2021-11-23, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Klassiker i tråden, tycker man inte som alla andra smörar man, man måste lixom hata, det är de två lägen som finns, avsky eller lover typ.

Handlar inte om det, just denna individ glider alltid offtopic. Har inte sagt emot ett enda inlägg just nu där han håller med dig. Men tråden handlar om dig inte mig som han börjar gå in på. Han får starta en ny tråd om mig så
Citera
2021-11-23, 14:44
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
"Lite mysigt dock när du försöker äga dina egna öknamn för att i tron tro om du skall kunna neutralisera dom. En bajsbaron kommer alltid var en bajsbaron, du ÄR en skithög och kommer NOG för alltid att vara en skithög."
Här lyser bara din egen rädsla igenom, jag försöker varken äga det eller något annat, men kul att se att du påverkas illa av att se att ajg inte bryr mig om erat öknamn, men öknamn visar bara vart man står och ens agenda, så vill man ha trovärdighet kan vi skippa dom, trots att dom ligger dig varmt kring hjärtat, du har nog sagt bajs i test mer än bajsbaronen själv någonsin ens sagt ordet =)

I fortsättningen kommer jag inte att besvara inlägg ifrån dig när du kalalr mig för öknamn som skitbög osv.
Tror snarare att koprofagen här är du, du verkar inte kunna formulera ett inlägg på ett vuxet sätt, medans du samtidigt anklagar baronen för både det ena och det andra, visa först upp dig själv som reko för dom du skall snacka skit inför.

Öknamnen du slänger dig med visar för mig vart du står och varför du är här, då är det ingen mening att ens försöka tala med dig.
Vill inte prata med en anonym främling jag varken har namn eller ansikte på som kallar mig för sådant, det bör vara fullt förståeligt.

"Usch vad du är självisk!", säger den som inte vill acceptera sin egen själviskhet.

Till sist: Projektion! Bitch..
Citera
2021-11-23, 14:45
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Precis. Vi vet att du alltid har haft det värst. Någon annans kanske var jobbigt, men inget i jämförelse med Rasks.

Nu besvarade du inte en enda sak av någonting som jag skrev i mitt inlägg?
Utan som alltid istället tar det jag skrev och försöker vrida allt som går, så att jag har både offerkofta och en det ena en det andra.
Det slår aldrig fel.
Jag gjorde en jämförelsem och I DEN utgår jag ifrån mig själv, och då blev det bara ännu mesigare bagateller.
Ni menar att de sakerna ni listat traumatiserar barn, men jag i egenskap utav traumatiserat barn menar mer att det inte är saker som lämnar trauman, då jag faktiskt upplevt trauman, och som jag skrev igår så upplever alla trauman olika. men att säga att man blir traumatiserad för livet utav något på eran lista är som att lägga sig på golvet och grina för att man fått ett myggbett och man tror att det skall växa och vara kvar livet ut.
Vad ni än vill få det till så HAR jag upplevt trauman, jag vet vad det är, och inget av det ni skrev ligger ens i riskområdet för att bli ett trauma för mina barn.
Dock har det blivit ett trauma för er, och det har ni verkligen visat, medans mina barn inte ens lade vikt vid det då och idag har glömt det och sitter glada och lattjar med varandra så sitter ni här i tid och otid och tjatar om dom hemska lögnerna, men jag känner inte er, jag beklagar att mina lögner drababt er så hårt som det har, men jag bryr mig inte =) <3
Citera
2021-11-23, 14:47
Medlem
PorrePonks avatar
Alex kan ju ta fram den mytomspunna spåkulan och försöka få fram när han får en rimligt bostad för sina barn
Citera
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Vad är skillnaden på att läsa direkt på hemsidan eller att läsa en print direkt från hemsidan?

Jag känner dig förmodligen bättre än vad du känner dig själv.

