2021-11-27, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
-" Tex som när youtube fakriskt fick bra och din fru satt i skulder upp över öronen som försörjt dig och barnen i åratal,"
Gick bra?
Se min deklaration, youtube har aldrig gått bra, det vet ni ju eller?
Therese skulder är mina skulder då vi har gemensam ekonom och dessutom är gifta, hur vi dock fördelar vår ekonomi skall väl du skita i även om DU tycker det är fel, det drabbar inte dig, haha.

2021-11-25, 00:56 #19486
Citat:
Therese och jag har delad ekonomi, så hon har full insyn.
Jag dribblar inte
, ställ då en rak fråga och
Få ett rakt svar, baka inte in den i en vägg av text för dom tappar jag intresset mitt i och kommer av mig och missar.

Delad eller gemensam?
Citera
2021-11-27, 08:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MasterXS
2021-11-25, 00:56 #19486

Delad eller gemensam?
Hahaha där åkte jävla alex på däng igen!

Jävla alex !
Citera
2021-11-27, 08:48
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
"så mår du så psykiskt dåligt."
Detta var jag öppen med långt innan ni "läckte" min deklaration, så försök inte med sådant där tack.

"tänker hmmmm jaaa men avla av mig orkar jag ju iallafall och ta hand om en till levande människa som är det hårdaste och mest ansvarskännande arbete i livet man kan göra?"
Hur angår det Fisosgrisos, alls?

Hur du väljer att se på missbruksbloggen skiter jag i, det är din åsikt, vad får dig att tro att jag ens vill höra den, känner vi varandra?
Uppenbarligen gillar du inte konceptet alls, titta inte då?
Ändå är du här och skriver och engagerar dig i mig och skriver i min tråd.
Jag är tex inte ett stort fan av Hoffa, därför ser jag inte hans videos och följer inte honom på nätet.
Vem vore jag om jag satt och skrev i hans flashbacktråd anonymt som en tönt medans jag kallar personen som faktiskt oanonymt har en åsikt för tönt?
Framförallt när man inte kan brösta sin egen utan osynlighetsmantel.
Min far har idag ingenting emot missbruksbloggen och tycker den fyller ett gott syfte, så om inte han har några problem med den, personen det faktiskt handlar om, eller jag, som filmar och redigerar, vem fan är då du att komma här och grina som en idiot?
Vad är det som får dig att tycka att jag beter mig som en självutnämnd greve 2021?

Pappa tycker alltså att videon där du spottar snus i ansiktet på honom inför bla Edvard är i "gott syfte". Ooook. Ja den kan säkert kreti o pleti med missbruksproblematik lära sig massor av.
Det du gjort och gör mot din farsa låter honom endast sjunka längre ner i missbruket och det vet du.

Ok raskis så hittils har noll påståenden om dig i denna tråd varit äkta eller sanna, så snackar en klockren narcissist.
Citera
2021-11-27, 09:15
Citat:
Prova 3, det ligger närmre än 2 med tanke på att det nya året bara ligger ca 34 dagar fram i tiden.
3 år år en längre tid i min mening iaf, någon som nyss fötts ligger på rygg och skiter och skriker, en 3-åring kan prata och interagera, det hinner hända mycket på 3 år, detta är bara du som försöker med illaluktande skitknep, haha.
Men hjälp!

Vad är det du skriver?
Kan du förklara följande påhittade scenario?

Pecka råkar döda Macke den 28 december år 2009.

Pecka hamnar i fängele lite grann för att sona sitt brott den 28 januari år 2010.

Den 28 januari 2011 har Pecka sonat sitt brott.

När Pecka ska köpa sig något att äta från den lokala mataffären, händer någonting märkligt, en helt okänd person skriker att mördare inte har där att göra.

Vadå, jag är ingen mördare, jag är en fri man, jag har tagit mitt straff.
Hur kan en person som inte känner mig vara förbannad över någonting jag gjorde för flera år sen, nu är det 2011, lixom
Citera
2021-11-27, 09:22
Citat:
Ursprungligen postat av Hackertyp0
Längd på live: 1 t, 55 m, 40 s.
Donation (brutto): 100 kronor.
Tack
En riktig swish-as farsa som har råd med en dosa snus och en falukorv, 👊
Citera
2021-11-27, 09:31
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Du var väl online för ett par månader sedan och diskuterade din äldsta sons kukstorlek. Sjukt opassande för en förälder att göra offentligt på nätet! Stolt farsa för att grabben börjat ha stånd på morgonen! Fy fan!
Va? Säg att du skojar.
Bor det en pedofil i rasken?
Hur som helst, är det läge att grabben kan få ha ett privatliv, det är snart 2022, inte 1873
Citera
2021-11-27, 09:34
Fp
Citera
2021-11-27, 09:42
Citat:
" samtidigt som han gör reklam för den ultimata skäggoljan som kan bota allt."
Detta har jag ALDRIG någonsin ens kommit i närheten av att påstå, det är ord du lägger i min mun och sedan hånar mig för.

