Citat:
Du borde sluta hetsa folk på Internet, du kallar folk för efterblivna och idioter till höger och vänster.
Det finns många lättkränkta galningar vet du som redan innan tycker att du är en uppblåst nolla som bör komma ner på jorden. Det här är flashback och inte ditt kommentarsfält på Youtube där du kan trycka ner småbarn utan konsekvenser.
Det finns även folk som tröttnar på att dina undanflykter när du blir konfronterad "men jag är en familjefar och småbarnspappa", som om du vinner några sympatier på det när du hela tiden trampar folk på tårna.
Även loserfarsor får stryk, det händer hela tiden.
Du är inte untouchable.
Och såklart är det inget hot, vill bara varna dig att det finns många som saknar empati för sådana som dig och att Trosa ligger 40-50 minuter bort med buss från Stockholm om man vill spara på bensin, med tanke på de höga priserna.
"<3"
Det finns många lättkränkta galningar vet du som redan innan tycker att du är en uppblåst nolla som bör komma ner på jorden. Det här är flashback och inte ditt kommentarsfält på Youtube där du kan trycka ner småbarn utan konsekvenser.
Det finns även folk som tröttnar på att dina undanflykter när du blir konfronterad "men jag är en familjefar och småbarnspappa", som om du vinner några sympatier på det när du hela tiden trampar folk på tårna.
Även loserfarsor får stryk, det händer hela tiden.
Du är inte untouchable.
Och såklart är det inget hot, vill bara varna dig att det finns många som saknar empati för sådana som dig och att Trosa ligger 40-50 minuter bort med buss från Stockholm om man vill spara på bensin, med tanke på de höga priserna.
"<3"Jag hetsar inte folk på internet längre, den biten har ni tagit över.
"Det finns många lättkränkta galningar vet du som redan innan tycker att du är en uppblåst nolla som bör komma ner på jorden."
vad är det som gör mig till uppblåst eller att jag bör komma ned på jorden?
Jag har full koll på min sits, jag är fullt införstådd med att jag inte bor i ett palats osv, det har jag aldrig sagt.
"Får stryk"?
Jag ägnar mig inte åt våld alls.
Varför skulle jag vara "Untouchable"?
Vad kommer allt detta ifrån?
Nu tror jag att du talar utifrån dig själv och vem du TROR att jag är, inget av detta är ju sant?
Vad talar du ens om?
Hoppas att varning uttdelas då jag anser att detta i allra högsta grad kan tolkas som hotfullt, även om det givetvis inte är personens mening, fast det innerst inne givetvis egentligen är det.