in i den diskussionen, min pappaledighet är något jag skall engagera mig i och ingen annan, därför tar jag inte den matchen alls och tjabblar bort det ist.
MIN ekonomi, MIN pappaledighet, ERAN ekonomi, ERAN pappaledighet =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in