Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Precis. Vi vet att du alltid har haft det värst. Någon annans kanske var jobbigt, men inget i jämförelse med Rasks.
Nu besvarade du inte en enda sak av någonting som jag skrev i mitt inlägg?
Utan som alltid istället tar det jag skrev och försöker vrida allt som går, så att jag har både offerkofta och en det ena en det andra.
Det slår aldrig fel.
Jag gjorde en jämförelsem och I DEN utgår jag ifrån mig själv, och då blev det bara ännu mesigare bagateller.
Ni menar att de sakerna ni listat traumatiserar barn, men jag i egenskap utav traumatiserat barn menar mer att det inte är saker som lämnar trauman, då jag faktiskt upplevt trauman, och som jag skrev igår så upplever alla trauman olika. men att säga att man blir traumatiserad för livet utav något på eran lista är som att lägga sig på golvet och grina för att man fått ett myggbett och man tror att det skall växa och vara kvar livet ut.
Vad ni än vill få det till så HAR jag upplevt trauman, jag vet vad det är, och inget av det ni skrev ligger ens i riskområdet för att bli ett trauma för mina barn.
Dock har det blivit ett trauma för er, och det har ni verkligen visat, medans mina barn inte ens lade vikt vid det då och idag har glömt det och sitter glada och lattjar med varandra så sitter ni här i tid och otid och tjatar om dom hemska lögnerna, men jag känner inte er, jag beklagar att mina lögner drababt er så hårt som det har, men jag bryr mig inte =) <3