-"Senare blev det gos med A inför kameran, "e du gullig?"🙄 "
Frlåt, jag skall inte älska mina barn.
Din definition att visa att du älskar dina barn, är genom att med kameran filma och lägga ut det till dina tittare, du har programerat dina ungar vad som ska sägas i fist-bump-kick-as filmningarna..har du läst om Pavlovs hundar?
Citera
2021-11-27, 09:56
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Va? Säg att du skojar.
Bor det en pedofil i rasken?
Hur som helst, är det läge att grabben kan få ha ett privatliv, det är snart 2022, inte 1873
Det kan inte vara sant? Han har verkligen gått över gränsen (som vanligt) om detta stämmer.

Hur ska ungarna förresten ha ett privat liv? Dom blir uthängda på nätet i tid och otid och alla 3 måste dela rum...dessutom kan BB storma in med en kamera vilken minut som helst när han måste visa världen en bro fist.

Rask 2021

Jag är en ny människa

Dags för en tiggarlajv? Julklappar måste inhandlas och falukorv & nocco till Therese.
Citera
2021-11-27, 10:27
Medlem
Citat:
Fast jag gör ju inte ens det?

Stopp nu. I år har du vid flera tillfällen gnällt på samhället i egenskap av skattebetalare. Du har gett uttryck för att det är tråkigt att man betalar skatt men inte får någonting för det. Så nej, det är ingenting som har upphört. Du har inte visat på något sätt att du är så förändrad som människa. Däremot tror jag att du fick dig en törn där när du åkte dit för dina brott och när verkligheten hann ikapp. Du insåg någonstans att folk började tycka du var odräglig. Nu försöker du ”vinna tillbaka” publiken genom att bedyra att du så har förändrats och att du ser ditt fel. Jag köper det inte. Jag tror inte du hade några problem alls med ditt dramacontent. Det ligger inte riktigt i din personlighet att ha medkänsla för andra. Du har inget problem med att du glassade runt i en AMG. Ditt främsta problem ligger i att du blev blåst i samband med köpet och blev gjord till åtlöje.

Citat:
Prova 3, det ligger närmre än 2 med tanke på att det nya året bara ligger ca 34 dagar fram i tiden.
3 år år en längre tid i min mening iaf, någon som nyss fötts ligger på rygg och skiter och skriker, en 3-åring kan prata och interagera, det hinner hända mycket på 3 år, detta är bara du som försöker med illaluktande skitknep, haha.

Jag tycker inte tre år är särskilt mycket heller. Du använder dig av en barnslig jävla tideräkning. 3 år när man var 12 år gammal var väldigt mycket tid. 3 år när man var 15 år gammal var jävligt mycket tid. Det hände mycket under de åren, framförallt i hjärnan. Så du har rätt, jag skulle aldrig hålla en 18 åring ansvarig fullt ut för det den gjorde som 15 åring. Men i vuxna människors fall så är inte 2 år, eller 3 år, särskilt mycket. 2019 fyllde du alltså 29 år gammal men såg ändå inga problem med ditt beteende, du satt i din merca i kavaj och lekte företagsledare för att du fick stort huvud när du för en gångs skull drog in ett par saftiga månadslöner.

Jag tror inte att den där personen är borta. Jag tror snarare att den personen blev lite kastrerad efter händelserna som kulminerade i din dom 2020. Du blev lite kuklös som du själv har sagt. Det blir väldigt tydligt när du bara i somras gjorde videor om hur orättvist det var att bara du dömdes men inte din mammas granne. En väldigt sandlådenivå som visar prov på ditt narcissistiska hämndbegär, som tyder på att du inte gått vidare för fem öre. Du ser inget fel i det du gjorde utan är mest sur för att du åkte fast och fick stå med skammen.
Citera
2021-11-27, 10:29
Medlem
Citat:
Jag talade om Knark-kungen och att denne fördömer det, inte dig, men det skulle ju iofs inte förvåna mig dock.
Mitt beteende i största allmänhet?
Det har du väl ändå inte en aning om?
Har du ens växlat ett enda ord med mig någonsin eller baserar du detta på vad du sett på youtube och sociala medier, eller finns det något seriöst som faktiskt backar upp skiten du kommer dragandes med?
"där ingår att du stoltserar med att du är en skattebetalare när det knappast stämmer"
"Knappt stämmer"?
Antingen stämmer det väl, eller så stämmer det inte?
Det är ett faktum att jag betalar skatt, även om du vill reducera mig och påpeka "nästan".
Fast precis allt skit du skriver om är ju år och åter år gammert?

Jag anser att vi växlat ord här i flera dagar och du är allt annat än smickrande.
Citera
2021-11-27, 10:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Du var väl online för ett par månader sedan och diskuterade din äldsta sons kukstorlek. Sjukt opassande för en förälder att göra offentligt på nätet! Stolt farsa för att grabben börjat ha stånd på morgonen! Fy fan!
Jag hoppas du skojar - är det där sant så är det ju en typ av övergrepp. Helt sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in