Denna mening säger ju allt om vem du är i diskussionen, du är stålsatt och kör över allt och alla och hävdar egen tro som fakta och utgår ifrån det.
Det gör även denna diskussion till dead end, hur skall jag nånsin ha en chans med den inställningen?
Hur skall någon någonsin?
Citera
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Nu besvarade du inte en enda sak av någonting som jag skrev i mitt inlägg?
Utan som alltid istället tar det jag skrev och försöker vrida allt som går, så att jag har både offerkofta och en det ena en det andra.
Det slår aldrig fel.
Jag gjorde en jämförelsem och I DEN utgår jag ifrån mig själv, och då blev det bara ännu mesigare bagateller.
Ni menar att de sakerna ni listat traumatiserar barn, men jag i egenskap utav traumatiserat barn menar mer att det inte är saker som lämnar trauman, då jag faktiskt upplevt trauman, och som jag skrev igår så upplever alla trauman olika. men att säga att man blir traumatiserad för livet utav något på eran lista är som att lägga sig på golvet och grina för att man fått ett myggbett och man tror att det skall växa och vara kvar livet ut.
Vad ni än vill få det till så HAR jag upplevt trauman, jag vet vad det är, och inget av det ni skrev ligger ens i riskområdet för att bli ett trauma för mina barn.
Dock har det blivit ett trauma för er, och det har ni verkligen visat, medans mina barn inte ens lade vikt vid det då och idag har glömt det och sitter glada och lattjar med varandra så sitter ni här i tid och otid och tjatar om dom hemska lögnerna, men jag känner inte er, jag beklagar att mina lögner drababt er så hårt som det har, men jag bryr mig inte =) <3
Nu ljuger du ju för fan återigen... Den där listan hade ingenting med traumatiserade barn att göra, utan den visar bara på hur du ljuger konstant.
Citera
2021-11-23, 14:50
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Tror inte det är ett jätte trauma för dom, att hamna på gatan är nog ett större trauma. Men när det kommer till just dig och dina löften har du lovat saker förr framför kameran som inte gått i uppfyllelse bland annat high Chaparral för många år sen, det blev ju av, två år senare dock. Men vad säger man bättre sent än aldrig.

Inte heller det är något som efterlämnar något trauma, men ändå, vad vi gör istället och hur vi pratar med barnen för att kompensera upp en sådan sak vet ju ingen här?
Sedan är det sådant som händer, inte bara i WT-familjen Rask, utan i många familjer, då gör man något annat istället, sedan är det inte mer med det, detta är för heövete inte saker som efterlämnar trauman, hur i helvete kan ni ens tro det?
Dessa löften, varför tar DU så illa upp utav det?
Citera
2021-11-23, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PorrePonk
Alex kan ju ta fram den mytomspunna spåkulan och försöka få fram när han får en rimligt bostad för sina barn

Den är kall, kanske ett tecken på att dom står utan bostad snart 🤷‍♂️
Citera
2021-11-23, 14:52
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Fast hörredu nu ljuger du ju igen.. Jag skrev att ”ni” lovade, inte ”du”. Ska du nu påstå att du inte var inblandad i de planerna? Taskigt att kasta Therese under bussen sådär..

"VI"?
Jag ljög inte, jag slarvade i förbifarten, ge dig för fan, desperationen att allt skall vara skit med mig lyser igenom, dra det inte för långt hahahaha.
VI lovade inte ett skit, JAG sade att vi skall titta på något, återigen.
Citera
2021-11-23, 14:53
Medlem
Citat:
Inte heller det är något som efterlämnar något trauma, men ändå, vad vi gör istället och hur vi pratar med barnen för att kompensera upp en sådan sak vet ju ingen här?
Sedan är det sådant som händer, inte bara i WT-familjen Rask, utan i många familjer, då gör man något annat istället, sedan är det inte mer med det, detta är för heövete inte saker som efterlämnar trauman, hur i helvete kan ni ens tro det?
Dessa löften, varför tar DU så illa upp utav det?

Som förälder själv gillar jag inte att se besvikna barn och skulle aldrig lova eller säga något till dem om saken inte var klar mellan mig och min sambo.
Citera
2021-11-23, 14:53
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Handlar inte om det, just denna individ glider alltid offtopic. Har inte sagt emot ett enda inlägg just nu där han håller med dig. Men tråden handlar om dig inte mig som han börjar gå in på. Han får starta en ny tråd om mig så

Men här gled inte personen off-topic, men fick ändå skit, men det är återkommande här i tråden, skit man gjort förr är relevant även i nutid.
Citera
2021-11-23, 14:55
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PorrePonk

Ett inlägg i syfte att göra sig lustig över mig pga ett ovanligare intresse för att försöka få medhåll och förenas i grupp för att gemensamt skratta åt mig för detta, vilket bara gör dig till en jävla sopa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in